Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Mart 2013 Salı

Ninja Village FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


KAIROSOFT oyunlarını sevenlere ilaç gibi gelecek iki gündür büyük bir zevkle oynadığım Ninja Village oyununu FULL olarak sizlere sunmak istiyorum yaşadığım onca olumsuzluklara rağmen siteme yazı yazmadan rahat olamıyorum artık sizlerle bir bütün gibi olduğumu söylemek de isterim. Oyunumuzu kısaca özetlemek gerekirse işleyiş olarak süper bir KAIROSOFT oyunu kendi köyünüzü kurup içerisinde askerler yetiştirip farklı köylere saldıra biliyorsunuz. 16.yy savaşlarını konu alıyor ninjaların olduğu dönemler. Gelir kaynağınız bahçeleriniz ve bahçelerinizde yetişen ürünleri işleyip satacağınız marketlerimiz oynayınca beğeneceğinize eminim. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.46$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. hocam gerçekten çok iyi çalışıyorsunuz hızınıza yetişmek mümkün degil :D hocam bide 3d lahuncerin pro versyon varımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenmeye çalışacağım bulursam yarın eklerim Utku hocam

      Sil
  2. Baya güzel ve zevkli oyunmuş toprak hocam . Paylaştıgın için Teşşekürler :) emegine saglık. Gerçekten çok şanslıyız sizin sayenizde :) :) :)

    YanıtlaSil
  3. GÖZÜNE ÇARPSIN DİYE ÖZELLİKLE BÜYÜK YAZIYORUM KARDEŞİİM...

    TELEFONU ROOT YAPTIM ACE 5830 : ROOT YAPTIM AMA SD KARTTA 2.NCİ BÖLÜM NASIL AÇILIYOR, AYRICA BAZI SİSTEM PROGRAMLARINI SİLDİM , MENÜ İÇERİSİNDEKİ. ANCAK HAFIZA HALA SABİT ...
    YANİ 180 MB İDİ TEL HAFIZASI , SİLDİKLERİM ÇOK , 150 CİVARI , ROOTTAN ÖNCEDE 150 CİVARIYDI
    YARDIMINI BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kartta ikinci bölüm açmak için google "sd kart ext oluşturma" diye aratın normalde 150'den aşağı olur sildiğiniz uygulamalar tamamen silinmemiş olabilir.

      Sil
    2. nasıl silicem peki ? root bi işime yaramadı yani , bildiğin android marketi bile sildim , sadece play store var , su an 173 mesela :S

      Sil
    3. bence boş alan seviyesi oldukça normal daha ne silebilirsiniz ki ?

      Sil
    4. boş alan normal değiil ki :s 181 mb hafıza ve 173 mb dolu , artıkları silebileceğim bi program varmı yada yapılabilecek bişey , blkide tam silinmedi

      Sil
  4. Hocam süpersiniz.Ben Galaxy Y kullanıcısıyım ve sitenizdeki tüm oyunları oynayabiliyorum.Size tavsiyem yazılarınıza Galaxy Y tagınıda ekleyin.

    YanıtlaSil
  5. Emre hocam root unistaller uygulaması var indirin kaldırır o

    Fshield hocam oyunların keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam Galaxy ACE Gangstar çalışmıyor lütfen yardım edin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki galaxy mini de sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

      Sil
  7. sağolun hocam KAIROSOFT un oyunları ayrı bi güzel oluyo :)

    YanıtlaSil
  8. hocam gta 3 atabilir misin ?

    YanıtlaSil
  9. oyunun modlusunuda yayınlarsan süper olur çünkü cok güzel bi oyun

    YanıtlaSil
  10. ismail hocam modlusunu google da da bulamazsınız eğer teefon root luysa game kıller ve gamecıh 1 numara ben yaptım sizde deneyin

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir