Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Ekim 2012 Çarşamba

Jetpack Joyride APK - Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Son bir haftadan beri oyunlarda hile yapmakla uğraşır oldum oyunları daha zevkli oynayabilmeniz için keyfine sonuna kadar varmanız için. Oyunumuz oldukça ünlü iphone platformunda ünlenmiş android platformuna geçmiş bir oyundur. Sitemde daha önce paylaşmıştım normal versiyon olarak onun için oyun hakkında pek yazmak istemiyorum. Oyundaki paramız sınırsız denecek kadar çok istediğinizi alın istediğinizi yapın. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Oyun kendinden hiledir hiç bir uygulamaya ihtiyacınız yoktur.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna girebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

82 yorum:

  1. Kral adamsin be hocam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam indiril ince hata veriyo napmam lazım hocam
      (Emre)

      Sil
    2. emre hocam oyunda sorun yoktur. nasıl bir hata alıyorsunuz ?

      Sil
  2. yeter ki keyfi çıksın hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ayrıstırıcı hatası var diyo napıcam

      Sil
  3. hocam holo launcher dayer olmasına rağmen yer yok dio kaç mb istio :D bu

    YanıtlaSil
  4. hocam gta 3 ünde lnkini yenlermsn :) sana zahmet

    YanıtlaSil
  5. hocam bende antutu cpu master ve chainfire oyun başladıktan biraz sora etkinliğini yitiriyo kapanıyo gbi bş oluo onu nası sürekli yapabilrm

    YanıtlaSil
  6. Sercan hocam normalde kurulur pek alana ihtiyacı yok

    GTA 3 ancak haftasonu olur hocam

    Sürekli yapmaktan kastınız bir süreden uygulamalar kapanıyor mu?

    YanıtlaSil
  7. yani açıorum bi süre oynuorm sora yavaşlıo oyun chainfire fln heralde kendisini kapatıyo

    YanıtlaSil
  8. hocam en seri en az şarj yiyen rom hangisi yardımcı olursan sevinirim çok soru sordum k b

    YanıtlaSil
  9. SelAm hocam yaniniza yeni katildim telefonumu root etmek istiyorum ama olmadi burdaki ni denedim ama program inmedi yardim edebilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  10. çok saol hocam bide tavsiye oyunun varmı galaxy mini için

    YanıtlaSil
  11. Sercan hocam karmaşık bir durum tekrar yavaşlaması :/

    En iyi en stabil rom stock ve son sürüm olandır hocam şarj olayınıda bunlar etkiler zaten tavsiyem son sürüm stock rom

    YanıtlaSil
  12. Root yapma konusuna gelirsek dosyada sorun yok rahatlıkla iniyor hocam

    YanıtlaSil
  13. hocam bide titanium da dosyaları sd ye taşıyorum tlfn hafızasından yer artmıyo nedendir

    YanıtlaSil
  14. Evet ağustos romudur
    uygulamanın durumuna bağlı hocam bu işler için link2sd uygulaması var onu kullanın

    YanıtlaSil
  15. Nba Jam ve gta 3 paylasirmisin linkler ölü de yinede eline sağlık bide maddenin 2012 varmı amerikan futbolu

    YanıtlaSil
  16. hocam link2sd paylaşabilrmsn yok san in
    ternetten rahatlıla bulabilrmym ?

    YanıtlaSil
  17. i serisindede çalışırmı

    YanıtlaSil
  18. Madden 2012 bakacağım nba jam çalışmıyor. Gta haftasonu düzenlenecek

    Sercan hocam paylaşma durumum yok şuanda play storeda mevcut


    YanıtlaSil
  19. i serisinde çalışır melih hocam

    YanıtlaSil
  20. hocam uygulama çok güzel bir de season zen hd yi yükleyebilirmisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam bounce boing battle eğer varsa yüklermsiin şimdide teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Hocam 4.0.4'ün mini için stabil olarak çalışanı var mı ? :D ayrıca bu samsung tam hıyar galax mini 2'ye 4.1 geliyo mini'ye gelmiyo :S

    YanıtlaSil
  23. Custom romların hepsi sorunludur istediği kadar stabil olsun.

    Normal hocam 600 mhz bir işlemciye olurmu sizce sınırları ve şartları var bu işlerin

    YanıtlaSil
  24. Toprak Hocam, Galaxy miniyi nerdeyse tamamen çözmüşsün rom'ların nerdeyse hepsinide denemiştirsin.Bir sorum olcak; Andorid 2.3.6 Ağustos Sürümünü kullanıyorum, telefonumun şarjı hemen bitiyo hele oyun açarsam o an bitiyo acaba şarjı en tasarruflu olan android sürümü hangisi ? Yada şarj için tavsiyelerin ? Olmadı Bataryayı değiştircem.

    YanıtlaSil
  25. Hocam şarjınız hemen bitiyorsa romla alakalı bir sorun değildir bataryanızı değiştirmenizi öneririm

    YanıtlaSil
  26. Kardes sygic uygulamasinin haritasini yuklemiyor neden yada yarida kaliyo paket yukleyicide mi sorun bi yardimci olursan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam internet kesintisi yaşıyor olabilirsiniz.

      Sil
  27. toprak hocam benim istek noldu ayarlıyabilcenmi bounce boing battle bu oyunu

    YanıtlaSil
  28. toprak sağolasın bir ricam olacak senden weaphones firearms a bi bakarmısın bir türlü çalıştıramadım.teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. hocam uygulama açılış ekranında yarım dakika bekletiyo sonra kendiliğinden kapanıyo çözümünü söylerseniz çok sevinirim.
    Edit:
    bide ücretsizini play storeden yüklemiştim oyun hep kasıyodu çözümü varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılışta da problem yok.
      hocam bende kasma yok 2.3.6 ağustos romunu kullanıyorum.

      Sil
  30. Kardeşim ellerine sağlık siten çok güzel olmuş herkesin sorununa yetişmeye çalışıyorsun

    YanıtlaSil
  31. Yeni hileli oyun yokmu hocam :D

    YanıtlaSil
  32. Bugün işlerimden dolayı paylaşım yapamadım hocam yarına güzel birşeyler ayarlayacağım inşAllah

    YanıtlaSil
  33. hocam bnde ki galaxy minide wifi sorunu var bağlandı diyor ama bağlanmıyor ? lütfen acil yardım

    YanıtlaSil
  34. hocam biz başınızı özelliklede ben baya bir şişiriyorum ama siz sabredip bizim sorunlarımızı çözüyorsunuz ve telefonum sizin sayenizde çok güzle oldu ne var ne yok yükledim ama hala şarjı dayanıyor çok teşekkğr ederim

    YanıtlaSil
  35. Öncelikle çok saolun fatih hocam :)

    Yavuz hocam konuları kirletmeyin bir yere yazmanız yeterli. eğer bağlandı olarak gösteriyor ise bağlandığınız ağda sorun olabilir

    YanıtlaSil
  36. Subway Surfers usta bana şunu yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  37. market güncellemesi daha gelmedi hala market olarak duruyo ve markete giriş yapılamıyor ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  38. asıl ben teşekkür ederim toprak hocam

    bide islash APK dosyayası ölmüş musait olunca yenilemisiniz

    YanıtlaSil
  39. toprak hocam amazing spider man keyboardsi koyar mısınız https://play.google.com/store/apps/details?id=com.celfishmedia.spiderman&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jZWxmaXNobWVkaWEuc3BpZGVybWFuIl0. market linki hocam bu

    YanıtlaSil
  40. hocam samsng appsa tıklıyorum vifi açık bu uygulama operatörün ağını kullanarak internete bağlanmaya çalışıyo diyor bu nedemek oluyor kontörüm gidermişi vifi açıkken vifi açıkken gitmedi diyelim vifiyi kpatıcnca gidermi acil cvp

    YanıtlaSil
  41. Wifi açık olduğu taktirde kontör gitmez ancak kapalı olduğunda oparatörün internetini kullanır ve gider

    YanıtlaSil
  42. blood glory legend çalışır mı

    YanıtlaSil
  43. arkadaşım savaş oyunu paylaşırmısın modern combat 2 nova 2 vs.

    YanıtlaSil
  44. nasıl yani vifi kapalı olduğunda o na tıklamasam bile gidermi

    YanıtlaSil
  45. hocam ben sistem uygulamlarını sd ye taşımak istiom oyunlar taşınıoda onlar taşınıyomu taşınıyo programı ney acaba söylersen sevnirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle site süper ilk girdiğim site :)

      Ve oyun süper oynadıkca sarıyo

      Çok Teşekkürler :)

      Sil
    2. Sercan Hocam emin değilim ama link2sd uygulamasını deneyin play storeda mevcut

      Berkay Hocam Saolun :)

      Sil
  46. Toprak hocam yalvarırım Fifa 2010 bulabilrmisin çok lazım sana zahmet olmassa ben buldum başka sitelerde fakat saha siyah oluyor usta senin elinden gelir bi bakabilrmisn

    YanıtlaSil
  47. Toprak kardeşim telefonunu rootladım fakat oldumu olmadımı bılmıyorum nerden anlıyacagın adım adım deıklerını yaptım konu dısı ama sormam gerektide

    YanıtlaSil
  48. Menüde Süperuser diye bi icon oluştuysa root olmuştur

    YanıtlaSil
  49. Ya ustalar bu oyuna iyi sardim 66. Bolumdeyim ama bitmiyo ya kararliyim a bitmwli bi yerde:D kacta bittigini bilen var mi??

    YanıtlaSil
  50. hocam apk yi açtığımda "paket ayrıştırmada sorun" diyor :(

    Sürüm; 2.2.1

    YanıtlaSil
  51. hocam android sürümünüz ile alakalı bir şey veya indirdiğiniz dosya bozuk indi.

    YanıtlaSil
  52. yaw sen bunu nasıl yapıon?

    YanıtlaSil
  53. Japonca bi yazi cikiyo hep o yazi kaliyo neden acaba?

    YanıtlaSil
  54. Hüseyin Hocam sorunsuz oynuyorum.

    YanıtlaSil
  55. Tmm da hocam o yazidan snra napicam 2 saat bekledim yinede acilmadı

    YanıtlaSil
  56. Bide bnm telefon galaxy ace

    YanıtlaSil
  57. nasil yazilar hüseyin hocam?

    YanıtlaSil
  58. ya Toprak kardeş bu site senin olsa gerek , bayağı güsel oyunlar koymuşşun .... ALLAH senden razı olsun .....

    YanıtlaSil
  59. ne demek hocam keyfini çıkarın. Siteyi sizler için açtım :)

    YanıtlaSil
  60. Linki yenilermisin kirik herhalde

    YanıtlaSil
  61. hocam linki yenilersen sevinirim bu arada arıyordum bunu yenilersen linki çok memnun olururum

    YanıtlaSil
  62. hocam bir takim sorularim olucak bnde Samsung Galaxy Ace War oyunu oynuyorum sknti yok ama markete girdigimde oyundan atiyor neden ?

    YanıtlaSil
  63. tamamdir. çözdüm sorunumu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neymis sorun banada sole benimde samsung galaksi ace var aynisi oluor muhammed

      Sil
  64. indiriyorum inşallah güzeldir..

    YanıtlaSil
  65. Hocam Cansınız Ya .

    YanıtlaSil
  66. Telefonum galaxy poket neo oyunu indiriyorum kurmuyor

    YanıtlaSil
  67. Hocam oyunu indirdim kurdum ama yazilar kare seklinde gozukuyor ara sira duzeliyor ama genellikle oyle adamda kare seklinde cikiyor telefonum samsung galaxy ace su sorunu bi cozermisin be usta sana
    zahmet bu araa site super.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede ace var ayni problem bendede var ama insallah duzelir

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir