Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Ekim 2012 Pazar

ROCK BAND FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Son haftalarda oldukça popülerleşmeye başlamış EA Games kalitesinde kendi tarzındaki oyunlara taş çıkan cinsten bir oyun. Rock Band'ı diğer oyunlardan farklı kılan bir özellik ise ne çalacağımızı seçebiliyoruz istersek  bass vurabilir, gitar çalabilir, baterinin doruklarına ulaşıp, şarkı söyleyebilirsiniz (vokal olarak). Son olarak gözüme çarpan ise ünlü bir grup olup dünya turlarına katılabilirsiniz. Oyunumuzu full yapabilmek için ROOT yetkisine sahip olup Titanium Backup kullanmanız lazım. Oyunumuz tam olarak ekrana uyumludur. Kasma donma v.b sorunları yoktur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
SD kart dosyası
Titanium Backup dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkartalım "RockBand" olarak direk sd kartımızın içine atalım.
APK dosyamızı da kuralım. (Titanium Backup işlemini yapmadan açarsanız oyun demo olarak gözükür)
ROOT değilseniz - Galaxy Mini Root Yapma ROOT gereklidir Titanium Backup kullanabilmek için.
Titanium Backup yok ise - Titanium Backup - İNDİR ve kurun
  • Titanium Backup dosyamızı da rardan çıkaralım içerindeki 3 adet dosyayı sd kartımızdan bulunan Titanium Backup klasörüne atalım ve titanium backup uygulamamızı çalıştıralım ve yukarıdaki sekmeden Yedekle/Geri Yükleme kısmına girelim oyunumuzu bulup dokunalım ve çıkan menüde geri yükleye girelim ve sadece veri diyelim. 

Galaxy Mini Turkiye - Modlama Bana Aittir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

68 yorum:

  1. hocam apk linki kırık

    YanıtlaSil
  2. harbden apk kırık sd indiriyorm

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar cabuk mu :D 5dkya kadar güncellerim

    YanıtlaSil
  4. Evet apk kırık.Hocam Gelince Düzeltir.

    YanıtlaSil
  5. Anaa ben capcha gelince 5 dk başka birşeye bakıyodum yazmışsınız bile.
    Hocam ya Telefonla çok ilgisizim.Canım Sıkılıyor.
    Shadow gun varmı bu arada.
    Ekran driveri tegra 3 yani nvidia.
    Kasmıyorsa Eklermisiniz.Chainfirede yaparız.
    Bu arada Galaxylerin ekran driverleri ne oluyor.Qualcom mu poverxmi Daha doğrusu 2 telefona sorayım bi samsung galaxy s (i9000) Bide minim :D

    YanıtlaSil
  6. APK linki düzeltilmiştir. İndirebilirsiniz.
    ShadowGun çalışmıyor hocam :(
    Hocam galaxy mini ekran driveri ADRENO dur
    s2'nin ise MALİ dir.

    YanıtlaSil
  7. oppa yandex style └(-.-)┘┌(-.-)┘

    YanıtlaSil
  8. yani hocam qualcom adreno
    benim demeye çalıştığım şey s2 değildi mali olduğunu biliyorum hocam
    galaxy s yani s1 (i9000) i kastetmiştim.
    bu arada başka bir telefon alacam sizce ne alayım.
    1.200 tl'ye kadar alabilirim.Son teknolojilerle harmanlayıp kullanabileceğim nexus veya galaxy beam veya ace 2 ,Değişiyo Hocam .Önerebileceğiniz varsa iyi olur.Oyun Canavarı Olmalı kasmamalı.Düzgün Romları olup root edebilmeliyim.Fakat ilk yıl asla root yapmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size önerim telefon konusunda kesinlikle google ürünlerine yönelmeniz nexus tercihimdir. Güncelleme sıkıntısı çekmiyorsunuz nexus için kasım ayının sonuna doğru 4.1.2 güncellemesi gelecek.

      Sil
  9. toprak hocam advanced task maneger pro apk android ram temizleme uzmanı bunun linki kırılmış düzeltirmsiiniz bana acil gerekiyoda oveerlock ypatım hızdan uçurun yaptım overlockun yanındaki programı ypatım titanyum blackupu ypacam root yaptım ses yükseltmesiniyaptım bitane değişik bişey vardı onuda yaptım hani yüklediğim roglamlarda bzılariçin gerekni ama bunlar çoğu şarzı yiyo ondan bu program gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 dkya kadar güncellerim hocam

      Sil
    2. tşekkürler ilgilendiğiniz için biisteğim daha olcak street Fighter 4 HD - Galaxy Mini (QVGA-ARM6) - ROOT bu uygulamanın titanum backup dosyası ölemüş güncelleyebilirmisiniz

      Sil
  10. Toprak Hocam Senden Bir Oyun İçin Hile İsteyeceğim Yardımcı Olabilir Misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garanti veremem hocam :S

      Sil
    2. Drag Racing Hocam Oyunun Adı Bunda Respect Hilesi Varsa Verebilir Misin ?


      GameCİH Uygulaması Var Hocam Ama Oda Telefon'da Root İstediğinden Dolayı Açılmıyor Bende Telefonumu Rootlamak İstemiyorum O Yüzden Çalışmıyor Ve Başka Hile Bulamadım Sen Bulabilir Misin Acaba ?

      Sil
  11. hocam Fighter 4 HD - Galaxy Mini (QVGA-ARM6) - ROOT hocam titanyum black dosyası ölü bi güncelleermisiniz linki

    YanıtlaSil
  12. abi ayp olacak ama NOVA 2 Near Orbit Vanguar Allianceninde sd dosyası ölmüş bide onu güncellermisiniz

    YanıtlaSil
  13. nhocam nova 2 sd kart linki kırık düzetirmsiniz lütfen

    YanıtlaSil
  14. abi bi oyunda istunt deki gibi hile ypabilirmsiin oyunun adıCartoon Wars: Gunner+ yapabilirmsiin bu oyunda hile istunt2deki gibi bi hil eistiyorum yani para lamaya tıklıyoruz geri tuşuna basınca bize para gliyo gamecih çalışmıyo bu oyunda sen bu oyuna bi para hilesi yaprmısın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  15. hocam çalgı seçmede hiçbiyerden seçilmio ekrana uymamış galba seçemedim :S

    YanıtlaSil
  16. Çalgı seçmekten kastınız sercan hocam bass-guitar-vokal tarzı mı?

    YanıtlaSil
  17. abi bi oyunda istunt deki gibi hile ypabilirmsiin oyunun adıCartoon Wars: Gunner+ yapabilirmsiin bu oyunda hile istunt2deki gibi bi hil eistiyorum yani para lamaya tıklıyoruz geri tuşuna basınca bize para gliyo gamecih çalışmıyo bu oyunda sen bu oyuna bi para hilesi yaprmısın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnn ya bi cvp ver lütfen yapamazmısın

    YanıtlaSil
  18. Yarına ayarlamaya çalışacağım fatih hocam

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim toprak hocam

    YanıtlaSil
  20. Sercan hocam ben sorunsuz bir şekilde seçip oynayabiliyorum

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam sen bu hileleri nasıl yapıyosun ufak bi bahsedelmisin hangi dosyayla hangi programala oynuyosun android kodlamasınıda fazla bişi bilmiyorum bilgisayarda kodlama işinden anlıyolum ama nasıl yapıluyo anlatırmısın bide yarın giremiyebilrimde bugün ayarlama ihtimalin yokmu:(

    YanıtlaSil
  22. Ya toprak hocam oyuna girdim cok beğendim oynadım falan.sonra oyundan attı durupdururken.sonra birdaha hiç girmedi.sildim tekrar yükledim yinede girmedi.siyah ekranda kalıyor öyle.yardımcı olabilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
  23. emre bak telefonun pilini çıakr 5dk sonra tak açılır açılmazsa pili tekrar çıkar 5dk bekle sonra telefon açılır açılmaz sil tekrar yükle bunlarda olmaz ise 2.3.6 romunu indir bende sorunsuz çaışıyo o romda

    YanıtlaSil
  24. tmm dediğini yapıcam sagol kardeş ama çalışırken durupdururken çalışmaması aklımı karıştırdı.zaten başta açılıyordu.neyse inş oluır

    YanıtlaSil
  25. yok ya olmuyor galaxy mini 2.3.6 mart romunu kullanıyorum.Başta giriyordu oynadım falan 2-3 kere.sonra oyundan attı beni.bir daha girdiğimde siyah ekran oldu oyun altta açıktı menüye falan basma sesleri vardı ama görüntü yoktu siyah ekran var şuanda.anlayacağınız açamıyorum oyunu siyah ekran yüzünden.toprak hocam yardım :S

    YanıtlaSil
  26. Hocam oyunu oynarken böyle bir sorunla karşılaşmadım yaklaşık 4 saat kadar oynadım bütün müzikleri.

    Oyunu kaldırırken sd dosyasınıda kaldırıyor musunuz? Çünkü titanium backup işlemi yaptığınız da sd dosyasını bozar en baştan yapın herşeyi

    YanıtlaSil
  27. Hocam ayarlar-uygulamalar-rockband-veriyi sil-kaldır yaptım ama datayı silmedim.en baştan indirip deniyim o zaman datayı inş olur.başka ekstra yapmam gereken birşey var mı ?

    YanıtlaSil
  28. Hayır Emre hocam sd dosyanı silin ve yenisini ekleyin aynı işlemleri tekrarlayın

    YanıtlaSil
  29. hocam bass guıtar drums ekranında seçmek için nereye tıklamam gerekiyo tıklanmıyo

    YanıtlaSil
  30. Hocam ikonlari var orda seçiyorsuz zorluk derecesi için bir menü daha çıkıyor oradanda seviyeye seçip başlıyorsunuz oyuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam okadarını anladımda tılayınca kabultmio ekranın her tarafına tıkladım işlemio yardım :S

      Sil
  31. Harikasınız hocam dediğiniz gibi oldu teşekkürler süpersiniz :)

    oyunda muhteşem bu arada.benim cok hosuma gitti herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  32. toprak titanium bakupa giri rock bandı seçiom geri yükle yazsı yok yardm edeblrmsn

    YanıtlaSil
  33. Hocam titanium backup dosyasını indirip rardan çıkarttıktan sonra sd kartta bulunan titanium backup klasörüne attınız mı? 3 adet dosya çıkıyor rardan

    YanıtlaSil
  34. Sercan hocam cihaz galaxy mini mi? eğer i serisi ise ekran uyumsuz olabilir

    YanıtlaSil
  35. galaxy mini de ilk başta uygulama + veri dedim galba obdan ekrar yklücem

    YanıtlaSil
  36. ondanmış hocam :P saolun yinede

    YanıtlaSil
  37. Sorununuzu çözdüğünüze sevindim hocam :) oynun keyfini çıkarın

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Hocam bomberman vs. Zombies varsa onuda istiyoz :D

    YanıtlaSil
  40. Hocam no gravity yuklesene cok guzele benziyr

    YanıtlaSil
  41. titaniumla işimiz bittiğinde silebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  42. Denemedim burak hocam ama sorun olacağını zannetmiyorum

    YanıtlaSil
  43. hocam titanium backup dosyalarını çıkarınca o üç dosya içinden bi tane normal dosya iki tane dosyada rar seklinde çıkıyo o iki dosyayıda rardan çıkartıp o sekildemi atıcaz yoksa direk rar seklindemi atıcaz

    YanıtlaSil
  44. Direk atacaksanız 3 dosyayı hocam

    YanıtlaSil
  45. tamam bisey daha sorcam :)
    o titanium backup içinde street fighterin dosyasıda var bi sorun olmaz dimi

    YanıtlaSil
  46. Yanıtlar
    1. saol denedim basardım sayende ama benim tel galaxy gio olduğu için ekranın yarısından küçük görüntü var ben şimdi hvga bulup apkleri değiştirdim zaman full ekran oynayacağım sf4üde boyle yağmıştım
      bu arada siten cok yararlı :D

      Sil
  47. Ne demek hocam oyunun keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
  48. oh be şimdi hvgasınıda buldum rahatladım oyun aynı ps salonlarındaki guiter hero gibi :D

    YanıtlaSil
  49. Kardesim bu oyunu note2 de calistirabilirmiyim aceba indirsem

    YanıtlaSil
  50. atrixde oynayamıyorum sinirden patlayacağım, hocam bir yol göstersen

    YanıtlaSil
  51. galaxy mini de sorunsuz çalışmakta hocam :( yapabileceğim bir şey yok

    YanıtlaSil
  52. Hocam ya başka yolu yok mu? Korkuyorum garantiden çıkınca.

    YanıtlaSil
  53. titanium backup dosyası krık link yenilersen sevinirim tşk :)

    YanıtlaSil
  54. titanium backup dosyasını başka yere koyar mısınız?

    YanıtlaSil
  55. Please insert the SD card that was bundled with your handset and restart the application Please do not remove the SD during gameplay - Hocam uygulamaya tıkladığımda siyah ekran ve altında bu not yazıyor.Nerde hata yapmış olabilirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  56. Backup dosyası silinmiş.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir