Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Ekim 2012 Pazartesi

Photaf Panorama Pro APK - FULL

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Telefonunuzda panorama çekim yapmanızı sağlayan oldukça gelişmiş ve başarılı bir uygulama diyebilirim. Açı sensörleri sayesinde oldukça başarılı çekimler yapmanızı sağlıyor yani uygulama ilk çektiğiniz fotoğrafı baz alarak sizi yönlendiriyor. 360 derece panoramanızı da bu yolla rahatlıkla oluşturabiliyorsunuz. Birçok uygulama sitesi ve yapımcısından iyi yorum almıştır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.88$'dır.

Uygulamamızdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup uygulamamızı kullanabiliriz.
SON sürümdür - 22 EKİM 2012
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

25 yorum:

  1. çok teşekkür ederim toprak kardeşim... işin gücün rast gelsin... takipdeyim paylaşıma devam... allah sabır ve kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  3. hocam google playda bi oyun gördüm sper diolar bi bakarsan bulabilrsen sevinrim Wild Blood sper bşi :D

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle site süper... Pc de ilk açtığım site.

    Paylaşımlar Harika :)

    YanıtlaSil
  5. Sercan hocam o oyunun galaxy mini de çalışması imkansız :D

    Saolun Berkay hocam :)

    YanıtlaSil
  6. :DD çokmu büyük bi oyun hocam ? işlemci flnmı kaldırmıyo ?

    YanıtlaSil
  7. Hocam işlemci ram felan hepsi :D oyun oldukça kaliteli

    YanıtlaSil
  8. Modern Combat 3: Fallen Nation hocam bu oyunu koyarmsıınız yada buna benzer bişe lütfen

    YanıtlaSil
  9. Modern Combat 3: Fallen Nation çalışmıyor

    YanıtlaSil
  10. code sector'un speedwiev: gps speedometer uygulamasını koyarmısınız hocam? 2.8 sürümü galaxy mini için play store'da vardı ama güncellenince kalktı.

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam size ihtiyacımm varrr telefonu kullanamıyorumm :( telefona windows phone 7 launcherı yüklemiştim kapattım açtım açıldı samsung yazısı geçmiyoo :( yardım edin lütfenn

    YanıtlaSil
  12. Berat hocam telefonu recorvery modda açıp reset işlemlerini gerçekleştirin ve reboot yapın

    YanıtlaSil
  13. toprak kardeşim ve blogumuzu takip eden bütün kardeşlerimin bayramı mübarek olsun sevdiklerimizle kazasız belasız nice bayramlar geçiririz inşallah... bayram dönüşü takibe devam... memleket beni bekler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz Açık Olsun Polat Hocam Sevdiklerinizle Selamlar :)

      Sil
  14. Selamun aleykum hocam .. Ben rom tollbox pro isimli bir uygulama indirmistim.. Bu uygulamadan bir yazi fontu sectim ve yukledim fakat Turkce karakterleri bulundurmadigi icin silmek istedim sildim ama hala o fontu kullanmak zorunda kaliyorum ..hatta programi tamamiyle kaldirmama ragmen yazi fontu hala duruo .. Ayarlardan varsayilan fonta tikliorm fakat gene olmuo .. Ne yapmam gerek bana biraz yardimci olursaniz sewinirim .. Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam rom tollbox geri yükleyin ve yazı tipi olarak droid sans seçin

      Sil
  15. hocam bikaç isteğim var çalışanları bulabilrsen sevnrm :D
    death-dome
    galaxy wars tower defense

    YanıtlaSil
  16. sercan hocam galiba var gaxy wars apk yaz indir goglede telefona zaten uyumlu sıkıntı olmaz death domeyi indiriyorum demneyim olursa veririm sd li bi youn olduğu için bi 1saate haber verirrim yanlız 400mb haberin olsun

    YanıtlaSil
  17. hocam kaç tane berkay giriyomuş siteye :D:D

    YanıtlaSil
  18. Hocam zip dosyaları nasıl kuruluyor clock work ile kuruyorum menüde icon yok nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zip dosyalarından kastınız oyunlar mı ?
      oyunlar ise sadece .zip uzantısını .apk yapıp kuracaksınız.

      Sil
  19. Hocam çok sağolun şu zip dosyalarını hep clock work mod ile denedim Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  20. Ne demek hocam yardımcı olduysam :)

    YanıtlaSil
  21. Toprak hocam jbed java çalıştıran programı paylaşabilirmisn ben denedim bir türlü çalıştıramadım

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir