Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Ekim 2012 Cumartesi

Final Space 1.1.2 APK + DATA - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Ekran görüntüleri bakımından tatmin edici olan zevkli bir 3D-HD uzay oyunudur. Pilotumuz ile çeşitli maceralara atılıyor birbirinden farklı hedefler ile savaşıyoruz. Gerek zaman olsun gerekse yok etmemiz gereken hedefler tam olarak yerine getirmemiz gerek 48 adet görev bulunmaktadır. Oyunda 2 mod bulunmaktadır Story ve Survival olmak üzere. Çeşitli uzay tünellerine girerek oyunumuzu bitiyoruz oynanış yönünden oldukça iyi ve kolay. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 2.57$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
SD kart dosyası(rardan çıktığında 117mb olur)
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "abinteractive" SD/ kartın ana dizinine direk atalım.
APK dosyamızı da kurup oyunumuza girebilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. hocam bu final fantasy 3 , tom clacy hawk , real fotball hd 2011 ,eternal legacy oyunlarının linklerini yenileme gibi bir şansın varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış hocam işlerim aşırı derecede yoğun sadece konu yazmaya vakit bulabiliyorum. O dosyaların boyutları da baya bir yüksek şuanda oturduğum yerdeki internet yerlerde sürünüyor diyebilirim download edip daha sonrada upload etmek bir hayli zamanımı alacaktır. Arada bakıp düzeltiyorum bazı linkleri kırık sebeplerine gelirsek mediafire hesabım kapatıldı.

      Sil
    2. peki hocam sorun değil sen işini yeterince yapıyon zaten tek kişisin sanrm sitede buda bayabi zor kolay gelsin :)

      Sil
    3. iş zor bayabi o zaman peki sadece bu eternal legacy HD deki apk dosyasını yenilermisin sd kart dosyaları linki çalışıyo sadece apk dosyası yok onu yenilermisin zahmet olmassa düşü boyuttur zaten ?

      Sil
    4. hocam 10 dkya yeniliyorum.

      Sil
    5. LİNK DÜZENLENDİ Barış hocam indirebilirsiniz.

      Sil
    6. hocam vallaha kralsın yaw resmen galaxy mini den bıkmıştım tekrar sevdirdin ya helal olsn sana :))

      Sil
  2. hocam ben galaxy ace kullaniyorum bazi oyunlar kasiyo galaxy ace kullanıcilari icinde oyun yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunuzu verirseniz test edip ekleyebilirim. Sitenin adı Galaxy Mini Türkiye hocam.

      Sil
  3. ii akşamlar size şey sorcam toprak hocam benim telefonda galeri bozuldu seçenekler bembeyaz oldu fotolar küçüldü zoom ayarı felan hep küçük oldu nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  4. Hocam telefona naptınız da öyle oldu :/ tek önerim var fabrika ayarlarına döndermeniz

    YanıtlaSil
  5. bişi sorcam fabrika ayarları herşeyi siliyomu ya :(

    YanıtlaSil
  6. Hocam 2 custom rom kurdum şu 3 gün içerisinde.İlk kurduğum emanon rom v7 'de wifi sorunsuz çalışıyordu.sonra normal rom kurdum ,cwm kurdum bu sefer cyanogenmod10 kurdum.çok stabil ve güzeldi fakat şarj canavarıydı.Onda wifi sıkıntılıydı ,google aps kurmamıştım.Boşver dedim mart romuna döndüm şmdi.Fakat yine wifi çalışmıyor. :S
    ağa tıklayıp şifre giriyorum bağlana basıyorum.Aralıkta Değil Hatası Alıyorum.Fakat modemin dibindeyim.Dosya filan varsa systemden filan değiştirceksem değiştireyim.İnternet paketim bitiyor hocam.Lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  7. Hocam Tek Kişi Olduğunuz Halde Bizle İlgilendiğiniz İçin Allah Razı Olsun

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir