Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Ekim 2012 Pazar

iBlast Moki 2 Full APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Oldukça zevkli ve renkli bir oyun diyebilirim Cut the Rope, Where's My Water tarzı oyunları sevenlerin bu oyunu da beğeneceklerini düşünüyorum. Oynanış yönünden oldukça basit bir yapıya sahiptir bombaları en doğru yerlere koyup patlatıyoruz ve küçük yaratığımızı kırmızı girdabın içine gönderiyoruz.. Multi Touch özelliğine sahip olması da artı yönde puan veriyor diyebilirim. 90 farklı ve zorlu seviye ve 6 farklı alan bölümlerde ilerledikçe zorlanacak belkide oynamayacaksınız. Kendi özel bölümlerinizi inşa edebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 2.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu 
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

24 yorum:

  1. Agent dash veya Eternity Warriors 2 yada mutant roadkill yukleyebilinmi

    YanıtlaSil
  2. Hocam eternity warrior 2 çalışmıyor mutant roadkill de aynı şekilde agent dash fazla kasıyor

    YanıtlaSil
  3. toprak hocam bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  4. hocam bana farm frenzynin herhangi birini yükler misiniz? play storeden parayla aldım ama full degil 4. seviyeden sonra demo diyor lutfen fullunu yukler misiniz?

    YanıtlaSil
  5. star battalion yukleyebilir misin ?

    YanıtlaSil
  6. Farm Frenzy 3 FULL Lazım Toprak Hocam Ben Bıtane Indırdım Buyuk Ekran Oynayamadım :(

    Not:3D PC Versıyonu Gibi Olan

    YanıtlaSil
  7. Ayarlayabilirsem eklerim hocam

    YanıtlaSil
  8. star battalion ayarlayamaz mısın hocam ?

    YanıtlaSil
  9. toprak hocam six guns oyunu hakkında yorum yazdım bakar mısınız

    YanıtlaSil
  10. toprak hocam e-mail adresinizi verebilir misiniz ? yada beni eklersenizde olur.size link vereceğimde.

    e-mailim : saysakli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. hocam gmail kullanıyorum.

    perhidrolcu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam hocam halistepe10@gmail.com size mail atacagım birazdan

      Sil
  12. Hocam bad piggies i eklermisin?

    YanıtlaSil
  13. Galaxy mini de aşırı derecede kasıyor cem hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak Hocam ben indirdim denedim 787 Mhz 2.3.6 Mart Romlu Galaxy mini'mde oyun dediğiniz kadar kasmıyor.Buyrun ben size link vereyim deneyin sonra uygun görürseniz paylaşırsınız.Gmail'den atacaktım linki ama cevap vermeyince herhalde yanlış bir maile attım dedim.

      http://www.mediafire.com/?feaot27g6139fep

      not:bu yazımıda silebilirsiniz.

      Sil
  14. Toprak hocam maili attım size.

    YanıtlaSil
  15. Hocam mailinizi yeni gördüm.
    Birde pek overclock kullanan yok Halis hocam sıkıntılı bir konu olur :/ bad paggies

    YanıtlaSil
  16. Hocam benim artık cihazım değişti HTC Desire S kullanıyorum.Bana çok şey öğrettin toprak hocam helal olsun.Artık bu siteye ihtiyacım yok desem yalan olur çünki hala eskisi gibi HUY edinmişim.Elim senin sitene kayıyor ve istemeden Galaxy Mini Turkiye.blogspot.com yazıyorum :)

    Teşşekürler Hocam.

    YanıtlaSil
  17. Güzel telefon Akın hocam hayırlı olsun :)
    Her zaman aramızda görmek isteriz hocam sizi kapımız açık :)

    YanıtlaSil
  18. EyvAllah toprak hocam sağol.Ben herzaman burdayım bu ortamı seviyorum hocam.Daha yeni yeni alışıyorum HTC'ye hele şükürki artık Stock ROM Olarak Stabil ve temiz bir ICS romum var Ojinal olarak :).Galaxy minide oynayamadığım oyunları burda oynayabiliroum :).Neyse hocam gene bir sorum var :).ODİN İle sadece Samsung model telefonlarımı güncelleyebilioruz?

    Teşekkirler Hocam...

    YanıtlaSil
  19. Toprak Hocam Hafta Sonu Zahmet Olmassa Mass Effect Infiltrator Adlı Oyunu Atarmisin Playde 8 Dolar

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam bence sırf oyun değil temalar falan olmalı ve bunlar kategorilere bölünmeli ayrıca teşekkürler müthiş site google play store olmadığı için canım sıkılıyordu babam falan hava atıyordu sorun gitti :D

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir