Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Ekim 2012 Çarşamba

Monster Trouble HD APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Biraz Defans birazda strateji karışımı olan ünlü bir iphone oyunu android dünyasına 1-2 gün önce giriş yaptı sizlere sunmak istiyorum. Oyundaki amacımız köyümüzü mağralardan dışarı saldırmaya gelen yaratıklara karşı koymak bunun içinde savaş kuleleri kuruyoruz. Yalnız bu oyunda yaratıklar tek bir güzergahtan değil her yandan da gelebiliyor dikkatli olmalısınız. Oyunumuz 3D ve HD görüntü kalitesindedir. 36 farklı düzeyden oluşmaktadır, birbirinden farklı tam 10 yaratık. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyasını indirelim ve rardan çıkaralım. "com.nuoxygen.monster.trouble_kr" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı da kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

9 yorum:

  1. GTA 3 uploadlarmısın linkler kırık da

    YanıtlaSil
  2. Kardeş sd kart linki bi bakar mısın ?

    YanıtlaSil
  3. hocam upload da sorun yok narod da sıkıntı var galiba bende de aynı sorun var 5-10 dkya düzelir diye umuyorum

    YanıtlaSil
  4. şuanda sorunsuz iniyor indirebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  5. Çok sağol kardeş . yeni oyunları dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yine narodla ilgili bir hata alıyorum :S

    YanıtlaSil
  7. hocam sorunsuz erişebiliyorum

    YanıtlaSil
  8. kardeş naroda gerek yokki direkt türkçe yandex disk var.hemde dışarıyada veri indirtebiliyorsun.örnek benim siri benzeri türkçe asistanım(Ayrıca konuyla paylaşırsan sevinirim benim linkten paylaş sayıları istatistikliyorum) :

    http://yadi.sk/d/_f2t_xTwY34G

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir