Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

16 Ekim 2012 Salı

Drag Racing APK - Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Hepinizin en az bir kez oynadığına eminim bu oyunu fakat bildiğiniz üzere araç fiyatları modifiye etme derdi v.b sorunların hepsi paraya bakıyor benden bloğumu takip edenler için bir hediye olmasını istedim yüklü bir miktarda para ve bütün araçlarımız açık. Online Moduda mevcut olan oyunumuzda diğer yarışçıların canını okuyabilirsiniz. 50'den fazla orjinal lisanslı araç vardır. Her bölümün sonundaki boss arabaları da sayemde kolayca geçebilirsiniz. Paranız ve respect puanınız sınırsızdır. Oyun kendidinden hilelidir hiçbir ekstra uygulamaya ihtiyacınız yoktur.
Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunun keyfini çıkarabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

62 yorum:

  1. Guzelmis. Hocam no gravity ykleyebilir misin

    YanıtlaSil
  2. niye yorumumu siliyorsun sadece galaxy mini 2'ye görede oyun yüklermisin dedim

    YanıtlaSil
  3. hiç bir yorumu silmem hocam sadece bazen spama düşüyor ondan dolayıda gözükmüyor.
    Galaxy mini 2 için ise yardımcı olamam. Deneyip oyunları ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben galaxy mini kullanıyorum eğer çalışırsa (ulan denek oldum ya la) kuzenimin galaxy acesi var ona veriyorum çalışıyor.Ona ne diyorsunuz

      Sil
  4. Toprak hocam real football 2013 çıkmış.acaba ilerki dönemlerde bizim için telefona cracklenir mi ? fifa 2012 falan cracklenmişti ne de olsa ?

    ayrıca hocam şu kırık linkleri tekrar upload etmeye başlasanız süper olur.eski konulardan hiçbirini indiremiyorum hepsi kırık neredeyse :(

    YanıtlaSil
  5. real football 2012 bile çalışmıyor hocam değil ki 2013 :S
    konuların üzerinde hafta sonu duracağım

    YanıtlaSil
  6. toprak hocam cok kararsızsınız ya :D by nops adlı cracker belki yine crackler benim umudum var inşallah olur :)

    bekliyoruz takipteyiz hocam..

    YanıtlaSil
  7. karamsarsınız yerine kararsızsınız yazmışım hey allahım :D

    YanıtlaSil
  8. Oyun muthis. Artik hileli online oyunlar bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  9. hocam bşi sorcam antutu cpu master ve chainfire oyuna girdkten bi süre sonra etkisini yitiriyo onu nası süreklilik yapabilrim

    YanıtlaSil
  10. Mini 2 kullanıyorum her oyun acılıyor tesekkürler ^^

    YanıtlaSil
  11. hocam uygulama yüklenmedi dio :D


    YanıtlaSil
  12. Toprak jetpack joyridenin para hilelisini bulursan sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Sercan hocam sıkıntısız bir şekilde kurdum

    Jet pack ayarlamaya çalışacağım

    YanıtlaSil
  14. hiç sevmiyom bu oyunu ya.hocam cm7 emanon v7 romu herşeyi çalışıyor gayet stabil ve oc destekliyor.başlatıcısı flnda güzel.öneririm.

    YanıtlaSil
  15. hocam yukarda bi yorum avrdı cpu master ve chainfire bi süre sora etkinliğini yitiriyo onu sürekli yapabilomuyz ? cvp versn sevinrm

    YanıtlaSil
  16. kardeş sana özelden nasıl ulaşabilirim msn veya faceni verebilirmisn

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Toprak. Daha önce GT RAcing altında da yazmıştım oyun "create profile" de hata veriyor diye. Emeğine saygı duyuyorum gerçekten ama bir çok paylaşımını denedim ama hata veriyor veya birçoğunun linki gitmiş zaten. Senden ricam rott olsun olmasın galaxy mini için güzel bir yarış oyunu eklemen.Tekrar teşekkür ederim paylaşımlar için.
    (Android sürüm:2.3.6 root yapmadım)

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle hocam kırık linkler konusuna gelirsek 2 hafta önceye kadar sitedeki hiç bir link çalışmıyordu mediafire hesabım kapatıldı. 180 konu birden gitti. Düzeltebildiklerimi hallediyorum zaten eski konuların durumundan da muzdaribim :(

    Gt racing konusuna gelirsek sorunsuz oynuyorum diğer arkadaşlar da sorunsuz çalışıyor denemedim oyunları eklemiyorum

    YanıtlaSil
  19. Eminim Toprak çalışıyordur ama hata verdi işte :( Neyse o konuyu geçelim yeni konulara bakalım. Senden güzel bir yarış oyunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  20. YARIŞ OYUNU ARAYAN 'ADSIZ' NFS Shift NFS Hot Pursuit Falan var onları indirebilirsin ?

    YanıtlaSil
  21. Toprak Hocam, Galaxy miniyi nerdeyse tamamen çözmüşsün rom'ların nerdeyse hepsinide denemiştirsin.Bir sorum olcak; Andorid 2.3.6 Ağustos Sürümünü kullanıyorum, telefonumun şarjı hemen bitiyo hele oyun açarsam o an bitiyo acaba şarjı en tasarruflu olan android sürümü hangisi ? Yada şarj için tavsiyelerin ? Olmadı Bataryayı değiştircem

    YanıtlaSil
  22. Hocam friend casterpro facebook linki yeniler misin

    YanıtlaSil
  23. hocam holo launcher lnkini yeniliyebilme ihtimalin varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  24. Dostum bu oyunda level atlama yok 1.level cok sıktı her zaman internet baglantim olmadigi icin offline oynuyorum ama level 1 var sadece :( Tekrar kontrol edersen sevinirim Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  25. sait hocam boss savaşlarına giriyor musunuz ? lvl atlamak için?

    YanıtlaSil
  26. Evet hepsini bitirdim.Ama career modunda level atlamak için 2.level bi araba seçin diyo ama oyundaki bütün araçlar 1.level olarak görünüyo :))

    YanıtlaSil
  27. Karierden oynayamıyoruz ilk leveli bitirdikden sonra 2 level araba istiyo ama bütün arabalar 1. seviye

    YanıtlaSil
  28. hocam bi duzeltebilirmisiniz butun arabalar 1 level

    YanıtlaSil
  29. Aga Online Oynanmıyor Error diyor sonra arabalar 1. lvlde takılı kalmış sonra carrier mod da oynanmıyor var da var :D ama zevkli bi el atsan iyidir şimdiden saol

    YanıtlaSil
  30. Galaxy fit. Calisirmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes ben s3 mini kullaniyorum indiriyorum desteklenmeyen dosya diyor napmam lazim ?

      Sil
  31. kardeş oyunu online oynarken diskalifiye oluyorsun niye bilmediğim bişi mi var yanlış yaptığım filan bi açıklarmısın

    YanıtlaSil
  32. Yasin hocam bende sorunsuz online modda dahil

    YanıtlaSil
  33. Kardes peki arabalara nasil lvl atlatiriz veya 2. Lvl araba aliriz

    YanıtlaSil
  34. ayıb oluyo kardeş başka sitenin reklamını yapmak ve kendi paylaştığın gönderiyi yazmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hocamya akılları sıra uyanıklık yapıyorlar :D

      Sil
    2. :D Uyanıkları severim benden uyanığını asla :D

      Sil
  35. eski sürüm için bu.araclar 1 level felan.yeni güncellemeye göre yapsanız.

    İyi günler..

    YanıtlaSil
  36. bende calısmadı teledonun markası galaxy W bi yardımcı olsana

    YanıtlaSil
  37. yakup hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benim adim berat benim galaxi minimde calismiyor hile desteklenmeyen icerik diyor

      Sil
  38. okadar hile yapıyon banada yap bitane :D

    YanıtlaSil
  39. Hocam Drag Racing de Carrier Oynarken Lwl 2 Araba İstiyor Ama Arabalar 1. Lwl Oyuna bir el Ararsanız.

    YanıtlaSil
  40. Hocam level olayini bi çözseydin çok iyiydi ya
    Araçlar lvl 1 de tıkanmıs kalmıs

    YanıtlaSil
  41. Toprak hocam Hilen çok güzel ona bişey demiyorum ama şunu dikkate alırsan mesajı görüp bi cevap verebilirsen veya ilgilenirsen çok mutlu olucam

    sorun şu

    en sonda ki aracı alsam bütün parçaları taksam bile aracın level 1 i geçmesine çok az bişey kalıyo ama level geçmiyo
    yani hileyi sadece para olarak yapabilirsen

    şimdiden çok teşekkür ediyorum hocam.

    YanıtlaSil
  42. Oyunun hangi versiyonunu kullanıyorsun? 1.1 ise Gamecih yükleyerek para ve rp hilesini kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  43. Hocam Link Kırık bi düzeltirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Toprak Bey İyi akşamlar dilerim.Bu oyunun hiçbiryerde bulamadığım drag racing 1.5.2 sürümünün root suz olarak aynı (fort qonguer)deki gibi hileli apk sınıda paylaşabilirmisiniz.Benim için çok önemli S II me S3 sürümü yükledim ve herşey gitti.Tekrar o kadar arabayı almam aylar sürebilir.Şauradaki konum ile alakalı olarak http://forum.donanimhaber.com/m_72065813/mpage_1/f_/key_//tm.htm#72065813
    Burdan paylaşım yapıyoruz.Ancak sürümüm sıfırlandığı için arkadaşların istediği diğer arabalarla ilgili yeni değerler deneyemiyorum.Bu arada fort qonguer deki ilgiliniz için tekrar teşekkür ederim...Saygılar

    YanıtlaSil
  47. Sagolun toprak hocam sizin sayenizde andridimin yetmedigi ve para hileli oyunlari yukledim.sagolun.bide benim telefon armv6mi armv7mi

    YanıtlaSil
  48. Oyunun Adi ne arkadaşlar ??

    YanıtlaSil
  49. Hocam benim galaxy minimde hic bir sekilde hile calismiyor sana zamet bi el at desteklenmiyor diyo

    YanıtlaSil
  50. Benim telefonum galaxy gio kurulumunda yüklenemedi diyor hata veriyor.. Çözümü nedir Acill ?

    YanıtlaSil
  51. Hocam cok sağol

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir