Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Ekim 2012 Perşembe

Siegecraft - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oyunumuzda amacımız bazı bölümlerde savunma yapmak bazı bölümlerde tam aksine savunan bölgeye savaş açmak oluyor oldukça kaliteli ekran görüntülerine sahip olan oyunumuz HD ve 3D kalitesinde olup Play Store'da oldukça ilgi görmüştür. Bazı bölümlerde köprüden insanların geçmesine engel oluyoruz bazende yüksek bir tepeden gemilere bomba yağdırıyoruz. 6 mekan her bir mekanda 25'er bölüm vardır anlayacağınız oldukça uzun soluklu bir oyun. ^farklı ırk arasında süren bir savaştır şövalyeler  vikingler ve samuraylar. Oyunumuz Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.06$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.blowfishstudios.siegecraft" android/data klasörüne atalım.
Daha sonra APK dosyamızı kuralım. Oyuna girerken internet bağlantımızı kapatalım.
NOT : Oyunu açarken sd dosyası indirmek için bir bölüm gelecektir 10 saniye kadar bekleyin sonuçta sd dosyamızı gerekli klasöre attık ondan sonra PLAY deyip oyuna başlayabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

34 yorum:

  1. Cok guzelde hocam artik biraz uygulama paylasin oyun oyun nereye kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun Toprak Hocam . Yüzlerce paylaşım var ki emeklerde paylaşımlarda çok çok iyi ama hepsini dk'sında yükleyim kontrol etmem yada kalitesini bilmem imkansız ki bazen aylar alıyor doğal olarak anlamak için yorumlarınıza bakıyorum ama kardeşlerim bütün yorumlarda Toprak Hocam şunu paylaş bunu paylaş yahu kardeşim sen ilk önce şu oyun hakkında bilgi birikimini bir paylaş sonra İstekde bulun bunun için ayrı bir platform istek bölümü oluşturulamaz mı , Oyun yüklenmiş edilmiş direk iyi güzelde ben cart curt istiyorum yada bunun hilelisi olsun , Hile ile oyun mu oynanır arkadaş oyunun bir bitirme süresi varsa 1 hafta gibi mesela sen Hile ile bunu 1 güne düşürüp Toprak Hocam ee dahası yok mu diyorsun . Allah aşkına bu mantıkla sana oyun mu dayanır.
      Not : Uygulamalara sözüm meclisten dışarı .

      Sil
  2. Yarın 1-2 uygulama ekleyeceğim hocam
    Aklınızda varsa bir uygulama ekleyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Mozilla Firefox ve codesector gps speedometerinin 2.8 versiyonu olabilir.(isterseniz 3.0.4 ü ekleyip linkini atabilirim ama 2.8 sürümünü daha çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Hallerim unkdown hocam yarına

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam bazı arkadaşlar sormuş şarjım çok gidiyor v.s demiş.benim telefon 3 gündür kapanmadı.hala dahada şarjı %20.üstelik dolphinden sözlüğe giriyorum sürekli.ona rağmen mesajlaşmama,telefonla görüşmeme rağmen.

    tek gereken şey root olması telefonda.sonra no frills cpu control programı ile hızı 122 mhz yada 245 mhz yada 300 küsürlerde yapıyorsunuz telefonunuzda muhteşem şarj tasaarrrufu oluyor.soran arkadaşlara söylüyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Lord of the ring battle for middle earth defance oyununu da ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. hocam football manager handheld 2012 galaxy mini için olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  8. hocam bnde holo locker plus la launcherı istiyorum lucky patcher patchı lazım ama 2 sinide ben download ettim sitelerden de ama google onayı istiyo sonra uygulama menüsünden kalkıyo bulursanız sevinirim bulun yeter ben beklerim :D

    YanıtlaSil
  9. burdaki holo launcherı denedim ama olmuyo bakarsanız sevinirim şimdiden saolun .)

    YanıtlaSil
  10. hocam bunu bir kaç kez dedim ama beni ya dinlemionuz yada görmüosunuz diorumki eternity warriors2 yada agent dash gibi bişey bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin hocam çalışan bir şey bulabilecek misiniz istediğiniz tarzda sıkıntısız çalışan? telefonu yüksek bir model olarak mı görüyorsunuz

      Sil
    2. hocam bulamazsanızda allah sizden razı olsun hocam walla full oynlarımı burdan yüklüyorum her gün bakıyorum hocamm bişey gelmişmi die :D uygulamalara pek bakmam ama oyunlara hmn bakarım

      Sil
    3. hocam bide nova 3 yada 2 veya mutantkiller fln yükleyebilirmisiniz

      Sil
    4. bende oyundan yana bir insanım uygulamalarla pek işim olmaz :D
      nova3 ve 2 çalışmıyor.
      mutantkiller ? alien olan mı?

      Sil
    5. mutantroadkill hocam

      Sil
    6. çalışmıyor maalesef hocam

      Sil
    7. tamam hocam peki eternity warriors 2

      Sil
  11. hocam fingerprint lock programının full versiyonunuda yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Toprak ice age village I para hileli bulabirmsn lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para hileli oyun yapmaya düşünmüyorum artık diğer sitelerde saolsun bazı elemanlar biz yaptık diye takılıyorlar gerek yok öylesine

      Sil
  13. hocam pes scoor in çalışan bir versiyonunu bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. hocam linkler kırık sanıyordum pardon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linki düzgün hocam indirip oynayabilirsiniz.

      Sil
  15. merhabalar . i serisinde calısırmı acaba ?

    YanıtlaSil
  16. toprak bizim tna impact nldu ? bi ayarlarsan
    sevinirim :-)

    YanıtlaSil
  17. Hocam holo launcherden cok memnunum da holo locker full surum bulabilor misiniz?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir