Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Mart 2013 Pazar

Hill Climb Racing 1.6.2 (HACK) - Para Hileli (ROOT)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yazıma başlamadan önce bu sürümde oyuna hile yapabilmek içi ROOT gerekli olacaktır. Çünkü oyun kendinden modlu değildir. Titanium Backup kullanarak geri yükleme işlemi yapacak ve oyunu sınırsız para ile oynayabileceksiniz. Hill Climb Racing her sürümde üzerine kat kat yenilik katan bir oyun bu sürümde karlı bir bölüm ve yolumuzu kapatan ağaçların bulunduğu yeni bir bölümde eklenmiş. Yeni araç olarak da bir kar motoru eklenmiştir sürüşü oldukça keyifli. Hilemizi kullanırsanız bütün araçlar son seviyede geliştirilmiş bütün bölümler açılmış bir şekilde oyuna başlarsınız sizin yapmanız gerek tek şey rekorları kırmak olur. Fizik kurallarını zorlamanız gerekebilir çünkü bazı bölümlere yer çekimi yok denecek kadar az havada akrobasik hareketler yapabiliyorsunuz. Daha fazla detaya inmek istemiyorum daha öncede eklediğim bir konu yalnızca güncellediği için sizlerle tekrardan paylaşmak istiyorum. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 425.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler







Hill Climb Racing 1.6.2 APK
Titanium Backup yedek dosyası
Kurulumu
Öncelikle Hill Climb Racing 1.6.2 APK dosyamızı indirip kuralım.
Yazımızın başında da belirttiğim gibi cihaz ROOT olmalıdır sitemizde yalnızca Galaxy Mini için ROOT yapma vardır. Diğer cihazlar kendilerine göre ROOT'u araştırarak bulabilir. - Galaxy Mini ROOT Yapma
Cihaz ROOT ise öncelikle Titanium Backup uygulamamızı indirip kuralım - Titanium Backup İndir
Daha sonra Titanium Backup yedek dosyamızı indirip rardan çıkaralım içerisinden çıkan 3 adet dosyayı SD kartımızda bulunan TitaniumBackup klasörüne atalım. 
Titanium Backup uygulamamızı çalıştıralım ve yukarıdaki sekmeden Yedekleme/Geri Yükleme kısmına girelim oyunumuzu bulup dokunalım ve çıkan menüde geri yükleye girelim ve sadece veri diyelim.
Oyundaki paranız sınırsız bütün araçlar ve bölümler açıktır artık.
Galaxy Mini Turkiye - Modlama Bana Aittir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

50 yorum:

  1. Hocam rootlu oyunları sevmem çünkü rootdan çok çektim. Emegin için teşşekürler :)

    YanıtlaSil
  2. hocam lab of the deadı yüklermisin

    YanıtlaSil
  3. biz arkadaşlarla deli gibi oynuyoduk bunu.race ve rally car ı max level yaptık.bazı bölümler açtık.öyle daha eğlenceli oluyo

    YanıtlaSil
  4. Mert hocam konudaki hileli işlemi yaparsanız bütün bölümler açık araçların hepsi son seviyede olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam nss hilesine bakabildinizmi acaba?

    YanıtlaSil
  6. Nss var hocam hileli yarın eklemeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah sagolasin nss icin gerci hersey icin :) hicbir yerde yok senin gibisi

      Sil
  7. Hocam temple run oz hileli yuklicektin bekliyorum isin yoksa tabi kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  8. Hocam galaxy icin popbooth u siteye koyabilir misin?

    YanıtlaSil
  9. Hocam fngerboard eklerimis

    YanıtlaSil
  10. toprak hocam sitede paylastiginiz gamecih var benim telefonda no user root users only felan diyor fakat cihaz rootlu telefonumun modeli s3 acaba s3e uygun bir gamecih programi varmidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam cogu rootlu program calisiyor

      Sil
    2. super userde root olmadığınızı söylüyor hocam :/

      Sil
  11. Berkay hocam telefonun root olduğuna emin misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Galaxyminide sorunsuz video ceken program buldum ama 30 sn. Cekiyor pro veya lisans yaparmisiniz bi bakin lutfen adi ASC Screen Recorder tesekkurler

      Sil
    2. evet cogu rootlu program calisiyor

      Sil
    3. Mert hocam yarın için bakacağım ayarlarsam eklerim.

      Sil
  12. Toprak hocam hungry shark evolution yukleye bilirmisin?

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam artık ekliyebilirmisiniz the amazing spiderman 2D yi

    YanıtlaSil
  14. Toprak hocam akşam ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Galaxyminide sorunsuz video ceken program buldum ama 30 sn. Cekiyor pro veya lisans yaparmisiniz bi bakin lutfen adi ASC Screen Recorder tesekkurler

      Sil
  15. hocam lab of deadı yüklermisin

    YanıtlaSil
  16. Hocam artik su real racing 2yi yeniler misin

    YanıtlaSil
  17. bunu neden rootlu yaparlar ben bu senin verdin dosyalarla rootsuz yaptım rootlu telfonda sonra ou tekrar yedekleyip rootsuz telefona atım aha rootsuz hileli apk oldu apk kurmak yeterli istersen veririm kendinde yaprsın zaten gende

    supway surfers galaxy mini de var modlanmışı var temple run lara güre hiç kasmıyor sadece bazen algılama sorunu var onuda verebilirim bidene diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hangi uygulama ile yedek alıyorsunuz?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  18. metecan bayraktar11 Mart 2013 17:14

    angry gran run yükleyebilirmsin

    YanıtlaSil
  19. hocam galaxy mini ye 2.3.6 mı son versiyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onur hocam 2.3.6 son versiyon STOCK (orijinal) olarak

      Sil
  20. Daha once siteye yuklemissin hocam lab of deaf i yeniden yuklermisin lutfen.

    YanıtlaSil
  21. sd kartta titanıum dosyası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasörün gelmesi için titanium backup uygulamasını kurmanız gereklidir.

      Sil
  22. dostum eline sağlık ama diğer sürümü gibi rootsuz olsa iyi olur ama bu titanium back ı indirdim yükledim dosyalarıda attım fakat programı açtığımda '''Üzgünüm. Root yetkisi sağlayamadım. bu uygulama çalışmayacak. lütfen romunuz root edildikten sonra tekrar deneyin. Bu girişim su komutu kullanarak yapılmıştır ''' die bir yazı çıkıyor napmam lazım bi çaresini bulun yada diğer sürüm gibi rootsuz para hileli yapın

    YanıtlaSil
  23. Emre hocam titanium backup kullanabilmek için root yetkinizin olması lazım :/ bu sürüm rootsuz olmuyor maalesef hocan

    YanıtlaSil
  24. ya toprak kardeş yada root nasıl yapılır anlatınalım bi yardımcı olalım mesela ben root nasıl yapılır nedir bilmiyorum benim gibi binlerce kişi bilmiyor mesela bunlara göre bi kolay anlatım ve basitleştirilmiş bi video hazırlanması lazım yani root yapmak istiyorum ama yapamıyorum bide bu oyunun diğer sürümü otomatik paraydı bu sürümdede olmuyormu bizi bide root la uğreştıroyorlar

    YanıtlaSil
  25. Emre hocam öncelikle sitede yalnızca galaxy mini için root yapma vardır konu içinde de mevcut.

    Bu sürüm sorunlu biraz :( direk olmuyor

    YanıtlaSil
  26. kardeş benim chat turcekk maxipulus5 bu root nasıl yapılıyor bide daha yeni oyunlarr yüklense siteye çok güzel olur temalar falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emra hocam turkcell maxiplus ile ilgili bir bilgim yok googledan araştırın.
      yeni oyunların bir çoğu galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  27. bide bu oyunlarda tanıtımında sonunda FULL APK yazıyor ne lanala gelir

    YanıtlaSil
  28. peki root yapmadan oyunlarda hile yapmamız mümkünmü bide android oyununu bilgisayarda açıp hile yapsak olurmu tekrarda tele atsak

    YanıtlaSil
  29. Emre hocam öncelikle hile için root gereklidir.

    bilgisayarda olmaz.

    YanıtlaSil
  30. sd kartımızda bulunan titanium backup dosyası ne kardeşim anlamadım.
    titanium backup dosyasını indirdim .properties , .tar ve .apk çıktı
    apk dosyasını kurdum. hill climb racing oyunu kuruldu diğer dosyalarla napıcam ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir