Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Ekim 2012 Çarşamba

Smurfs' Village - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) Alışveriş ve Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oyunumuzu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Çiftlik kurup yönetme oyunudur kahramanlarımız da çocukluğumuzun şirinleri. Play Store'da 300.000'den fazla indirilmiştir. Yorumları okuyunca en büyük sıkıntının şirin çileği bulmak olduğunu gördüm kendi kendime dedim ki benim bloğumu takip edenlere küçük bir armağan olsun istedim sınırsız şirin çileği satın alabiliyorsunuz. Görevler yapabiliyor, yeni iksirler yaratabiliyorsunuz tabi her şey şirin babanın rehberliğinde oluyor. Şirin çileği ile köyünü hemen büyütebilirsiniz. Tabi düşmanlarımızda hiç boş durmuyor gargamel ve troller. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım artık oyunumuz hazır. Yalnız oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.
NOT : Hile ile şirin çileği alabilmeniz için tek yapmanız gerek çileklere gelip buy demek normalde gerçek para ile satılmaktadır. 
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

24 yorum:

  1. hocam nba jam e bakarmısn varsa bide avatar oyununa bakabilrsen toprak

    YanıtlaSil
  2. İkiside çalışmıyor hocam

    YanıtlaSil
  3. Süper hocam Tebrik ederim. Oyunu oynamadım ama bir deniyeyim güzele benziyor. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. samurai vs zombies linkini düzelticek misin

    YanıtlaSil
  5. Toprak ustad ice age village I da hileli bulabilrmsn simdiden saol

    YanıtlaSil
  6. süper bi oyun kendin şirin köyü yapıyorsun. ben 8'inci level'deyim hiç sıkılmadan oynuyorum :-)

    YanıtlaSil
  7. Guncelleme yapilmiyormu yaa

    YanıtlaSil
  8. Yeni bir haber yokmu admin

    YanıtlaSil
  9. ya hileyi indirince güncelleme yapıyor mu ? acil bilgi veririseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  10. ışık hocam güncelleme yaparsanız hile çalışmaz.

    YanıtlaSil
  11. clumsyassassin26 Mart 2013 15:28

    Yukleyemedim yardimci olur musunuz acaba

    YanıtlaSil
  12. Telefonum galaksy s ama indirmiyor

    YanıtlaSil
  13. Güncelleme yapıldıktan sonra şirin çileği hilesi yok mu

    YanıtlaSil
  14. Note 2 de gecerlimi

    YanıtlaSil
  15. android te çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  16. s.a ben s4 kullanıorum ama hata veriyo yuklerken olmuyo

    YanıtlaSil
  17. ben yukledim oncelikle cok guzel bir calısma olmus cokkkk tesekkurler yanlız bır sey isteyebilirmiyim surumunu ilerletseniz cokk geride kalmıs lutfen ilginize tesekkurler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya lutfen cevap verin bende yukardaki arkadasa katılıyorum lutfennnn!

      Sil
  18. Buy diyince google play üzerinden indirilmesi diyip hata veriyo

    YanıtlaSil
  19. indirdim dediklerinizi yaptım buy desim play store hata veriyor nasıl duzeltebilirim hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir