Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Ekim 2012 Pazar

SAS: Zombie Assault 3 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store için tutulmuş oynanış ve kalite yönünden oldukça iyi bir oyunda daha üstelik sizler için hazırladığım hileli versiyon sayesinde oyunun tadını doruklarına kadar yaşayacaksınız. Üzerinize gelen yoğun zombi atakları ve 44 çeşit güçlü silahın tadına varacaksınız. Bol bol aksiyon dolu olduğunu söyleyebilirim. 3 çeşit oyun modu bulunmakta normalde online modda var fakat oyun hileli olduğu için online olarak oynayamıyoruz. 40 adet rütbe bulunmakta oyunumuz hileli olduğu için "Elit X" olarak son rütbeden başlıyorsunuz. 9 güçlü zombi türü tek biz siz düşünün gerisini. Lav silahları, makineli tüfekler, bomba atar silahlar, sniper, güçlü lazer silahları ve el bombaları... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebiliriz.
NOT : Oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. hocam bişi sorcam siz şimdi internet bağlantınızı kapatın diyosunuz bu oyun online oynanınca daha gzl oluo hocam bi çare yqmu

    YanıtlaSil
  2. Hocam oyun hileli olduğu için online oynanmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. hocam size zahmet olcak ama bu oyunun hilesiz olanıda bi yükleyin hocam onlinede daha çok sarıyo hocam onun için. hm bn pek hileli oyunlarıda sevmem :D

      Sil
  3. Toprak hocam mart romu overclocklu g miniye sahibim. Oyuna girmek icin starta basiyorum.sonra oyundan atiyor.sorun bende mi acep?

    YanıtlaSil
  4. Hocam normalde sorun yok ağustos romunda sorunsuz oynuyorum :/

    YanıtlaSil
  5. Hocam pes 2013 ne zaman gelir ?

    YanıtlaSil
  6. Olabilir cunku gta falanda calismiyodu mart romunda.neyse begenerek artı severek takip ediyoruss artı basarilarinin devamini diliyorus artı cani gonulden tesekkur ediyorm.

    Canim benm cok ttli ya :)

    YanıtlaSil
  7. Toprak hocam poweramp hala lisans sorunu veriyor ikodebir.lisans kontrolunu kapatamiuo muyuz ya su meretin? Yada rom toolbox un auto star managerinden advanced freezeden internet baglantisini dondurup falan yapamiyor muyuz acep?

    YanıtlaSil
  8. Hocam sitedeki anlatım ile sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Güncelleme yaptınız mı poweramp'ye?

    YanıtlaSil
  9. Hocam sitede anlatildigi gibi yaptim.ama sanirim arkadasim guncellemis ben habersiz.hey allahim ya.neyse sizi ugrastirdim k.b hocam iyi paylasimlar allah sabir versin

    YanıtlaSil
  10. hocam yeni version çıkmış multi oynayamıyoruz onu güncellermisin sana zahmet

    YanıtlaSil
  11. hocam 'i' serisi çalıştırırmı

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam ben hilesiz bitirdim Elite X rütbe online oynuyorum ve tadı hilesiz çıkıyor 180000000 $ para var hileli apk falanda değil

    YanıtlaSil
  13. Hocam 3 tane bölüm indirir ken yarım kaldı dahada indirmio ileride gidemiom

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir