Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Mart 2013 Perşembe

Holo Launcher Plus 2.0.2 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android telefonlar için sistemi iyi kullanan kasmayan oldukça kararlı bir launcher olan Holo Launcher sürekli güncelleniyor sonunda kararlı sürüm olan 2+ sürümüne geldi bunun üzerine sizlere sunmak istediğim Holo Launcher'ı PLUS sürüm olarak ekliyorum. Launcher tamamen android 4.0 teması yani ics tarzı ile karşımıza çıkıyor. Daha öncede telefonumuz olan Galaxy Mini'de bir çok launcher denedim fakat aralarından en stabil sistemi yormadan çalışanın bu olduğunu söylemek istiyorum. Tamamen TÜRKÇE dil desteği de gelen Holo Launcher Plus 2.0.2 özelleştirilebilen bir arayüze sahiptir. Play Store'dan indireceğiniz Holo Locker eklentisi ile de tam uyumlu olarak çalışmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.18$'dır. Keyfini çıkarın. Şuanda kullanmaktayım. Oluştura bildiğiniz uygulama klasörleri ile karışıklığa son verebilirsiniz. Ana ikonlar ICS tarzıdır.

Launcherdan Görüntüler



Holo Launcher + PLUS APK
Kurulumu
Yukarıdaki dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım. İçerisinden çıkan klasör içerisinde bulunan APK dosyalarımızı aşağıdaki sıra doğrultusunda kuralım.
  1. HLP202-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
  2. HLPKey1.1-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
İşlem tamamdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

87 yorum:

  1. Hocam güvenim size tamdır ama aklımdan geçiyor sorayım ben yine telefona zarar filan vermez diymi hocam ? Ben galaxy y kullanıcısıyımda

    YanıtlaSil
  2. Hocam sırasıyla yükledim açtım kapamaya zorla hatası veriyor ve kullanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende sorunsuz cihaz nedir ?

      Sil
    2. hocam ben salih ben bunu indirdim data dan nasıl çıkarılıyo bilmiyorum ve desteklenmiyo dio

      Sil
  3. Küçük ve Kalite olması dikkatimi çekti galaxy young'ım galaxy nexus olcak yess =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tercih ederim sorunsuz ve stabil bir şekilde kullanıyorum

      Sil
  4. Hocam Hyperion 8 Rom'unu denemenizi size tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. hocam lütfen build a lot yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  6. Hocam superde ram temizle deyince cikiyor uygulamadan :-[

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulama gözüküyor çünkü görev yöneticisi üzerinde bu yüzden :S

      Sil
    2. Hocam cozumu buldum :D baslatici ayarlari > genel ayarlar>hafizada tut. Cok sevindim Allah razi olsun senden :)

      Sil
  7. Hocam reckless racing 2yi bulabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless racing 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  8. hocam çok güğzel olmuş elinize sağlık bizim minilerde ics veya jb deki gibi data kullanımını gösteren bi ayar veya uygulama yok dimi hocam hani böyle grafikli çizelgeli filan

    YanıtlaSil
  9. HOCAM SUBWAY SUEFER IN ROMA VERSIYONUNU SITEYE EKLER MISIN ? :)

    YanıtlaSil
  10. hocam next launcher ın 1.23 apk sını bulabilirsen koyarmısın

    YanıtlaSil
  11. Subway surfers rome armv6da çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  12. Hocam bende galaxy ace var 2-3 aydır kullanıyorum şu sıralar telefonun pili bozuldu gibi sanki yani şöyle anlatayım şar aletine takıyorum 5-10dk sonra şarj oldu lütfen aleti çıkarın yazıyor şarj etmeyi kesiyor sonrada şarjım su gibi menüde gezerken bile bitiyor nasıl düzelir

    YanıtlaSil
  13. Hocam sorun bataryanız da değiştirin sorun çözülür

    YanıtlaSil
  14. Hocam holo locker plus uda yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  15. Bende önceki holo launcher yüklüydü bunu indirdim şimdi yükle diyorum program değiştirilecek diyor tamam diyorum uygulama yüklenmedi yazıyor bi sorun olabilir mi apk de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musa hocam eski launcheri kaldırın daha sonra bunu kurun

      Sil
  16. hocam çok teşkkür ederim telefonuma renk geldi

    YanıtlaSil
  17. Hocam ben pil konusunda cok sikinti cekiyorum birden dusuyor falan. En olmadi 2.2.1 in linkini atarmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onur hocam 2.2.1 daha çok yer size garanti verebilirim

      Sil
    2. Size guveniyorum hocam :)

      Sil
  18. Hocam cok sagolun telefonum super oldu bide gorev yoneticisinden kalksa tam olcakda ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bazı arkadaşlar baslatici ayarlari > genel ayarlar>hafizada tut dedikten sonra kalktığını söylüyor.

      Sil
  19. Hocam jenga yeniden yayınlar mısın ?
    Başarılarının devamını dilerim. (Telefonum sony Xperia)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniden ekleyeceğim fakat pazar günü olur ancak

      Sil
  20. Hocam blood and glory oyununu hileli paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  21. Hocam Nova3 çalışıyormu ??

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam sonra nasıl kaldıracaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulamalar bölümünden kaldırabilirsiniz.

      Sil
  23. Hocam rardan nasıl çıkartırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ister bilgisayardan winrar ile isterseniz de telefondan zarchiver ile çıkartabilirsiniz.

      Sil
  24. sky gamblers rice of glory koyabilirmisin

    YanıtlaSil
  25. hocam 2k13 oluyormu ?

    YanıtlaSil
  26. Hocam indirme basarisız diyor napabilirim??

    YanıtlaSil
  27. Order and Chaos Duels oyununu eklermisin hocam ?

    YanıtlaSil
  28. Order and chaos duels oyunnuu hocam süper bişi eklermisinn ? eklersen süper olacak :D

    YanıtlaSil
  29. Toprak Kardeşim rayman jungle run ekleyebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  30. Hocam ben yanlislikla root explorerle sistemdeki interneti sildlm sd kartda yedegi var internetin yukluyorum yuklenmedi diyor ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüklenmez zaten odex dosyaları silinmiştir geri getirmek için tek çözüm rom kurmaktır ama internet apk sını system/app klasörü atın ve telefonu baştan başlatın belki çözülebilir.

      Sil
  31. Merhaba toprak hocam ben hızlıca konuya geçeyim hatırlarsanız bir kaç gün önce bir istekte bulunmuştum where's my water ona yeni karekter eklenmişti. Sizde haftaya söz vermiştiniz ama hocam ben bekleyemiyorum. Hocam bu oyunu pazartesi günü müsayid bir saate ekliyebilirmisin lütfen hocam pazartesi ekleyin..

    YanıtlaSil
  32. Üstad ben aveadan faturalı hat kullanıyorum bildiğin kullanımı kolay dakika sayacı varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bilgim yok ama play store bir araştırın derim.

      Sil
  33. http://androidlegend.com/cyanogenmod-10-jelly-bean-for-samsung-galaxy-mini-gt-s5570/ hocam burda bişeyler var ama ben anlayamadım bi el at şuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom önermiyorum hocam siteye eklemiyorum bu yüzden

      Sil
  34. Hocam benim ricam olacaktı Battle Monkeys diye bir oyun var play de onu siteye yükleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. battle monkeys armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  35. USB Tunnel diye bişi var bilgisayardan kablo ile telefona internet çekmek bi bakarmısın buldum ama beceremedim root işi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek bilgim yok kullanımı googlede araştırın yardımcı olur size

      Sil
  36. Toprak hocam parking mania bulabilirmisin acaba google play den indirdim ekrana sığmadı hocam ekrana sığanını bulursan paylaşır mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parking mania QVGA ekranlar için uygun değil

      Sil
  37. real basketball yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  38. Kardesim 2gundur paylasim yapmiyorsun skldm beklemekten bi zahmet paylasim yap.yarn ins

    YanıtlaSil
  39. Hocam indirme basarisiz dior

    YanıtlaSil
  40. İndirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin hocam

    YanıtlaSil
  41. HOCAM LOCKER YÜKLEYEBİLİRSENİZ SÜPER OLUR Bİ İLGİLENENİN LÜTFEN ARTI BU TEMA SÜPER KASMA FELENDE YOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  42. Hocam mesala Turkcell t20 mime 4.0 romu Var yuklersen Armv7 olurmuu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv7 olmaz olamazda armv6 işlemciye sahiptir cihaz bu donanımsal bir şeydir.

      Sil
  43. Hocam weather services pro apksinida indirebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  44. Toprak hocam bende sitede en son paylaştıgınız sürüm next launcher var. aralarında kıyaslama yapmanız gerekse çok farklılıklar olur mu ? yoksa ikiside kullanılabilir mi dersiniz ?

    YanıtlaSil
  45. Hocam tercihim next launcherdan yana olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek kullanıyorum next'i o yüzden acaba bundan iyi ne olabilir ki dedim daha :)

      Sil
  46. Baba bunun bide locker i var. Onu ne zmn yuklersin sana zahmet.

    YanıtlaSil
  47. Hocam rardan nasil cikaricaz

    YanıtlaSil
  48. Hocam holo launcher plus u indiremiyorum dawnload tuşuna basıyorum olmuyo yadım edin

    YanıtlaSil
  49. Hocam İnto the dead i yukler misin?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir