Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Mart 2013 Çarşamba

Temple Run: Oz APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Disney'in en eğlenceli oyun serisi olan Temple Run yeni bir güncelleme ile Temple Run: Oz olarak karşımıza çıkıyor. Nedendir bilmem Disney her oyunda alt düzey telefonları daha fazla düşünüyor Temple Run: Oz diğer Temple Run oyunlarına göre daha az kasıyor ve çok daha rahat oynanabiliyor bu yüzden benden tam puan almayı hakketti sizde de iyi bir izlenim bırakacağına eminim. Play Store daha yeni giriş yapmış olan oyunumuzu sizlere hem FULL hemde ücretsiz olarak sunuyorum kesinlikle denenmesi gereken harikulade bir oyundur. Oyunumuz Oz the Great and Powerful filminden esinlenilerek ortaya çıkmış koşucu karakterimiz iyi filmdeki karakterler gibi iyi düşünülmüş her Temple Run oyununda olduğu gibi Temple Run: Oz'da da farklı özellikler veren çeşitli ögeler uzun yolumuzda bizleri bekliyor. Galaxy Mini'de sorunsuz denecek kadar az kasıyor rahatlıkla oynanabilir anlayacağınız. Play Store'da 0.99$'dır. Bu arada oyuna eklenen sıcak hava balonu çok ayrı bir hava katmış oyuna. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

134 yorum:

  1. Hocam real football 20-11-12-13 datasiyla paylasirmisiniz.

    YanıtlaSil
  2. frontile commando adlı oyun bende açılmıyor hocam acaba buraya yüklemenzi mümkün mü birde hocam bende subway surfer açılmıyor onuda yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz cihazınız i serisi sorununuz bu

      Sil
  4. GALAXY MİNİ EKİM ROMU 2.3.6'DA SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim romum var kasıyor acayip şekilde uçak modunda bile qualcom driver falan denedim de fıs işlemiyor kasıyor

      Sil
    2. bendede galaxy ace i var oyunu yüklüyorum açıyorum ekran siyah sol üst köşede bi halka dönüyor bi süre döndükten sonra oyun kapanıyor hatada vermiyor bi baksan hocam.

      Sil
    3. i serisi cihazlarda sorunlu hocam.

      Sil
  5. hocam hiç birşey olmuyo direk kapanıyo :(

    YanıtlaSil
  6. hocam birşey yükleniyo sonra girmiyor oyuna s5570 2.3.6 ekim romu benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onur hocam yüklenme kısmı geçiyor ve oyuna girebiliyorum.

      Sil
  7. Hocam Yüklenemiyor Diyor S5570XWKT8 Orjinal rom 2.3.6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu kurarken bu hatayı alıyorsanız oyunu tekrar indirin ve deneyin dosya bozuk inmiş olabilir.

      Sil
  8. real football yuklermisiniz hocam

    YanıtlaSil
  9. hocam galaxy pocket 2.3.6 chainfire 3d kurulu ekran parça parça beyaz oluyo sonra oyun kapanıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. qualcomm driver deneyin.

      Sil
    2. chainfire 3d konusunda qualcomm gerektiren uygulamaları desteklediğini söylemiştiniz bunun ayarlarla bi ilgisi varmı

      Sil
    3. hocam karşılaştığınız sorunları qualcomm driver önleyebiliyor.

      Sil
  10. hocam hileli versiyonunu ayarlayamazmısın temp 2 deki gibi valla çok iyi oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 güne onuda ayarlarım faruk hocam sorunsuz çalışıyor değil mi oyun?

      Sil
  11. galaxy y de yüklendi siyah ekranda bekledi sonra attı hiçbirşey gelmedi ekrana

    YanıtlaSil
  12. hocam bu nası bi kasmamaktır agent daash bu kadar kasmıyodu temp 2de nerdeyse hiç kasma yoktu

    YanıtlaSil
  13. hocam oyunu kurdum actım sol üstte yuvarlak bisey dönüyor ondan sonra siyah ekran cıkıyo az bekliyo oyun kapanıyo napabilrim??

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. galaxy minide sorunsuz galaxy y de sorun veriyor maalesef.

      Sil
    2. hocam sana zahmet real football 2011-12-13 filan atabilirmisin datasıyla beraber ilgilenirsen memnun olurum şimdiden teşekkürler.

      Sil
  15. hocam galaxy y de çalışmıyor

    YanıtlaSil
  16. hocam sana zahmet football manager 2011-12-13 filan atabilirmisin datasıyla beraber ilgilenirsen memnun olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Toprak hocam şimdi birşey istiycem ilgilenirsen sevinirim :-) söyleyim sitede where's my water var linki kırık galiba sen onu tekrardan siteye eklermisin yarın yada şimdi sen bilirsin hocam şimdiden teşşekürler :-) :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  18. hocam sana zahmet real football 2011-12-13 filan atabilirmisin datasıyla beraber ilgilenirsen memnun olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Hocam artık bi yarış oyunu eklesen lütfen. galaxyminiclup sitesinde var ama pek anlamadığım için tek bu site var

    YanıtlaSil
  20. Sen 10 numarasın 1de av oyunu eklersen şöyle full her silahı alabileceğimiz tadından yenmez:)

    YanıtlaSil
  21. Hocam ben galaxy y kulalaniyorum wifi ye bazen baglanmiyor buna gore bir uygulama varsa ekler misin?

    YanıtlaSil
  22. Toprak Hocam google playstorede olupta tüm bölümleri açık olmayan Vector adlı oyunun full unu eklermisin

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim Benimle İletişime Gecer misin?
    Seninle Konusmam gereken önemli bir konu var.

    YanıtlaSil
  24. Av oyunu eklemeye çalışacağım.

    Vector galaxy mini de kasıyor.

    iletişim : facebook.com/xxkocxx buradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. Vector adli oyunu isteyen arkadasim o oyun armv7 icin cikarilmis minide kasma yapiyor hatta rame asiri yukleniyor yuklemeni hic onermem.ama yakinda gucelleme gelir bu sorun kalkar.yada armv6 surumu cikar bu konuda cok sikayet var.beklemekte fayda var.

    YanıtlaSil
  26. KARDESİM OYUN KAPANİYOR NEDENİ NEDİR GALAXY MİNİ 2.3.6 EKİM ROMU

    YanıtlaSil
  27. TOPRAK HOCAM HAMBO YU NEZAMAN YUKLERSİNİZ YÜKLERİM DEMİŞTİNİZ???

    YanıtlaSil
  28. Mertkan hocam aynı romda oyunu sorunsuz bir şekilde oynuyorum bunun garantisini verebilirim.

    YanıtlaSil
  29. Toprak hocam galaxy ace rootu paylasir misiniz

    YanıtlaSil
  30. Hocam sitede yalnızca galaxy mini için paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  31. Toprak hocamhocam daha önceden.dedim cevap alamadım ben kızmazsanız tekrar şöyliyim. şimdi birşey istiycem ilgilenirsen sevinirim toprak hocam :-) söyleyim sitede where's my water var linki kırık galiba sen onu tekrardan siteye eklermisin yarın yada şimdi sen bilirsin hocam şimdiden teşşekürler :-) :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  32. hocam çok şey istiyorum ama :D islash ,advanced task manager ve ski safari linkleri yenilermisin müsaitsen ?

    YanıtlaSil
  33. Hocacım nfs hotpursuıt'u indirdim fakat oyunda çevre beyaz gözüküyor bi yardım et yaaa.

    YanıtlaSil
  34. Ataberk hocam cihaz i serisi ise karşılaştığınız sorun çok normal çözüm olarak chainfire kurup qualcomm driver seçersiniz sorun çözülür.

    YanıtlaSil
  35. hocam star warfare veya hungry shark3 oyununu yükleye bilirmisin

    YanıtlaSil
  36. Hocam oyunlar inmiyo yardım edin sinirleri fırladı
    başarısız diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin sorun çözülür.

      Sil
  37. kardeş şu temple run 2nin açılmasını çok istiom yükledim ama kapanmaya zorla hatası geliyo dropboxtanda indirdim yine aynı oluyo cihaz s5570i lütfen yardım et :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz i serisi ise yapabilecek hiçbir şeyim yok :(

      Sil
  38. hocam indirdim ama açılmıyor neden acaba yükleme isareti dönüyor ama birden atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kemal hocam oyun i serisi cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  39. kemal telefonun neddir

    YanıtlaSil
  40. Toprak hocam bulabilirseniz Hungry Shark para hileli olarak paylasabilirmisin????

    YanıtlaSil
  41. okan hocam endişelenmeyin cihazı downloading modda açabiliyorsunuz değil mi ?

    YanıtlaSil
  42. Hocam galaxy y de neden çalışmıyor chainfire de yüklü qualcomm da secili yardım edermisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy y de sorunlu hocam galaxy mini de sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

      Sil
  43. hocam normalde sorunsuz bir şekilde yüklenirse cihaz açılır. Eğer ki cihaz galaxy mini ise sitede EKİM ROMU mevcut onu kurun.

    YanıtlaSil
  44. Abi bu temple runun hicbir serisi bende calismiyor telefonum galaxy mini
    surum 2.3.6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz i serisi ise bu sorun normal. Sitedeki bütün temple run oyunları normal galaxy mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

      Sil
  45. Ben fazla dikkat etmedim telefonun ozelliklerine bu sorun cozulmezmi

    YanıtlaSil
  46. toprak hocam oyun super eline saglik bu arada cm7 nighly surumu kullaniyorum overclock ile 768 mhz ye cikartiyorum ve yag gibi akiyo super

    YanıtlaSil
  47. toprak hocam tesekkurler hafifde olsa kasiyor ama oynanir durumda. ben oyunlari sifir kasma ile oynamak icin o.c. yapmak istiyorum fakat bir yandanda korkuyorum aletin çöp olmasindan o.c. yapsam mi yapmasam mi ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki mart romunu kurarak üzerine overclock yapabilirsiniz eğer anlatımlara uyarak yaparsanız merak etmeyin hiç bir şey olmaz :)

      Sil
  48. hemde nasil temle run 2 de akici buda bisi dicem real racing 2 oyununun zippshareden paylasabilir misin malum handler kullaaniyorum maksimum 170 mb indirdim 200 luk partlara bolersen cok sevinirim

    YanıtlaSil
  49. hocam galaxy y de çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  50. Hocam galaxy y icinde paylasim yapsan ? İsmim eren

    YanıtlaSil
  51. Galaxy Y de sorun çıkartıyor oyun :(

    YanıtlaSil
  52. yapamaz mısn hocam galaxy y ye uyumlu ?

    YanıtlaSil
  53. toprak hocam . oynu yukledım doldu disney yazısı gelıo oyun dan atıo qırmeden galaxy mini sürüm 2.3.6 temple run ların hıc bırı sıtenızde olmuyo mlsf sızde nasıl oluo garip

    YanıtlaSil
  54. Galaxy y için olmuyor.

    Sedat hocam cihaz nedir? I serisi ise çalışmaya bilir.

    YanıtlaSil
  55. ÇOK GARİP NEYSE OYNAYAMAYACAZ O ZAMAN :)

    YanıtlaSil
  56. Sa Hocam ben bişe sorucam şuan telefonumda senin sayende 4.0.4 sürümü var ama dosyalarım yok yani templerun oz oyunun dosayasını pcden tele attım ama telefondan dosyalarım yok yani o dosyayı nereden bulucam ? tşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 4.0.4'e dair pek bilgim yok ancak farklı bir dosya yöneticisi olduğunu düşünüyorum file manager falan olabilir adı.

      Sil
  57. oyun açılmıyor milleti kandırma

    YanıtlaSil
  58. Oyun 2.3.6 EKİM romunda sorunsuz çalışıyor. Bu zamana kadar sitede kimi kandırmışım ?

    YanıtlaSil
  59. ToprAk hocam , Telim Samsung Galaxy Mini. android suruMu 2.3.6 sadecce sorun oyun aciliyo yuvarlak donuyo disney yazidi gelio . oyundan atio oynanmio. sen nasil oynuyon yha hocam hic biri calismio temple runlarin sitede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedat hocam bende sorunsuz çalışıyor EKİM romunda

      Sil
  60. Bu oyunun hilesini ata bilirsen sevinirim hocam

    YanıtlaSil
  61. Para hilesi ile ilgilenmeye çalışacağım

    YanıtlaSil
  62. Hocam galaxy y ye surum guncelleme var mi elinde android 4 icin tsk

    YanıtlaSil
  63. Hocam galaxy y hakkında pek bilgim yok.

    YanıtlaSil
  64. peki galaxy mini icin var mı surum guncelleme ?

    YanıtlaSil
  65. hacı ekım roomu falan dıyosun da o ne oluyor

    YanıtlaSil
  66. Galaxy mini içinde stock olarak 4.x.x sürümü yok :(

    Hocam ekim romu 2.3.6 son sürüm ve stabil olan güncellemedir.

    YanıtlaSil
  67. Hocam. Çok iyi bişey buldum. Eğer oyunların içindeki müzik ve ses dosyalarını bulup silersek oyunlar kasmıyor. Ben bizzat denedi. Galaxy Mini'mizde kasan Subway Surfers'in ses dosyalarının silinmiş versiyonu bi ara dolaşırken önüme çıktı. Yükledim ve 0 kasma. Hocam size tavsiyemdir. İsterseniz Subway Surfers'in linkini atayım. Tüm arkadaşlarımız faydalansın. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sports Car Challangede de yaptım hiç kasmadı. Real Racing 2 de :)

      Sil
    2. https://docs.google.com/file/d/0BwBhrMW8Y1SqdE1vWnFvQ3dLcWM/edit?usp=sharing

      Buyrun hocam... Subway Surfers. Kasma yok arada bir tık tık takılma var ama hiç sıkıntı yok. Bu arada hungry shark evo modlayabilirmisiniz bizim mini lere

      Sil
  68. Hocam subway surfers rome versiyonu cikmis onu paylasirmisiniz.

    YanıtlaSil
  69. Hocam PLANT vs ZOMBİES in linkini uplaod edermisiniz

    YanıtlaSil
  70. Toprak Hocam Hungry Shark Evolution galaxy minide çalışıyormu ya çalışıyorsa bi eklesen hungry shark 1-2-3 çalışıyor ama evolutionu desteklemiyor bi baksan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hungry Shark Evolution ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  71. Hocam tel galaxy y. Root chainfire 3d die program var indirsem bisi olur mu tele . Orjinalligi bozulur mu root ne dmk ? Tsk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root yaparsanız telefonun orijinalliği bozulur ve garanti dışı kalır.
      chainfire uygulamasını bu oyun için düşünüyorsanız işe yaramaz.

      Sil
  72. Hocam bu oyunun i serisi için yokmu ? yada temple run tarzı i serisi için ?bi araştırsanız?

    YanıtlaSil
  73. Elimde i serisi bir cihaz yok hocam deneyipte ekleyemem.

    YanıtlaSil
  74. Hocam oyunu yukledim samsun galaxy gio ya sorun yok oynadim iki uc gun sonra cok asiri kasmaya basladi oynanamaz hale geldi telefonu acip kapadim oynamaya devam ettim yine boyle bi sorun oldu telefonu kapadim actim olmuyor playe bastim gidiyor saga sola donmuyor olüyor run againe basinca bekliyor baya bir sonra kapanmaya zorla diyor hocam bi yardim et gozunu seveyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaza yüklediğiniz bir şey bunu yapmış olabilir fabrika ayarlarına dön derin sorun çözülür diye düşünüyorum

      Sil
  75. hocam lütfen temple run oyunlarından birini i serisi için uyarlarmısın şimdiden saol

    YanıtlaSil
  76. hocam sitedeki oyunları wildfire s e yüklesem ekran küçük gelirmi ?

    YanıtlaSil
  77. Bridge Constructorile kick the bossu siteye ekler misin hocam tşkler.

    YanıtlaSil
  78. Toprak Kardeş Senden Birşey istiyorum umarım yaparsın yapamassanda sağol.subway surfers , yada herhangi bir temple run serisini htc wildfire s için ayarlarmısın

    YanıtlaSil
  79. reis ellerine sağlık . fakat hile çalışmıyor ne yazikki. bie el atma Şansın varmı. haber verirsen sevinirim. Kolay gelsin usta

    YanıtlaSil
  80. HOCAm Candy Crush saga yı eklermisin acil . tel galaxy y tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candy Crush Saga ARMV7'dir :(

      Sil
    2. temple run felanda armv7 ama onlara armv6 yapıolar

      Sil
  81. armv6 ya uyarlayamaz msn hocam ?

    YanıtlaSil
  82. Hocam Ben Yükledim Telefona Ama Titreyip Kapatmaya Zorla Çıkıyor Telefonun Modeli Samsung Galaxy Pocket GT-S5300 2.3.6 Neden Dolayı Kapatmaya Zorla Çıkıyor Nasıl Çözebilirim Sorunu ??

    YanıtlaSil
  83. hocam real football 2013 paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini ve diğer ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  84. hocam o zaman niye çalışıyor diye yazıyorsunuz ki bende belki bir umut vardır diye mesajları sonuna kadar okuyordum:(

    YanıtlaSil
  85. Hocam benimki galaxy ace oyunu aciyorum ekran karariyor yukarda bi halka cikiyor sonra oyun kapaniyo buna bi cozum bulunamazmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef :( galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  86. Hocam dragon vale ye hile yapabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  87. Hocam bide i serisi icin temple run paylassan valla cok dua ederm sana :-)

    YanıtlaSil
  88. GT-S5300'de çalışır mı ? :) Chainfire 3D fln kurulu

    YanıtlaSil
  89. Toprak hocam t11 de çalışmıyor ama galaxy minide sorunsuz t11 de nedenki biliyormusunuz...

    YanıtlaSil
  90. Hilelisini yuklermisiniz varsa linkini verebilirmisiniz her yerde aradim bulamadim simdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
  91. Hocam Gt S5360 Da Çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  92. hataların i serisi ile alakası yok bence benıkı gt s5360 i deıl benım nıye aynı sorun ?

    YanıtlaSil
  93. Hocam benimde 5570 android nasil yukseltebilirim su anda 2.3.4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu konuyu inceleyin

      2.3.6 galaxy mini rom

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-236-nisan-rom-s5570cpwll1.html

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir