Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Ekim 2012 Cuma

Emissary of War - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Yaklaşık 2 gündür severek oynadığım beğendiğim hem RPG hemde aksiyon tarzında bir oyun. Güçlü silahlar ile inanılmaz güçteki canavarlara karşı savaşıyoruz. Biraz Warcraft biraz Lord Of The Rings tarzında bir oyun. Görüntü ve ses kalitesi olarak iyi.Oyuncumuzu herhangi bir joystick tarafından kontrol etmiyoruz nereye dokunursak ekran üzerinde oraya yöneliyoruz. Metin2. Knight Online tarzı bir oyun sayılır. Play Store'da 1.01$'dır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.cedarhillgames.EmissaryOfWar" olarak android/data klasörüne atalım.
Son olarak da APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

25 yorum:

  1. rock banda baktınızmı kesinlikle harika ama hiçbiyerde bulamadm

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzelmiş sinematikler olsun oynanş olsun boyut'ta az mükkemmel ^^

    YanıtlaSil
  3. toprak hocam allah sizden razı olsun çok yardımcı oluyosunuz bize telefondan tat alıyoruz sayenizde :D

    YanıtlaSil
  4. What the Hell çok çabuk bitti -,- gayet güzeldi ya -,-

    YanıtlaSil
  5. Hocam boyut küçük oyun güzel ve kısa :( yapacak birşey yok

    YanıtlaSil
  6. toprak abi pes13 ne zman cıkcak demiştim bilmiyorum ama çıksada galaxyminiye uymaz demişsiniz bunun sebebi ne bide ben telefonu root yaptım bugün flash playerıda kurdum ama 2.3.4 ben bunu 2.3.6 yapmak istiyorum ama nasıl yapcamı anlamadım nasıl ypabilirim hiç bilgisayara bağlamadan dire telefondan ypamazmıyım yapınca sd karttaki oyunlar silinirmi yada uygulamalar 2.3.6 yapınca root gidermi bunları sölermisiniz bide yazılım güncelleme diye bişe var telefonda o ne oluyu tıkladığımda güncelelenecek bişe yokmu ne buna benzer bişe diyor o yazılım güncellemesini yparsam nolur anlatırmısın

    YanıtlaSil
  7. Hocam oyunlar yenilendikçe sistem gereksimleri artıyor bu yüzden çalışmaya bilir. Direk telefondan yazılımı güncelleyemezsiniz bilgisayar şart. 2.3.6 yaparsınız root ve diğer bütün uygulamalar gidecektir. Sd, kartınızdaki çeker veriler duruyor olacaktır. Telefondaki yazılım güncelleme tam olarak iş görmüyor kaş yaparken göz çıkarmayın sonra

    YanıtlaSil
  8. oyunla alakalı değil ama ltfn yardım edin ben usb ile bağlanmak istiyom ama her seferinde şu usb diriver indirmekten sıkıldım yokmu bunun çözümü

    YanıtlaSil
  9. Subway Surfers Hocam lütfen bu oyunu paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
  10. Usb driver kurmak zorundasınız
    Hocam subway surf kasıyor.

    YanıtlaSil
  11. hocam en güncel konu bu ondan buraya yazıyorum galaxyminimi daha iyi galaxymini 2mi bi sorumdaha var galaxyminimi daha iyi galaxy giomu bu 2 karşılaştırma sorusuna cvp verirmsini

    YanıtlaSil
  12. Hocam galaxy mini vs galaxy gio derseniz gio derim
    Galaxy mini vs galaxy mini 2 derseniz de mini 2 derim

    YanıtlaSil
  13. hocam custom romlar yayınla bırazda ıylerını bulmak zor oluyo emanion filan

    YanıtlaSil
  14. evet hocam ya custom rom bulmakta zorluk cekiyoruz calısan romlar kolay bulunmuyo bunada bi el atsan emanon v7 final uptade filan yukjluyum acılmıyo tel hep oyun olmasın bırazda gelıstırme olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom konusuna girmeyi hiç düşümüyorum

      Sil
  15. Abi bise sorcam ben teli3.2.6 mart surumu yaptim rot yaptim sesi iye goturen bise vardi sitenizde onu yaptim hizdan ucurun vardi onuda yaptim overlock mu ne onu ve yani.daki programi yukleyimmi siz kullaniyormusunuz kullaniyorsaniz ayarlari filan yazarmisiniz yanlis bise yapmak ostemiyorum tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  16. Abi bise sorcam ben teli3.2.6 mart surumu yaptim rot yaptim sesi iye goturen bise vardi sitenizde onu yaptim hizdan ucurun vardi onuda yaptim overlock mu ne onu ve yani.daki programi yukleyimmi siz kullaniyormusunuz kullaniyorsaniz ayarlari filan yazarmisiniz yanlis bise yapmak ostemiyorum tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  17. Hocam siz bilirsiniz işlemci hızını arttırmak işinize yarıyorsa kurun

    YanıtlaSil
  18. Hocam cevrimdisiyken de calusan soyle saglam bi ing-turk sozluk ayarlayabilir misin ya paylasimlari baya kucaladim ama bulamadim yardimin lazim:(

    YanıtlaSil
  19. toprak hocam super useri türkçe yapabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle bir şeye gerek yok hocam zaten sürekli kullanılan bir uygulama değil açmanıza bile gerek yok

      Sil
  20. hocam en iyi launcherlar ekyebilirmisin

    YanıtlaSil
  21. hocam apk doyasının linki kırılmış

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir