Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Ekim 2012 Pazartesi

Backbreaker 2: Vengeance Full APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Amerikan futbolu oyunları arasında android için en iyisi Backbreaker serisi diyebilirim. Hem görüntü-ses hemde oynanış kolaylığı yönünden sensörlerle oynamanın keyfine bir kez daha bu oyunda tadabilirsiniz. Oyuncunuzu tamamen kendi isteklerinize göre şekillendire biliyorsunuz. Çok çeşitli hareketlerimiz mevcut biliyorsunuzdur Amerikan futbolunun güreşten farkı yok. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Kasma yoktur. Play Store'da 2.99$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna girebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

9 yorum:

  1. Teşekkürler Hocam Çok Süper :) Amerikan Futbolunu Seviyordum zaten. Hemen Yükleyip Başlayayım.
    Size birşey sorcaktım.
    emanon rom v4 kırık olmayan bir linkini paylaşırsanız sevinirim.Custom Rom Kuracaktım açılmayan customlar onun üzerine kurunca açılıyor.Sadece linkini verseniz yeter.

    YanıtlaSil
  2. hocam baktımda bulamadım maalesef

    YanıtlaSil
  3. Hocam max payne yuklermisin

    YanıtlaSil
  4. canınız sağolsun xda developersde araştırdım ama orda olması lazmdı bulamadm

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle muhteşem oyun çok eğlenceli ^^

    YanıtlaSil
  6. Konuyla alakasız fakat size nasıl ulaşacağımı bilmediğim için buradan yazıyorum. Mini mi cm7.2 kuracağım fakat kurmadan önce efs klasörünü yedeklemeye çalıştım olmadı acaba yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. bu mesajı galaxy mini i serisi kullananlar için yazıyorum oyun i serisinde açılıyor ama gri bir şekilde açılıyor çözümü chainfire yüklemek ve ayarlardan qualcomm u seçmek

    YanıtlaSil
  8. harikada yanlız bende siyah beyaz gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz i serisi ise elden bir şey gelmez hocam :(

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir