Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Ekim 2012 Cuma

Tank Hero: Laser Wars PRO - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sıkılmadan oynayabileceğiniz mükemmel bir oyun diyebilirim. Atarilerde oynadığımız TANK oyununun 3D HD kalitede geliştirilmiş bir versiyonu ilk başlarda çok kolayınıza gidebilir. Oyunda ilerledikçe düşman sayımızda artacaktır işte oyunun zevkini bu noktadan sonra almaya başlıyoruz. 4 Zorluk seviyesi ve gelişmiş başarı ve rütbe sistemi olan oyunumuzda seslerde oldukça iyi diyebilirim. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Beğeneceğinize eminim arcade-action karışımı bir oyundur. Play Store'da 2.01$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyunumuza girebilirsiniz.
Oyunumuz Pro versiyondur.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

38 yorum:

  1. toprak kardeşim telefonu az önce rootladım fakat nerden anlıyacagım rootlu olup olmadıgını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menüye superuser diye bişe geldiyse oldu demektir

      Sil
  2. toprak hocam amazing
    spider man keyboardsi
    koyar mısınız nolur hocam bendede bi arkadasin istedigi fifa 10 link var isterseniz ataym

    YanıtlaSil
  3. Toprak hocam yalvarırım Fifa 2010 bulabilrmisin çok lazım sana zahmet olmassa ben buldum başka sitelerde fakat saha siyah oluyor usta senin elinden gelir bi bakabilrmisn

    YanıtlaSil
  4. Hocam oyun yuklucekmisiniz bugun

    YanıtlaSil
  5. hocam sistem uygulamalarını sd karta taşıyamıom link2sd sadece yüklediğim hocam bi araştırabilrmsn ltfen

    YanıtlaSil
  6. sistem dosyalarını sd karta atmak için güncellemek gerekiyor diye biliyorum... sistem dosyalarını sd karta atınca telefon hafızasında boşluk elde edemezsin bildigim kadarıyla sistem için ayrılmış hafıza alanı oldugu gibi kalıyor sistemden silebilirsin ve başka uygulamaları sistem olarak kaydedebilirsin... link 2 den edinebildigim bilgi bu kadar sercan hocam...

    YanıtlaSil
  7. hocam sitede vodafone handler gördüm herşeyi uyguladımktan sonra paket veri açıptamı internete girecez

    YanıtlaSil
  8. Doğrudur hocam yalnız aboneliğinizin bulunduğu bir internet paketi olmamalı

    YanıtlaSil
  9. hocam -0,30 kr vardı şimdi ise -1,32 kr kaldı niye böyle oldu

    YanıtlaSil
  10. Hocam tlniz var ise gider fakat tl bittikten sonrada internet erişimini sağlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. Hocam Poweramp ı yüklemiştiniz biliyorum ama ne yaparsam yapayım uygulama kendini kilitliyor. Güncelleme yapmadım, dediginiz her şeyi uyguladım ama nafile uygulama kilit. Lütfen benim için çok önemli, başka uygulamalarda böyle bir ses kalitesi yok. Bu konuda yardımcı olabilirseniz inanın çok ama çok mutlu o olacağım:)

    YanıtlaSil
  12. Hocam lucky patcher kullanıp lisans işlemini iptal etmeyi deneyin.

    Birde size önerim TTPOD player şuan kullanmaktayım çokta memnunum oldukça başarılı play storeda bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyeceğim Hocam,
      Allah razı olsun:)

      Sil
    2. Deneyeceğim Hocam,
      Allah razı olsun:)

      Sil
    3. Deneyeceğim Hocam,
      Allah razı olsun:)

      Sil
    4. Deneyeceğim Hocam,
      Allah razı olsun:)

      Sil
    5. Hocam dediklerinizi yapmaya çalıştım.
      Lisans işlemini iptal etmek için olan program telefonu çok kasıyor, o yüzden kullanamadım.
      Diğer tavsiyeniz olan TTPOD ise çok güzel ama yine de biraz karışık.
      Winamp ı deneyeyim dedim sizin sitenizde yok başka sitelerde buldum ama telefona yüklemeye cesaret edemedim.
      eğer mümkün ise Winamp pro yu full olarak yükleyebilirmisiniz acaba.
      Eğer yapabilirseniz inanın çok mutlu olacağım, şimdiden teşekkürler...

      Sil
  13. Hocam plague inc. oyununu da verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam plague inc eklenmiştir full ve hilelidir.

      Sil
  14. usta bi arkadaş daha istemiş bi bakabilrmisin fifa 2010 yada rf 2010

    YanıtlaSil
  15. Winamp pro akşam eklenecek.

    Plague inc. akşam eklenecek

    Fifa 10 çalışmıyor renkler yok chainfire ilede sonuç aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam plague inc full yok akşama yuklemediniz bu arada ilginiz.için teşekkürler.

      Sil
  16. Yaşasın yaşasın çook teşekkür ederim:D

    YanıtlaSil
  17. toprak hocam ben size vinamp proyu 1saate eklerim veririm yorum olarka sizde paylaşırsınız olurmu?

    YanıtlaSil
  18. buyrun hocm vinamp pro 1.3.8 son versiyon drweb lisence(75$)olan vürüs bulmadı
    mediafire linki:http://www.mediafire.com/?mizga1566q6v9a1
    rapidshare linki:https://rapidshare.com/files/851427311/winap1.3.8.apk siz siteye eklersiniz hep sizmi bize verceksiniz birazda bizde olanları biz size verelim boşuna uraşmayın

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam lucky patcher ile lisans kontrolunu kapatmayı bana anlatır mısınız ? sitenizden poweramp'ı indirdim fakat her internete girdiğimde lisans hatası veriyor.günde 3-4 kere uygulamanın verilerini silip tekrar aktifleştirmek zorunda kalıyorum lisans kontrolunu nasıl kapatacağız acaba :(

    YanıtlaSil
  20. galaxyyturkiye.blogspot.com/2012/08/fifa-2010-hd.html?m=1 buyrun fifa 10 calisan link burada hocam bi de nolur spider man keyboard ekler misiniz noluuuur ben Alperen sari hocam handlerden anonim disinda yorum yazilmiyor :)

    YanıtlaSil
  21. Emre hocam anlatımı konusunun içine yapacağım.

    Alper hocam fifa 10 konusunun linkleri ölmüş. Spider man keyboard maalesef hocam bulamadım yaygın olmadığı için internette yok.

    YanıtlaSil
  22. Toprak kardesm bn galaxy mni alalı 3-4 gn oldu senn sitende geziyodmda bu rom olaynı farkettim ne ise yarar bu rom

    YanıtlaSil
  23. toprak kareş real fotbol 2011sd ve apk ölümş yenilermsiin

    YanıtlaSil
  24. Hocam rom telefonunuz da kurulu olan işletim sistemidir.

    Real football linkini yarın yenileyebilirim ancak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam reckless racing 2 elinde varmdır 4 saattir onu aryorum

      Sil
  25. reckless racing 2 armv6 ya modlanamıyor hocam

    YanıtlaSil
  26. hocam link olu değil :( http://www.mediafire.com/?ho5kz86f765i20y buyrun o zmn bu da bska link

    YanıtlaSil
  27. toprak kardeşim allah sabır versin... başarılar paylaşıma devam...

    YanıtlaSil
  28. qube tarzı bi oyuna benziyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir