Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Ekim 2012 Pazartesi

SummitX Snowboarding Full - Galaxy Mini - (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Bembeyaz karlar üzerinde özgürce havalanıp yukarıda havalı hareketleri yapmayı kim istemez ki grafik ve oyun zevkini bulabileceğiniz bir oyundur garantisini veriyorum. Kaliteli ve lisanslı sesleri ile ekstra bir avantaj sağlıyor oyunun içinde buluyorsunuz kendinizi multitouch ile 2 parmağınızı kullanarak ince dönüşler yapabiliyorsunuz. Oyunumuz full'dür. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Oyun HD ve 3D'dir keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza giriş yapalım. Menülerden geçerken biraz bekletebiliyor fakat sorunsuz çalışmaktadır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

39 yorum:

  1. toprak hocam iyi geldi bu oyun sinirimi aldı

    YanıtlaSil
  2. Hocam pokemon fire red warsa onuda koyabilirmisiniz...

    YanıtlaSil
  3. kardeşim yeni rom ne zaman çıkar

    YanıtlaSil
  4. toprak kardeş,miniS3 v2 romunu yüklemeyi düşünüyorum.sence nasıl? (v2'de kamera sorununu düzelttiler galiba emin değilim)

    YanıtlaSil
  5. Hocam yeni romun ne zaman çıkacağını bilmiyorum

    Custom romların görünümüne aldanıp yüklemenizi önermem hocam

    YanıtlaSil
  6. toprak hocam bana s3 uygulama ve oyunlarını yukleyebilrmisin yada senn siten gibi güzel bir site önerebilirmisn ?

    YanıtlaSil
  7. Toprak Hocam nolur yardım et benim tel ilk aldımda 2.3.4 sürüm yüklüydü orjinal yani sonradan babamla onu custom rom yaptık ben baya kullandım sonra bu 2.3.6 çıkınca dedim atim bari attım kullandım çok donuyordu yani rom gibi olmuyordu 20 tane oyun yükledim baktım ram 160 dan aşağıya inmiyor ama custom romda 30 tane yüklerdim 150 olurdu yani uzun lafın kısası şimdi custom rom attım zaman hep bi yerde takılıyor açılmıyor örn:new experience 1.1v attım android yazısı açılınca öle kalıyor 2.0v nu attım gene öyle kalıyor 4.0v attım gene öyle baska rom attım gene öyle yaw nasıl düzelcek ya eski orjinal romu sevmiyorum

    YanıtlaSil
  8. hocam biraz karışık anlatmışım özür dilerim flood içinde özür dilerim yani hocam tekrar stock rom yapiyorum oluyor ama gel gelelim custom rom atıyorum olmuyor cloover mod muydu neydi onu hepsini yaptım gene olmadı :S yardım et ya suan düzeltebilirim stock rom atarım düzelirde custom romda neden açılmıyor herşeyi yapıyorum wipe data mada falan hepsiini yapiyom gene olmuyor

    YanıtlaSil
  9. Hocam sitedeki anlatım doğrudur uygularsanız sorun yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
  10. Hocam Ben Bu Android Güncelleme,ROM,ROOT Felan o konulardan Anlamıyorum Telefonu aldıgım gibi kullanıyorum İleride Ögrenirsem Yapmayı Yaparım belkide (Konu dısı oldugu icin Özür dilerim) Galaxy minide Görev Yöneticisi > RAM yöneticisi > Hafızayı sil " Hafıza kartını Mı Temizliyor Yoksa Başka Bir şey mi Birde Bende GTA 3 - Temple RUN - Gangstar Gibi Galaxy mini icin En uygun olan oyunlar Kasıyor bunun Çözümü ROM Felan yuklemek mi ?

    YanıtlaSil
  11. hocam hepsini doğru yaptıma %100 eminim yemin ederim stock romun 2.6 ağustos sürümünü yüklüyorum düzeliyor custom rom atim diyorum android yazısında kalıyor bide root falan hepsi yüklü zaten clowork modla yüklüyorum

    YanıtlaSil
  12. hocam neden böyle oluyor bi bilginiz varmı 2.4 sürümünü yüklesem sonrada custom atsam düzelirmi ?

    YanıtlaSil
  13. Deneyin hocam birde rom kurulduktan sonra reset işlemlerini gerçekleştiriyor musunuz?

    YanıtlaSil
  14. recovery moddan cikis varmi hocam lutfen cvb ver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek çıkış yolu yeniden stock rom kurmaktır hocam

      Sil
  15. Ahmet Hocam Aynı Sorun Bendede Var.Tek Değilsiniz Yani.Hafızayı Sıfırlıyorum,Cache/wipe partiton Filan Herşeyi Yapyorum Customu Kuruyorum Android Yazısında Kalıyor.Yinede Düzelmiyor.Bana Göre xwktn Kurun.O sürümde Overclock Sorunsuz Çalışıyor.Vede Daha İyi Performans Alırsınız.Şu An Telefonu Tam Toparladım 10 Numara Oldu.Ahmet Hocam Overclock Yaparken Dikkatli Davranın Telefona Zarar Vermeyesiniz.Birden 1000 Mhzlere Çıkmayın :) 764 İyi Seçenek.

    YanıtlaSil
  16. Ya toprak hocam telefonda bu oyun bile kasıyor.Hemde deliler gibi kasıyor.2.3.6 ağustos romu yüklü.acaba mart sürümüne alıp overlock işlemini mi yapsam ? geçer mi kasmalar acaba ?

    YanıtlaSil
  17. halis hocam bende bir ilk oyuna başladığında kasıyor ondan sonra sorun yok 2.3.6 ağustos romu kurulu

    YanıtlaSil
  18. halis hocam chainfire kurulumu ? , Kurulu değilse kur. Root Felan yapmışsındır.
    Overclock Sistemini Hızlandırır Chainfireyle kullandınmı kasmalar azalır ama yine kasma yapabilir bazı oyunlarda.Ama Dikkatli Ol İşlemcini Yakabilirsin.Overclockta Fazla Zorlamaya Gelmez.

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam ben jelly bean yukledim qayet iyi amma google apps yol onu flash la maliyim amma bunun icin recovery moddan cikmam lazim ne yapiyim

    YanıtlaSil
  20. Hocam google apps içinde aynı yöntemi kullanıyorsunuz custom rom kurulumu gibi

    YanıtlaSil
  21. olmuyor hocam oyle yaptikda e error olluyor root da ayni baska yolu varmi bunun apk olarak yukledim calismadi

    YanıtlaSil
  22. Apk olarak yüklediğiniz taktirde olmaz zaten hocam.

    Tek yolu clockworkmoddur. Googleapps dosyanızda sorun olabilir mecbursunuz cwm ile yapmaya orjinal recorvery dönmenizin tek yoluda stock rom kurmaktır.

    YanıtlaSil
  23. Hocam en yeni gapps yukledim oldu :)simdi tel aciliyor

    YanıtlaSil
  24. Hocam sorununuzu çözdüğünüze sevindim

    YanıtlaSil
  25. amma hocam yine sorun var google play gelmedi :(

    YanıtlaSil
  26. Hocam her zaman derim custom romu önermiyorum

    YanıtlaSil
  27. hocam yine bana kalan 2.3.6 oldu :P

    YanıtlaSil
  28. Berkay Hocam Tam Anlamadım Hangi Stock Romu Kurim ondan sonra clovorworkmu yükliyim yani nasıl custom atıcam yani nasıl düzelcek custom kullanabilecekmiyim ?

    YanıtlaSil
  29. Yani Hocam O sürümü Yüklesem Custom Atabilirmiyim demek istedimde biraz heyecanlıyım heyecanlandığım zaman biraz karışık yazıyorumda :d hangi sürüm oluyor o 2.3,2.4,2.5 hangisi xwktn ?

    YanıtlaSil
  30. Hocam Customu Bende Kuramadım Ama Yavaş Yavaş Öğreniyorum.Bugün JellyBean Rom Yükleyecem Ama Denemek Amaçlı İnşallah Olur.

    YanıtlaSil
  31. Ahmet hocam wktn 2.3.6 mart romudur.

    Şuanda sitedeki anlatımların linki kırık akşam düzenleyeceğim hepsini

    YanıtlaSil
  32. mart bende yüklü hocam şimdi custom yüklesem gene android yazısında kalırmı yoksa çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  33. Emin değilim hocam deneyin

    YanıtlaSil
  34. şimdi denersemde herşey gider ya berkay hocamdanda haber ekliyorum yorumunuz içn teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  35. hocam şu emanum v4 ü denicem bakalım olcakmı

    YanıtlaSil
  36. HOCAM OLDU BERKAY HOCAM EMANUM V4 YÜKLE OLUYORR SONRA İSTEDİN ROMU AT AMA BEN DEĞİŞTİRMEDİM EMANUM 4V KALCAM

    YanıtlaSil
  37. ahmet hocam emanom v4 link atabilirmsiniz ? link krık . bulamadm

    YanıtlaSil
  38. hocam link kırık lütfen yenilermisin ya :(

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir