Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Ekim 2012 Pazar

Gangstar: West Coast Hustle HD - Galaxy Mini - (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Android oyunları arasında Gangstar serisini bilmeyen yoktur. Oyunumuz bu serinin ilk oyunudur. Aksiyonunu tadına varabilirsiniz GTA havasını yakalayabilirsiniz. Görevleri yaparak iyi yerlere gelebilirsiniz toplamda 50 adet görev bulunmaktadır. Sokaktan geçen arabaları durdurup çalıp sürebilirsiniz. İster görev yapabilirsiniz isterseniz de şehri keşfedip yoldaki insanlara saldırabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
Öncelikle SD kartı dosyamızı indirip rardan çıkaralım "gangstar" olarak gameloft/games klasörüne atalım.
Son olarak da APK dosyamızı kuralım.
NOT : Oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.
NOT 2 : Oyunda araca bindiğinizde az da olsa kasmaya başlıyor bunu eğer aracınızdaki radyoyu kapatın oyun normale dönecektir.
NOT 3 : Oyunun dilini İngilizce yapmak için ilk menüden en aşağıda olan seçeneğe girip çıkan menüden üçüncüyü seçerek İngilizce yapabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

93 yorum:

  1. Toprak hocam internetten nasil dizi izleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flash player'ı kur veya diziizle.com da galiba youtubedan video alıyor oradan izleyebilirsin

      Sil
  2. Burak hocam play storeda bu tip uygulamalar var diye biliyorum eğer ki internetten yani browser üzerinden izlemek isterseniz flash playeri kurup herhangi bir siteden izleyebilirsiniz. Sitede flash player kurulumu konusu mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu oyun galaxy y de calisirmi chainfire3d olmadan (peder root atmama izin vermiyor belki cyanogen atarim ama cok dusuk ihtimal)

      Sil
    2. Malesef gangstar durdu. Hatasi veriyor ve her seyim tam eksik yok android 4.1.1 tablet

      Sil
    3. cihazdan dolayı bu hatayı alıyorsunuz hocam, galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  3. Flash player kurulu toprak hocam ancak videolar donuk donuk geliyo slayt gibi yani

    YanıtlaSil
  4. Hocam zaten işlemci flash player için düşük eğer birde sitede hareketli öğe fazlaysa browser telefonu kadar buda videonun böyle olmasına sebeb olur

    YanıtlaSil
  5. Anladim hocam teşekkür ederim bide jelly bean hakkinda bir bilginiz var mi hocam gelirmi miniye de

    YanıtlaSil
  6. Zannetmiyorum hocam jelly bean gelmez :(

    YanıtlaSil
  7. Toprak Hocam Poweramp'ın Lisans Kontrolunu Kapatmayı Poweramp Konusunun İçine Anlatıcam Demiştiniz Unuttunuz Sanırım Beklemedeyiss efendimisss.Suphaneke Dinimiz.Amin.

    YanıtlaSil
  8. Saolun toprak hocam sizi yordum allaha emanet olun bayraminiz simdiden mubarek olsun

    YanıtlaSil
  9. Saolun toprak hocam sizi yordum allaha emanet olun bayraminiz simdiden mubarek olsun

    YanıtlaSil
  10. toprak bende ayni oyun var ama kasma veya interneti oyuna girerken kapatma gini bir sorun yok dilde ingilizce istersen linkleri atabilirm. bu arada telin bataryasini.cikartip 2 saat beklettik simdi acildi sence bir daha sorun cikabilir mi

    YanıtlaSil
  11. m.rasit herzaman çıkarabilir bida olursa bi telefoncuya gidind erim ben

    YanıtlaSil
  12. Raşitim yarın verirsin şimdi vaktim yok telefondan giriyorum. Olma ihtimali yüksek garantiye göndermesini öneririm

    YanıtlaSil
  13. Selam toprak kardeşim senden şu uygulamayı bulabilirsen paylaşmanı rica ediyorum... Photaf 3D Panorama Pro... şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polat hocam yarın ekleyeceğim takipte kalın :)

      Sil
    2. teşekkür ederim kardeşim emeğine ayırdığın zamanına teşekkürler... allah sabır ve kolaylık versin...

      Sil
  14. toprak kardeş bende galaxy y telefon var galaxy mini için oyunları yüklüyorum ancak ekran bembeyaz oluyor :S root etmeden halletme imkanımız yokmu bilgin varmı bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROOT etmeden bir birşey yapamazsınız chainfire kullanmanız gerekli

      Sil
  15. Benimde rootsuz ve Samsung galaxy mini s5570İ serisinden ve ekran bembeyaz nasıl halledebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROOT etmeden bir birşey yapamazsınız chainfire kullanmanız gerekli

      Sil
  16. hocam fifa 2010 yada rf 2010 bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  17. Hocam s5570i Ekran Driveri Farklıdır Her Oyunu Açmaz.
    Diğer Adsız Hocam Hocamın Bulduğu Oyunlar Galaxy Mini'de Sorunsuz Çalışmaktadır.
    Galaxy Y beyaz Ekran veriyorsa Demekki Ekran Driveri Farklı.Rootsuz Halledemezsiniz.
    Bu arada Hocam Galaxy S3 'teki pop up playı galaxy miniye uyarlamışlar.İşlemci Düşük kasma yapabilir fakat belki çalışabilir.Bi Bakabilirseniz Sevinirim.Samsung Yeni Romları Bekletiyor.
    Bu arada Babam S3'ünü Sattı Üstüne Para Koyup Note2 Alacaz.Ne Düşünüyorsunuz Başka bir Telefon mu alayım Note2 mi

    YanıtlaSil
  18. Berkay hocam pop up play kasar hocam :(

    Tek çekirdek bir telefona fazla heleki galaxy mini ye

    Note2 yi tek geçerim kullanma şansım oldu çok baba bir telefon diyebilirim 4 çekirdek 2GB ram tam bir canavar :) üstelik en az 2 yıl android sürüm güncellemesi alır.

    YanıtlaSil
  19. Kardes telefon wifiden data infirmiyo suna bi care soyle ya

    YanıtlaSil
  20. usta allahını seversen bi bakıver şu fifa 2010 la rf 2010 a bak 2 arkadaş daha ıstemıs musaıtsen sana zahmet

    YanıtlaSil
  21. s.a usta benm tel pop plus hiç kasma yok fakat beyaz ekran var onu nasl hallederiz ? tesekkurler

    YanıtlaSil
  22. ama hocam nexus düşünüyorum 5.0 bile alabilir.

    YanıtlaSil
  23. usta ben sorumu yanls sordm o yuzden cevp vermedin herhlde şimdi benim pop plus modeli telim var bu oyunu yukledim rootta attım chainfire3d yide kurdum butun aşamaları yaptm fakat sonuc yok hala beyaz ekran yanlş bi asamamı yaptm acaba yada hiç bir çözüm yok mu ?

    YanıtlaSil
  24. hocam doğru plugini seçmeniz lazım gerçi chainfire ile tam çalışma garantisi gene yok :(

    YanıtlaSil
  25. toprak kardeşim telefıon 5570i oyun ekrana sığmıyor cçzüm varmı bi el atsan

    YanıtlaSil
  26. normal galaxy mini de sorunsuz hocam

    YanıtlaSil
  27. Kardeş Tmm İyide Gta 3 Ü Apk+Sd Kartla Verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam büyük boyutlu oyunları upload etmek için vaktim olmuyor maalesef :(

      Sil
  28. kardeşim sen ne güzel insansın şu boktan t11 me gangstarı yüklettin :D adamın hammaddesisin :D

    YanıtlaSil
  29. hocam bu oyunun driveri ne

    YanıtlaSil
  30. Yani hocam hangi plugini. Seçmemiz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  31. Hocam ekran basik gosteriyo

    YanıtlaSil
  32. ekran beyaz yanı oyunu oynuyorum araba felan var bınıyom ama beyaz neden?? nasıl düzelte bilirim

    YanıtlaSil
  33. Hocam benimki Galaxy Pocket şimdi chainfire 3d yok indirmem mi gerek onu bu oyunun oynamak için?

    YanıtlaSil
  34. Galaxy mini de gerekli değil

    YanıtlaSil
  35. Hocam ben oyunu indirdim.Beyaz ekran oluyor.Adam bembayaz olyor yol zar zor görünüyor napıcam?Nova'dada aynısı oldu?Chainfire 3D mi gerek şimdi?

    Galaxy Pocket kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet chainfire 3D şart sitede konusu var kurduktan sonra oyunlara girerken qualcomm driver seçin

      Sil
  36. Toprak kardeşim beb geçen hafta note 2 aldım şimdi yeğen bu oyunu istedi ama ben bunları anlamıyorum bana dosyaları rardan çıkarmayı gösterir misin? Şimdiden Teşekkürler(kardeşim lütfen çabuk cevap verir misin yeğen durmuyor artık)

    YanıtlaSil
  37. hocam rardan çıkartmak için sitede zarchiver konusu var inceleyin onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim çok sağol hayatımı kurtardın Allaj senden razı olsun

      Sil
  38. gameloft dosyası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendiniz oluşturun hocam gameloft dosyasını

      Sil
  39. hocam şimdi bana temple run ve bu neredeyse hepsi yüklenmiyor denedim ama olmuyor yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  40. Toprak hocam ben yakında iphone 5 alıcamda appstoredeki uygulamaları da böyle yapar mısın?

    YanıtlaSil
  41. Samsung GALAXY Y S(S5360) SORUNSUZ ÇALIŞIYOR TEŞEKKÜRLER . SADECE ARABAYA BİNERKEN VE SÜRERKEN KASIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim benim kide galaxy y ama ekranın yarısı beyaz yarısı yeşil sen nasıl yaptın söylermisin

      Sil
  42. abi ben gangster indirecem ama gameloft dosyası yok biliyorum kendin açabilirsin diyeceksin ama nasıl açılır bilmiyorum söylermisin acaba abi çabuk cevap verirsen çok emeğin geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usb den bilgisayara telefonu ondan sonra sağ tıkla yeni klasör Gameloft bu kadar

      Sil
  43. hocam emeklerine sağlık s4 minide tık yok ilk başta birşeyler indirdi ama sonradan hiç tık bile etmedi oyun çok güzel çalışıyo

    YanıtlaSil
  44. hocam bu oyunda bilgisayardaki gibi hile yazılabilyormu

    YanıtlaSil
  45. Toprak kardesim ben dedigin gibi oyunu yukledim actim oyunun demosunu gosteriyo ondam sonra ekranin sol alt kosesimde kucuk bi ekranda touch to contunie yaziyo ama ekranin devami simsiyah touch to contunie yazan yere basiyorum olmuyo baska yerlere de basiyorum gangstar durduruldu diyor oyundan cikiyor cihazim samsung galaxy tab 2 yardim lutfenn

    YanıtlaSil
  46. benim tel galaxy y oyun bembeyaz çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş altlarada yazdım telefonun rootluysa dediğimi yap bu oyun için telefonu rootluyup garanti dışına sokarım

      Sil
  47. Beyler lutfen biriniz yardim edin radyo nasi kapancak

    YanıtlaSil
  48. İ SERİSİ OKUSUN ÇÖZÜM BURDA chainfire 3dyi kurun sitede kurulum var driverleri kurun sonra en önemli yer Unroll textures e basın aşağı inin Reduce texture size e basın Disable MapBuffer emu ya basın QUALCOMM driverini seçin Hide CF3D ID ye tıklayın bütün oyunlarda işe yarar!

    YanıtlaSil
  49. Toprak hocam tablete nasil kurarim biliorum anlatmissin ama pek anlamadim

    YanıtlaSil
  50. Toprak hocam tablete nasil kurarim anlatmissin ama bisi anlamadim

    YanıtlaSil
  51. toprak hocam nasıl bu oyunları indirebilirim biri bana yardımcı olsun galaxy ace

    YanıtlaSil
  52. Hocam note 10.1 : dediklerini yaptim hocam actim apk dosyasini oyun acildi ama bi sure bekleyip durduruldu diyo fark ettimde sanirim zamanin yok bir cok soruya cevap veremiyorsun ama benimkine verirsen cok sevinirim cunku oyunu uzun zamandir arıyorum :)

    YanıtlaSil
  53. toprak hocam çok teşekkür ederim galaxy y kullanıcısıyım benim telefonum için yapılmış sitelerde bu kadar güzel ve çalışan armv 6 filan oyun yok Allah ne muradın varsa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim nasıl yaptın bnde beyaz görünüyor :SS

      Sil
    2. chainfire 3 deye gir reduce texture qualityi seç use pulginden qualcommu seç mininin i serisini bilmem ama galaxy y de her oyunu çalıştırır sorunsuz toprak hocam diyer sorunlu oyunlarda dediğimi söylerseniz başka arkadaşlar sorun çekmez

      Sil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. hocam bu oyunu açmayı başardım ama arabaya binerken fena kasıyor
    sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  56. Hocam coktandır deniyorum olmuyor b detaylı nasıl yapacağımı anlatırmısn

    YanıtlaSil
  57. Hocam bende gameloft klasörü yok anladım neden acaba bi yardım etsene

    YanıtlaSil
  58. Hocam oynarken ekran beyaz oluyor neden bir yardimci olursan sewinirim

    YanıtlaSil
  59. hocam oyuna girdiğimde ekran küçük gösteriyi telefon galaxy mini 2

    YanıtlaSil
  60. yav hocam bi yardım et internet bağlantısı yok ekrana sığmıyor oyun birde indirme seçeneği çıkıyor hayıra basıyorum oyundan atıyor bu arada telefonum (samsung galaxy young s-5360)

    YanıtlaSil
  61. Toprak hocam galaxy y de denedim bu oyunu her yer bembeyaz acaba neden ?

    YanıtlaSil
  62. toprak hocam androidim 2.3.4 galaxy ace telefon 2.3.6 nasıl yapılır bi link atarmısınız hocam rica

    YanıtlaSil
  63. abi gameloft games klasorü yok nasıl olucak

    YanıtlaSil
  64. TOPRAK HOCAM HERSEYI YAPTIM OLDU AMA RADIO YU KAPADIM EKRAN DUZELMEDI WIFI DE KAPADIM BI TURLU DUZELMEDI RENK BEYAZ GOSTERIYOR NASIL YAPICAM ILGILENIRSINIZ UMARIM :) U ARADA AYNI MEMLEKETENIZ BENDE ADIYAMAN/KAHTADAN :)

    YanıtlaSil
  65. Hocam ben bu oyunu indirdim dosyalarınıda indirdim oyuna giriyorum saat videosunu geçtikten sonra ekran küçülüyo assainscreed de indirdim aynen böyle oluyo neden aceba?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir