Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Mart 2013 Cuma

Canabalt HD 1.2 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Vector bildiğiniz üzere cihazımız Galaxy Mini ve alt düzey telefonlarda sıkıntılı bir şekilde oynanıyor bu paylaşacağım oyun onun alternatifi olamaz fakat çok benzediğini söyleyebilirim. Üstelik son sürüm ve FULL olarak sizlere sunuyorum. 3D arkaplan görüntüleri üzerinden takım elbiseli sanki patronuna kızmış da ofisinden fırlamış bir adamı görüntüsü ile baş başa kalıyoruz yıkılan binaların üzerinden iyi bir zamanlama ile geçmeniz gerekiyor yok aşağıyı boylayabilirsiniz. Vector'deki gibi şık hareketler yok maalesef yalnızca zıplama özelliğini yapabiliyoruz. Sesleri oldukça iyi sizi oyuna adapte etmeyi başarıyor seslerden en üst düzeyde yararlanmanız için kulaklık takmanızı öneririm. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

40 yorum:

  1. metecan bayraktar22 Mart 2013 18:25

    hocam real fotball 2010 da bluetooth üzerinden multi olarak oynayabiyormuş eger böyleyse paylaşırmısınız ? bide bizim evde wi-fi yok wınn war bu yüzden sygic navigasyon haritasını indiremiyorum türkiye haritasını paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real football 10 ile ilgilenmeye çalışacağım
      upload için pek vaktim olmuyor şuan için :(

      Sil
    2. real football qvga ekran için uygun değil

      Sil
  2. Oyunu çok beğendim toprak hocam gayet güzel te§şekürler emeğine saglıkk :) :)

    YanıtlaSil
  3. hocam futbol menejerlik oyunları bulabilirsen atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre hocam bu aralar pek menajerlik oyunu çıkmıyor :S bulsam direk ekleyeceğim

      Sil
  4. hocam open sea bulabildin mi

    YanıtlaSil
  5. Merhaba toprak hocam ben bir istekde buluncaktım ilgelenirsen sevinirim. Ben sòyliyim bildigim gibi galiba bu aralar upload için vaktin olmuyor ama istecigim oyunu müsayid zamanda yada link yazabilirsin hiç farketmez ben oyunun ismini veriyim Pocket Legends ve raging thunder 2 bukadar hocam cevabınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi ile de ilgilenmeye çalışacağım toprak hocam

      Sil
    2. Teşşekürler toprak hocam :-)

      Sil
  6. Hocam yeni rom hizli ama sarj sikintisi var parlakligi kisiyorum yinede 45 dk. Da bitiyor oynadigim taktirde. Hangi romu onerirsiniz

    YanıtlaSil
  7. hocam bi ara linkleride yenilerseniz seviniriz.kolay gele

    YanıtlaSil
  8. Uğur hocam sorun bataryada diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bataryayı 2 ay once degistirdim bataryada bi sıkıntı olacagını dusunmuyorum. 236 nın ılk romunu kullanıodum onda bırazdaha iyi idi yeni romdan sonra bu sıkıntı basladı..

      ama yeni rm cok hızlı sadece batarya yonune sıkıntı cekıyorum

      Sil
  9. Hocam ben recklees racing istitordum atabilme sansiniz varmi

    YanıtlaSil
  10. Reckless racing yarına kaldı hocam kusuruma bakmayın :/

    YanıtlaSil
  11. hocam open sea isi noldu kardesim basimi sisiriyor iki gundur

    YanıtlaSil
  12. yaw toprak hocam ne oldu bu real racing yüklicem dedin yüklemedin gözünü seveyim hallet su işi beklemedeyiz

    YanıtlaSil
  13. Hocam bizim telefonlarda kasmayan iyi bi rpg oyun varsa paylasırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda aklımda yok siteyi araştırın ekledim bir kaç oyun birde bugün Final Fantasy ekleyeceğim iyi bir RPG'dir.

      Sil
  14. Hocam splinter cell oyunu bula bilirmisin.

    YanıtlaSil
  15. Toprak Hocam ya bildirim sesi sonda oldugu halde az cikiyor bunu arttirmam icin bi program varmi rootsuz

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam Galaxy Mini veya Galaxy Ace ''i'' serilerinde x-runner oyunu çalışıyormu eğer çalışıyorsa bi zahmet ekleyiversen ne zamandır o oyunu arıyorum ama bulamadım bi bakarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde i serisi bir cihaz yok :( deneyip ekleyemem

      Sil
  17. Toprak hocam benım telefonum gt5570i ydi.Hocam normal mınıde vpn programalrı calısırken ben calıstıramıyorum.Oynadığım top eleven oyunu ıcın cok cok lazım oluyor ancak programı etkın hale getırıyorum bağlanıyor dıyor sonra .... vpn bağlantısı kesıldı dıyor her programda boyle oluyor bı bılgınız var mı bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vpn programları hakkında bir bilgim yok hocam :(

      Sil
  18. toprak hocam hungry shark evelatıons u siteye koyarmısınız

    YanıtlaSil
  19. hocam akinator paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
  20. Hocam subway surfers ve football kicks'in para hilelerini yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surf paralı versiyon kasıyor. Football Kicks ile ilgileneceğim :)

      Sil
  21. hocam vectoru koymalisin bence evt kasiyor ama grafikleri biraz dusurunce kasma sorunu olmuyor

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam paket ayrıştırma hatası veriyor sana zahmet bir baksan iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  23. oyun apksı bozuk inmiştir tekrar indirin sorun çözülür

    YanıtlaSil
  24. Toprak hocam vectoru yukliye bilirmisiniz bir zahmet ama donmayacak sekiled google playdan indirdim cok yavas yuklerseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  25. toprak hocam vektorla da bi ilgilenirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir