Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Ekim 2012 Salı

Cross Court Tennis - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Kaliteli 3D-Hd bir tenis oyunu olan oyunumuz. Başarılı bir oyun kontrolüne sahiptir sıkılmadan oynayacağınıza eminim. 3 adet zorluk seviyesi ve kariyer modu bulunmaktadır. Kariyer modunda birinci olabilirseniz ödül olarak kupa veriyorlar şekli biraz acayip ama olsun. 35 farklı rakip 8 benzersiz turnuva anlayacağınız baya uzun bir oyun. Topa oyuncumuzu ister kendiliğinden gitmesini yada bizim dokunuşlarımız ile gitmesini sağlayabiliyoruz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

15 yorum:

  1. Toprak hocam ben telefona ağustos romunu tekrar yükleyip root attım.cwm falan kurdum vs.

    fakat marketten superuser'i güncelle dediğimde güncelledikten sonra #su dosyası eski diye bi hata verdi.tıklayıp güncelleye bastım fakat sonunda failed oldu.yardımcı olabilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Hocam güncelle derken internet bağlantısına sahipmiydiniz?

    YanıtlaSil
  3. Hocam onu hallettimde şimdide daha önceden sitenizden kurduğum chainfire uygulamasını tekrar kurmaya calıstığımda yani driverleri sd karta atıp install'e bastığımda şu hatayı veriyor.

    ''CF3D driver ERROR Not enough space available on system ! Need 1048575 more bytes ! Maybe remove some bloatware, ringtones, etc ?
    I tried to reinstall 2.3.5 3 times and install it but keep getting that system folder error.''

    kafaları yemek üzereyim hocam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam araştıra araştıra çözdüm sorunu.Root Sorununu şöyle çözdüm :

      Superuser'e girip Info'dan ''Outdated binary notification'' tikini kaldırdım.yine güncellemedi ama artık çalışmaya başladı superuser.ikidebirde hata veriyordu artık vermemeye başladı hiç.

      Chainfirede o hatayı aldığımdada sorunu şöyle çözdüm.

      Telefonu CWM Recovery'de açarak Wipe cache partition'a tıkladım.Yes'e tıkladım ve reboot system now yaptım.

      Benim başıma gelmedi ama gelenler olursa diye söylüyorum telefon açıldığında ekran kararık ise bataryayı çıkarıp takıp yeniden açsınlar telefonu.sorun kalmaz.


      Not : Tabikide hiçbir sorumluluk kabul etmiyorum.

      Kolay gelsin toprak'ım oyunlarını severek takip ediyoruz :)

      Sil
  4. Verdiğiniz bilgiler için çok sağolun Emre hocam sorununuzu çözdüğünüze çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Hocam subway surfesida koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Birbirimize bilgi aktardigimiz bir site olmasi gercekten cok.guzel 3 aydir surekli bu sitedeyim sahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizleri aramızda görmekten mutluyuz hocam :)

      Sil
  7. toprak hocamın en çok uygulama paylaşımlarını beğeniyorum :) birçok kişi yerine kendini feda edip araştırıp koyuyor.bu işten para kazanıyorsundur inşallah ?

    YanıtlaSil
  8. Saolun Emre hocam seviyorum uğraşmayı :)

    Parasal kısma gelirsek 3 ayda daha 100 dolar param birikmedi :D ama yazmaya paylaşıma devam

    YanıtlaSil
  9. olsun o da olur zamanla :) bir fikir paylaşmak istiyorum seninle hocam.

    andropalace'de sadece QVGA İçin paylaşım yaptığı sıralarda kullanıcısı 100-200 civarıydı.QVGA-HVGA-WVGA Paylaşımlara geçtiğinde yani hepsini bir karıştırdığında ise .blogspot.com'u .net yaptı adam.şimdi çok populer.eğer sende boyle bir dönüşüm yaparsan patlama yapabilirsin.zaten googleandroid gibi sitelerin kapandığı şu sıralarda alternatif arayan insanlar sana yönetelebilirler :)

    YanıtlaSil
  10. Çok doğru söylediniz Emre hocam şu param biriksin adsenseden 100 dolar olunca çekebiliyorum olsun alan adı vs. halledecem. dediklerinizi şu sıralar bende düşünmekteyim zaten böyle pek bir yere varamam :)

    YanıtlaSil
  11. Emre hocam bence çok haklısınız Toprak hocam yani bu aralar googleandroid sitesi sanırım android türkiye aldı ve yasal olmayan doğru düzgün site kalmadı
    siz bir yasal olmayan bir forum yapabilireniz yapın daha çok reklam elde edersiniz.Not:Bu yorumu onaylamasanızda olur.

    YanıtlaSil
  12. Sizde çok haklısınız Barış hocam şu 1 ay içerisinde siteyi tamamı ile değiştirip blog+forum yapmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir