Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Ekim 2012 Cuma

Super Monkey Ball 2: Sakura Ed - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Seven Star tarzı oyunları sevenler için biçilmiş bir kaftan diyebilirim. Oyunlardaki SEGA firmasının kalitesini bilmeyen duymayan yoktur işte bu bir SEGA oyunu. Amacımız Seven Star oyunu ile aynı diyebilirim fakat bu daha gelişmiş inceliklere dikkat eden bir oyun uzun soluklu diyebilirim amacımız maymunumuz ile hem muzları toplamak hemde bölümün sonundaki kapıdan geçiş yapıp göğe yükselmek. 6 farklı dünyada toplamda 125 bölümden oluşmaktadır Play Store'da 2.99$'dır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Sensör ile oynanmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.ooi.android.smb2" android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı kurup oyuna girebiliriz.
NOT : ilk açılan menüden "Quick Play" seçeneğini seçelim ve başlayalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

13 yorum:

  1. hocam hızına denecek yoq :D

    YanıtlaSil
  2. hocam bişi sorcam bnm arkadaşda samsung galaxy mini s5570i var hocam bu siteden oyun yüklüoz o tele mesela brother arms,ganstar,nfs hot porsuit gibi oyunlar oyuna girio sonra oyunun ekranı siyah beyz renkli oluo hocam ne yapabiliriz ona

    YanıtlaSil
  3. Ömer hocam chainfire ile bir nebzede olsa giderilebiliyor diye biliyorum ama tam garantisi yok

    YanıtlaSil
  4. Toprak kardeş araştırdım bulamadım ya kiesten telefonu 2.3.4'e yükselttim ekranda bazı renkler bozuk göstermeye başladı nasıl düzeltirim ?

    YanıtlaSil
  5. Telefon i serisi mi? Atakan hocam

    YanıtlaSil
  6. Anlamış değilim hocam sitedeki bütün oyunları sorunsuz oynuyorum

    YanıtlaSil
  7. Sorun oyunlarla alakası yok ben siz bişiyosunuz diye sordum. Kies'ten android sürümünü 2.3.4 yaptım sonra ekranda bazı renklerde bozulma oldugunu fark ettim

    YanıtlaSil
  8. Atakan hocam sitedeki konular arasından 2.3.6 ağustos romunu bulup kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Ekrandan olabilirmi dicem ama daha önce yoktu kies dışı güncelleme yapınca garanti kapsamından çıkıyomuş galiba.

    YanıtlaSil
  10. Evet Atakan hocam garanti dışı kalır cihaz

    YanıtlaSil
  11. O yüzden yapmak istemiyorum . Eğer sorun ekrandaysa garantiye gönderirim hiç olmazsa . Toprak hocam zaman ayırdığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. sega oyunlarını çok beğeniyorum bunuda beğenip seve seve oynuyacıgımı biliyom.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir