Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Ekim 2012 Cumartesi

MX Player PRO 1.7.7 APK - ARMV6 CODEC

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bir telefonda video izlemek oldukça önemli bir şeydir. Canımızı sıkan bazı formatlar yüzünden bu zevkinizi yarıda bölünebilir bazı videolar bu uygulamamız yaklaşık 250 kadar formatı tek başına destekler, alt yazılı videoları destekler ekran üzerinde parmaklarınız ile bütün kontrolleri sağlayabilirsiniz. Ekran üzerinde parmaklarınızı kaydırarak ister ileri sarabilir ister geriye. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Uygulamamızdan Görüntüler


MX Player 1.7.7 APK dosyası
ARMV6 CODEC dosyası
Kurulumu
Öncelikle MX Player 1.7.7 APK dosyamızı kuralım fakat açmayın. Daha sonra ARMV6 CODEC dosyamızı kuralım ve açalım. Bu kadar keyfini çıkarın kendimde severek kullanmaktayım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

27 yorum:

  1. hocam bi oyun yükleyiver

    YanıtlaSil
  2. Hocam akşama doğru ekleyeceğim

    YanıtlaSil
  3. hocam dead trigger tarzı bir şey istiyorum.3d ve çizgi film tarzı olmasın.en önemlisi hareket edebilelim nişancılık gibi saçma olmasın.

    YanıtlaSil
  4. hocam sitede dead space, modern combat, brother in arms var seçin beğenin oynayın.
    Dead Trigger'in çalışma ihtimali yok :D

    YanıtlaSil
  5. hocam konuyla alakalı değil özür dilerim ama sormam lazım çok önemli
    ya hocam ben bu ACID Audio engine nasıl yüklicem anlamadım ya lütfen yardım et eminim yapamayan bir çok kişi vardır nolur yardım et bak link atim http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1934704 bi bak hocam nasıl yüklencek

    YanıtlaSil
  6. Ahmet hocam öncellikle o işlem yalnızca ICS & JB 4.0 ve 4.1 romlar için uygun birde xda incelediğiniz konu motorola defy için.

    YanıtlaSil
  7. Toprak Hocam Samurai II: Vengeance gibi bir oyun olsa ne güzel olu :) Sizede çok istek geliyor ama mazur görün lütfen

    YanıtlaSil
  8. Berat hocam maalesef çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Programı KAldırıp Tekrar Kurduktan Sonra Artık Pro Yazmıyor normal sürüm yüklüyor bir çarsi varmıdır.

    YanıtlaSil
  10. Hocam gene de pro oluyor yazmasına gerek yok

    YanıtlaSil
  11. Yok Reklamlar Çıkıyor. Yoksa Zaten proyla bir farkı yok

    YanıtlaSil
  12. Anladım hocam ama reklam çıkmıyor bendede pro yazmamasına rağmen

    YanıtlaSil
  13. Selamın aleylum hocam bende ücretsiz sürümü yüklü marketteki bunla onun ne farkı var acaba açıkarmısın ? Şimdiden çok çok teşekkürler sitenizi arkadaşım önerdi tek kelime ile harikaa ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıcı reklam bildirimleri yok denecek kadar az oluyor hocam :)

      Sil
    2. Anladım hocam indireyim küçeükte olsa fark var nede olsa zaten format attım telefona yükleyecektim tekrar pro yükleyelim barii :))

      Sil
  14. Bilgisayarlarda izlediğimiz film formatlarınıda destekliyor mu hocam ?

    YanıtlaSil
  15. ben bunu telefonuma yükledim ses normal gidiyo ama videolar yavaş ilerliyo napabilirim

    YanıtlaSil
  16. birisinde görmüştüm mx player ses seviyesini 15 dem 30 a çıkarıyor, nasıl yapıldığını bulamadım . bilen varmıdır

    YanıtlaSil
  17. ozan bey izlediginiz videonun yazılımsal yada donanmsal çözücuden hangisini kullandğnza bağlı olarak ses seviyesi değişir ben galaxy s3 kullanyorum çözücü türünü değişince ses 30a kadar çkabiliyor fakat tabiki ses deforme oluyor.

    YanıtlaSil
  18. Paşa bizi mi kekliyorsun. Bu pro versiyon değil, normal ücretsiz versiyon.

    YanıtlaSil
  19. hocam eline sağlık meb içine etmişti playerın sayende naruto izleyeceğim çok teşekkür ederim :D Dattebayo! :D

    YanıtlaSil
  20. hocam play storeden baktığımda ücretsiz versiyonu yüklü gözüküyor

    YanıtlaSil
  21. hocam bu mx player in orjinali değil?

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam nie milleti gandırıyon pro değil bu!!!!

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir