Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Ekim 2012 Pazar

Ski Safari 1.3.x ARMV6 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Arkadaşlar sizler için yeni bir oyunun modlamasını yapmış bulunmaktayım. İlk sürümünü de modlayıp sitemde paylaşmıştım. Oyunumuza The Hallowen Update güncellemesi gelmiştir. Beyaz karlar üzerinde kayan dostumuz bu sefer siyahlara bürünmüş ortam üzerinde kayıyor. Aslında basit olarak amacımızı anlatmak gerekirse engellerden kurtulup arkamızdan gelen her neyse siyah olanın ne olduğunu anlamadım ondan kurtulmak. Yeni bölümde kullandığımız araçlar ve bize yardımcı olan hayvanların çeşidi artmış yarasa, kartal, kurt gibi. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.03$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna girebilirsiniz.
ARMV6 modlama şuanda ilk ve tek olarak bana aittir. TOPRAK KOÇ
NOT : Oyuna ilk başladığınızda eski bölümde (karlı) 1 kere oynamak zorundasınız ondan sonra yeni bölümleri seçebiliyorsunuz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

29 yorum:

  1. deniyicem hocam ( galaxy y ile )

    YanıtlaSil
  2. Kardeş oyun güzele benziyor çok teşekkür ederim benim cihazım lg p350 ve burdaki oyunların neredeyse hepsi çalışıyor.

    YanıtlaSil
  3. Deneyin hocam galaxy mini de sorunsuz oynuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam apk dosyasının saklama
      suresi bitmis bi el atarmisiniz

      Sil
  4. Hocam 2-3 kez oynadim hala hallowenli bolum gelmedi ndn?

    YanıtlaSil
  5. Hocam öncelikle oynayın ve 100 altın toplayın öldüğünüzde çıkan menüde bölümler olacak altın karşılığında açacaksınız

    YanıtlaSil
  6. Cok saolun hocam oldu

    YanıtlaSil
  7. hocam skyridersi bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  8. Oyundaki cogu sey pahali bu oyunun hilesi yokmu :DDD

    YanıtlaSil
  9. Hocam skyridersi playstore'dan indirebilirsiniz.

    Para hilesi olmuyor maalesef hocam

    YanıtlaSil
  10. hocam play storea erisimim olmadigi icin soylemstim

    YanıtlaSil
  11. Hocam bugun baska oyun yuklucekmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Saat 7-8 gibi ayarlayabilirsem ekleyeceğim

    YanıtlaSil
  13. Toprak Hocam Galaxy Mini Kullanıyorum Telefonumu Bağlamak İçin Pc Suite Var Mı Acaba ? Kies Haricinde Kies İle Mesajlarımı Kontrol Edemiyorum Pc Suite Var Mı Bildiğin Samsung İçin Galaxy Mini İçin

    YanıtlaSil
  14. ömer hocam google samsung pc suite yazdığınız taktirde gezginlerde çıkıyor indirin deneyin tam olarak istediğiniz işe uyar mı bilemem ama.

    YanıtlaSil
  15. modlama nasıl yapıyorsunuz program felan mı var ?

    YanıtlaSil
  16. beklenmedik bir şekilde durduruldu hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  17. furkan hocam cihazınız nedir ? galaxy mini de sorunsuz bir şekilde oynamaktayım.

    YanıtlaSil
  18. yok i serisi değil ve sürümü 2.3.6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tekrar indirip silip kurun galaxy mini 2.3.6 sorunsuz çalışmakta ve oynanmakta.

      Sil
  19. silip tekrar kurdum yine olmadı neyse hata telefonda herhalde saolun

    YanıtlaSil
  20. hocam bu oyun kaldırılmıstır yazıyo bi yardımcı olabilirseniz cok sevinirim bide oyunun en son sürümünü modlu bi şekilde paylasşabilirseniz cok iyi olur teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. cevabınızı bekliyorum hocam.

    YanıtlaSil
  22. hocam link kırık düzeltirseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  23. Hocam linkin süresi dolmuş acil yardim lütfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir