Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Ekim 2012 Pazartesi

PES 2011 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Android telefonlarda PES serisini bilmeyeniniz yok sitemizde daha öncede son versiyon olan PES2012'yi paylaşmıştım. Farklı bir havada tekrar android'te PES keyfi yaşamak isteyenler için PES2011'i eklemek istiyorum. Oyun hem oynanış hemde kalite bakımından neredeyse aynı seviyede diyebilirim. Oyuna girerken size hangi kontroller ile oynamanız gerektiğini soruyor. İster sadece yön kontrolünü ekrandaki joystick yardımı ile yapabilir isterseniz tamamı ile sensörlerinizi kullanarak oynayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
Öncelikle SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.konami.pes2011" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı da kuralım. Oyuna Girerken internet bağlantınızı kapatın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

101 yorum:

  1. iyi günler bişi sorccam ben geçen tel. galeri seçenekleri bembeyaz oldu demiştim bugunde bütün herşey geri silindi sd kart formatlandı herşeyim gitti neden böle oldu acaba ? ben formatlamadım sadece yedekledim clockwormodda o kadar ?

    YanıtlaSil
  2. Hocam neden olduğuna dair bir bilgim yok :( Sd kartın formatlaması saçma geldi

    YanıtlaSil
  3. uygulamalar yüklü görünüyor ama menüde çıkmıyor sdde okumuyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonla ilgili bir sorun

      Sil
    2. Aynısı Bende Oluyor Bir Kaç Kere Hafıza Katını ( Yani SD Kartı Okuyana Kadar Aynı Şeyi ) Yap

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Hocam pes 2013 ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  6. toprak kardeş bunu oyundan sayma 2 yıl önceki oyun bu.bir oyun daha paylaşsan acaba olur mu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 2012 war ara bul diğerleri ARMV6 da çalışmıyor

      Sil
  7. kardes ben bi site kurdum da sen nasıl yapıyorsun mesela pes 12 indir yazıo tıklıon tıklayınca altta indir yazıo ben yapamadım direk başlık açılıo altına ekliom downloadı tıklayınca gelmesini istioyrum resim ve açıklama koyamıyorum yer kaplıo ana ekranda die

    YanıtlaSil
  8. Sayfa Çok güzel moto Racing diye bi oyun var onun linki kirikta bi bakarsan saygilar :)

    YanıtlaSil
  9. toprak hocam bişi dicem şu samurai vs zombies defense oyununun linki bozukda bi bakıverseniz hocam

    YanıtlaSil
  10. Kardes ben clockwork mod yukledim v5 falan yaziyo dogru yapmisim dimi

    YanıtlaSil
  11. Hocam galaxy pack duvar kagidi linkini yenileyebilrmisin

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam ben yükledim 50mb indir dio napcam ?

    YanıtlaSil
  13. Hocam pes 2013 ne zamam gelir?

    YanıtlaSil
  14. Amed hocam akşam yenileyeceğim.

    Mervan hocam sd dosyasını doğru yere attınız mı birde internet bağlantısını kapayın.

    YanıtlaSil
  15. Cem hocam 2 aya kadar çıkar diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  16. selam hocam yaptıgınız ıslerı gıpta ıle ızlıyorum benim telefonumun sürümü 2.3.4 te bunu nekadar ve nasıl guncellıye bılırım yardımcı o9lursan sevınırım sımdıden tesekkur ederım.

    YanıtlaSil
  17. S.a hocam ben bu sd karttan çıkarıp android data klasörüne atma kısmını anlamadım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Hocam güncelleme işlemini önce siteden ağustos romunu bulup konu içindeki anlatım linkini kullanarak 2.3.6'ya yükseltebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. Hocam sd kart dosyasını indirin ve rardan çıkarın android/data klasörüne atın.

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam samurai vs zombies defense linkini yenileyebilirmisiniz lütfen hocam

    YanıtlaSil
  21. hoca bide bize cevap versen bu sitenin elemanıyız okadar

    YanıtlaSil
  22. hocam işlerim çok yoğun ilgilenemiyorum pek. Oyun upload konusuna gelirsek biraz zor şuanki internetim yüzünden.

    YanıtlaSil
  23. Ya benim telefona yükledim ama açmıyo uyarı geliyo...

    YanıtlaSil
  24. hocam sd dosyasını doğru yere atıp internet erişiminizi kapadınız mı ?

    YanıtlaSil
  25. "com.konami.pes2011" bu dosyayı android/data'ya attım ve diğer dosyayı ise dosyalarıma bir klasör açıp içine attım sonra o klasördekini kurdum...
    ve pes 2011'e girdiğimde ise "application license verified positively" die bir yazı çıktı bunu onayladım ve sonra "download error. the server is not available or validation of the files is not successful. please try again later" bu yazı çıktı... ne olur yardım et...

    YanıtlaSil
  26. tmm hocam sağolasın hallettim..ancak telefonu uçuş moduna aldığımda girebildim oyna

    YanıtlaSil
  27. hocam uçak moduna almak yerine sadece internet bağlantınızı kapatabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam bnmde erenle aynı sorunum var int bağlantısı nasıl kapanır acaba ?

    YanıtlaSil
  29. Mervan hocam ayarlar - kablosuz ve ağlar - mobil ağlar bölümünden paket veri kullanımı kapatınız

    YanıtlaSil
  30. ee Kapalıı yine aynı seyler oluoo .s

    YanıtlaSil
  31. Mervan hocam sd kart dosyasını rardan çıkartıp gerekli klasöre atmış iseniz çalışması lazım.
    Wifi bağlantınız da olmaması gerekli.

    YanıtlaSil
  32. valla orda yazan her şeyi yaptım ama aynı şey .s

    YanıtlaSil
  33. Hocam oyun sorunsuz bir şekilde çalışıyor internet bağlantısını kapatıp dosyaları android/data klasörüne atmanız lazım

    YanıtlaSil
  34. yha toprak ben fifa 2011 i indirdim sd karttan ıkarp andro data ya attım ama apn dosyası nedir bilmiyorum yardmcı olurmusun?kuramyorum

    YanıtlaSil
  35. Apk dosyası hocam ilk indirdiğiniz dosyayı sd karta atın açmak için dokunun zaten kurulum uyarısı gelir.

    YanıtlaSil
  36. i serisinde çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  37. Benim GALAXY ACE S5830İ SORUNSUZ SALIŞIYOR SAĞOLASIN Toprak hocam en sonunda Flash Player'sız sağlam bir futbol oyunu oynadım telefonumda ellerine sağlık kolay gele ...

    YanıtlaSil
  38. ne demek ferhat hocam keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
  39. Teşekkürler Toprak hocam :)

    YanıtlaSil
  40. Hocam olmuyo dediğin gibi herşeyi yapıyorum. Açınca şu uyarı çıkıyo ''Application lisence verified positively'' yardım lütfen

    YanıtlaSil
  41. Pes 13 çıktı mı android için, bu arada emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  42. daha çikmadi maalesef hocam :(

    YanıtlaSil
  43. Hocam sd kard dosyasini indir diyorum indirme baslilor diyor sonra da basariz diyor bi cozumu var mi

    YanıtlaSil
  44. hocam belli ki telefondan indiriyosunuz farklı bir tarayıcı deneyin.

    YanıtlaSil
  45. Abi.şey benimki sd kart dosyasını indir dediktensonra indirme.başlıyo diyo ama sonra indirme başlıksız diyip indirmiyo 2012 dede böyle diyo

    YanıtlaSil
  46. hocam farklı bir tarayıcı deneyin.

    YanıtlaSil
  47. telefonun kendi internet browseri yerine başka bir tarayıcı opera olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dediğinizi bir bir yaptım com.konami yi android/data klasörüne attım sonr apk yı kurdum oyuna girerken baglantıyı kapattım yine de iki secenek çıkıyo çıkış veya indir diye indirme de indirilmiyo server hatası veriyor oyunu açmak mümkün mü yardım eder misiniz lütfen :(

      Sil
  48. Yükledim oyunu ama rardan nasil çıkarcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefondan veya bilgisayardan çıkarabilirsiniz.
      bilgisayarda winrar
      telefonda ise zarchiver.

      Sil
    2. Nasil rardan çıkarticaz tek tek anlatirmisinn

      Sil
  49. Hcam zarchiveri indiriom bana sana zahmet tarif edermisin

    YanıtlaSil
  50. sitede konusu var hocam inceleyin.

    YanıtlaSil
  51. hocam en iyisi videosunu koyunya cok zor oluyor

    YanıtlaSil
  52. Hocam oyunda nasil hizli kosuyoz kontrolleri cozemedim bi yardimci olur musun hocam ?

    YanıtlaSil
  53. hocam internet erişimi nasıl kesilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mobil veriyi kapatın hocam demek istediğim bu

      Sil
  54. toprak hocam root gerektirmiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  55. Hocam iki dosyayada ayri ayri mi tasiyacaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK dosyasını kurun sd kart dosyasını gerekli klasöre taşıyın hepsi bu kadar :)

      Sil
  56. Toprak hocam sitenizle yeni tanistim mukemmel paylasimlar var ellerinize saglik.eger bulabilirseniz real football managerlik 13-12-10 hangisi olursa yukleyebilir misiniz ? hangi sitede baktiysam olmuyor :(

    YanıtlaSil
  57. Football manager serisi çalışmıyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  58. peki hocam lma filanda bulamaz misin.new star soccer i indirdim gayet guzel ancak oyunun icinde degisiklik takim kadrosu vs. yok malesef.s herhangi bir managerlik oyunu varsa yukleyebilirsen cok dua alacaksin :)

    YanıtlaSil
  59. Hocam ben ilk önce baska sitelerden PES12 yi denemiştim ve Download error sorunu ile karsılastır her nekadar arasamda cözümü bulamadım simdi bu siteden PES11 i deniyorum yine aynı hata internet bağlantımı kapattım rardaki dosyayı USB veri depolama kablosuyla Android/data klasörüne aktardım yine aynı yine aynı telefona formatta attım Rootta yaptım 3dchainfirede kullanıyorum bi türlü çözemedim!

    YanıtlaSil
  60. Hocam sd kart dosyasını rardan çıkardınız mı?

    YanıtlaSil
  61. Cıkartım tabi hocam com.konami.pes2011 klasörünü cıkartmadıgım yer kalmadı Android/dataya cıkarttım data klasörüne cıkarttım obbye cıkarttım hepsini tek tek denedim yine Download error hatasını veriyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam android/dataya çıkarın oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın

      Sil
  62. s.a. toprak hocam.emeginize saglik.ben senden pokemon veya beyblade oyunu istiyorum.bulabilirsen cok guzel olacak.tesekkurler kg.

    YanıtlaSil
  63. toprak hocm galaxy ace s5830ide nfs ve bir çok oyunda beyz ekran sornu var ne yapmalıyım telefonum rootlu chainfire de vr aama beyaz ekrn sorunu yasıyorum sims 3 de de vrdı ama ona bir dosya attım ve düzldi öbür oyunlrda ne yapmalıym??????????

    YanıtlaSil
  64. Sd kart dosyasini indirdim dosya bicimi desteklenmiyor

    YanıtlaSil
  65. Hocam dark avenger diye bir oyun var o oyunu Samsung Galaxy mini GT-S5570 e göre bulabirmisn ??

    YanıtlaSil
  66. hocam menüye giriyo oynerken sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  67. full apk at hocam ben rar ı beceremiyom

    YanıtlaSil
  68. Hocam bende a ve b tuşu gözükmüyor

    YanıtlaSil
  69. Hocam ben i serisi telefonum sizin dediğiniz şekilde android / data yerine attım ve sonra ne yapacağım acil cevap bekliyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam attığınız dosyayı rardan çıkarıp attıysanız hiç bir sorun yoktur.
      APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabilirsiniz.

      Sil
  70. hocam bende sd kart dosyasının linkini açmıyor

    YanıtlaSil
  71. Hocam download error The server is not available or validation of the files is not succesful.please try again diyo napcam

    YanıtlaSil
  72. Hocam 2sorum olcak 1.bu sitedeki uygulamalar sadece galaxy mini için mi geçerli yoksa tüm androidler icinmi 2.istisna bulundu data dosyasını atarken bu nedemek

    YanıtlaSil
  73. indirdim herşey tamam ama 50 mb lık bi dosya warmış onu indirmemiz gerekiyomuş nasıl yapacaz onu bi yardımcı olsan kardeş

    YanıtlaSil
  74. Toprak hocam benim telefonum galaxy young zipyshare dosyasi indirirken indirme basliksiz diyor napmaliyim

    YanıtlaSil
  75. hocam pes 11de interneti kapattığımda 50 mb indir yazıyo exite basıyorum oyunda çıkıo

    YanıtlaSil
  76. kardeş bende hep uygulama yuklenemedi diyor Cogu uygulamada boyle Gozunu seveyım yardım et

    YanıtlaSil
  77. toprak hocam ya nasıl hızlı koşuluyor bi yardımcı olursan sevinirim be üstad

    YanıtlaSil
  78. hocam score yi verebilirmisiniz şimden teşekkürler

    YanıtlaSil
  79. HOCAM BEN YAPİYORUM MB FALAN CIKIYOR CONTİNE DİYORUM WİFİ Yİ ACIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam data dosyasını indirip rardan çıkardıktan sonra android/data içine attınız mı ?

      Sil
  80. HOCAM OYUNA EDİT MENÜSÜ ATABİLİRMİSİN

    YanıtlaSil
  81. Toprak kardes ben linke tikliorum ama sayfa kullanilmio dior bide benim telin android surumu 2.3.6 galaxy y de calisirmi

    YanıtlaSil
  82. galaxy ace ye oyun tavsiye edebilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir