Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Mart 2013 Pazartesi

Mini Pets - ALIŞVERİŞ HİLELİ - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Miniclip oyunlarından birisi olan Mini Pets oyununu uzun zamandır oynuyordum fakat en büyük sıkıntım istediğim hayvan ve malzemeleri zamanınında alamamaktı benim gibi sıkıntısı olan arkadaşlarımız için tamamen  Mini Pets MOD olarak sunuyorum ki istedikleri kadar alışveriş yapabilsinler. Oyunumuzdaki amaca gelirsek bir nevi hayvanlar ile dolu bir alanı kullanıyor ziyaretçiler gelip ilgilendikleri zaman para kazanıyoruz ana düzen bu konu üzerine. Hayvanlar ile ilgileniyor onların özelliklerini geliştirip yavrularının olmasını sağlıyorsunuz. 60'dan fazla hayvan mevcut. Kendi çiftliğinize istediğiniz gibi dekore edebilirsiniz gelen ziyaretçilerin alışveriş yapması için marketler açabilirsiniz. Bu arada bir çok fantastik hayvanda mevcuttur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 30.000'den fazla indirilmiştir.Yalnız oyunu oynamak için internet bağlantısı şarttır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Oyuna giriş yaptığınız harita üzerinde paranızın ve elmas değerinizin üzerine dokunun almak istediğiniz miktarı seçin Play Store açıldığında geri tuşu ile çıkın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

54 yorum:

  1. Hocam NFS Most Wanted oluyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Hocam striker soccer noldu

    YanıtlaSil
  3. Hocam vodafone handler 1 haftadir calismiyor sence sorun nedir?

    YanıtlaSil
  4. hocam her oyunda hile gitmiyor sanki :) mesela bu oyunda emek istiyor zaten paraya fazla gerek yok gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle demeyin hocam Gemler cok onemli ihtiyac duyuluyor :D

      Sil
  5. Hocam telefonumun hafızasının boş olmasına rağmen 10mblik dosyayı bile indrmiyor nedenini söylerseniz sevinirim hocam

    YanıtlaSil
  6. Hocam indirme yapabilmek için hafıza kartına sahip olmanız şart telefon kendi hafızasına indirme yapmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam 2gb hafıza kartı olmasına rağmen òyle

      Sil
    2. indirirken hata alıyorsanız farklı bir tarayıcı deneyin tercihim opera mobile.

      Sil
  7. hocam pes 2013 android için ne zaman çıkacak biliyormusun ?

    YanıtlaSil
  8. Hocam subway surfun yeni surumunu koyarmisiniz belki kasmaz bi denesek bide yeni su ru mu yukledik eski paralr gidermi

    YanıtlaSil
  9. PES 13 daha android platformu için çıkmadı

    YanıtlaSil
  10. Hocam Telefonum Galaxy Pocket Afedersinz Şöyle bi salaklık yaptım ;

    telefona rom yüklicektim bilmediğim halde bi rom yükledi zip halinde bilgisayara onu usb kablosuyla telefonun ana dizinine attım sonra recovery modda apply uptade from sdcard böölümüne girerk bizim rom olan zip dosyasını seçtim efendime söyliyeyim yüklendi bişeler felan oldu telefon açıldı ama bür sürü hatalarla açıldı telefon hep titredi felan ve telefonda azda olsa değişiklik vardı görev yönetici değişmişti batarya simgesi değişmişti vs ufak değişiklilkler bende sinirlenince dosyalarıma girip telefona kurduğum zip dosyasını sildim sonra telefonu recovery moda alııp resetledim işte format felan attım sonra rebotladım açılış ekranı geliyor ve titriyip başa alıyor telefon tekrar açılıyor yani En başya GT-5300 vs yazıyor sonra birden sesli bi şekilde samsung yazıyo orda 15 20 saniye bekletiyor titreyip kapanıyor sonra bende dedimki orjinal rom atayım orjinal romu buldum odin programı ile download moda getirip romu başarıyla yükledim pda'dan sonra yine aynı samsung ekranında titriyor hocam bi yardım edin kafayı yiyeceğim allah rızası için sağolun acil cevabınzı bekliyorum benim bildiğim toprak hoca bunuda çözer .

    YanıtlaSil
  11. Fatih hocam 1.8.0 armv6 sürümü yok şimdilik.

    YanıtlaSil
  12. Toprak Hocam Bana Cevap Verin Noluurrr!

    YanıtlaSil
  13. Hocam orjinal romu tekrar yükleyin

    YanıtlaSil
  14. hocam vector galaxy mini de calismio ama paylasirmisin hileli olsun lutfen

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam yine orjinal rom'u odinle yükledim yine olmadı açılıyor titriyor sonra tekrar başa alıyor ama ben tel açıkken yanlış hatırlamıyosam sildiğim zip'İn içinde META-INF data system klasörü vardı bu klasör ler üzerine yükledim sonra sildim acaba ondan olabilirmi bide çözümü nedir

    YanıtlaSil
  16. Toprak kardeşim zombie Evil alışveriş hileli akp var istersen verebilirim sana

    YanıtlaSil
  17. Vector çalışmıyor çalışmayan bir şeyi ekleyemem.

    Hocam cihazınız için uygun romu sammobile.com adresinden bulun ve kurun orjinal romun içinden tek dosya çıkar md5 uzantılı.

    YanıtlaSil
  18. Zombie evil ile ilgilenmeye çalışacağım

    YanıtlaSil
  19. toprk hocam site ingilizcee bulamadım bide siz baksanız?

    YanıtlaSil
  20. Ben şuan kullanıyorum mail olarak atarım Size girince nette

    YanıtlaSil
  21. UnknownAsdas hocam şuanda telefondayım bakamam

    YanıtlaSil
  22. peki toprak hocam buldum saten rom'u şimdi indirip aynı şekilde odinlemi yükliyeceğim ? bide hocam galaxy pocket telefonumu galaxy mini ile takas edeyimmi ?

    YanıtlaSil
  23. Aynen hocam fakat googleda arayın kurulum konusunu galaxy pocket için.

    YanıtlaSil
  24. başka kişilerde sky gamblers oyununu sormuş çalışıyorsa paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  25. hocam orjinal romu sammobileden buldum odinle yükledim yine olmadııııı!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. Hocam ben sammobile dan rom indirdigimde tek dosya cikiyo bunu 3 e bölmek icin program varmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burak hocam neden 3'e bölüyorsunuz onu anlamadım ? one package ile tek dosya olarak yükleyeceksiniz romu ? odinden

      Sil
    2. Olmuyor hocam tek dosya yapinca fail veriyo bi tane 3 dosyali yukledim calisti ama o da eski rom var mi boyle bi program ?

      Sil
  27. hocam siz dünyanın en iyi hocassısınız allah razıolsun dediğinizi yaptım oldu yaşasın toprak hocammmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  28. Hocam frontline commando linkleri kırıkta düzeltebilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emirhan hocam upload için vakti yok toprak hocanın

      Sil
  29. hocam google playde paralı bir tabu var herkes güzel demiş ama ücretli. ücretsiz olanda virüslü. türkçe bi tabu ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  30. Toprak hocam oyun için teşşekürler bugün oynayabildim sadece çünkü . Hocam farketdiyseniz birkaç günden beri yorum yazamadìm siz bilirsiniz aslında hem ders için hemde sınavlar için neyse hocam oyun icin emegine saglıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fark ettim toprak hocam yokluğunuzu :) keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
  31. hocam bi yardım edermisiniz vodafone 250mb internet paketı kullnıyorum sorulamya çalıştığımda paketiniz yok diyo ve paketim olduğundan eminim SOR GEN250MB SORGU GENC250MB SOR250 MB VE SORGU 250 MB hepsini denedim 3636ya gönderdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faruk hocam pek bilgim yok vodafone desteği arayın yardımcı olurlar 444 0 542

      Sil
  32. hocam peki data kullanımı görmeye yarayan ve telefonu kastırmıycak bi program biliyomusunz 3gpro dogmu ne vardı onu kullanıyorum oda rame çok yükleniyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam benim bildiğim en iyi uygulama o bende rame yüklenme sıkıntısı yok oldukça stabil çalışıyor uygulama ve telefon

      Sil
    2. hocam tel staiblde oyun oynarken ram bitiyo resmenya subway kasma filan yapıyo

      Sil
    3. :/ başka bildiğim uygulama yok faruk hocam o tarzda

      Sil
  33. Hocam real racing 2 calisirsa eklermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam real racing 2 çalışıyor fakat upload edemiyorum şu sıralar datası oldukça büyük

      Sil
  34. Toprak hocam real racing istegi oldukca cok oyunu bos zamaninizda upload edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  35. Reyiz bunlarin ucreti snra kesilmesn bt gangsta da var aynisi killaniyrm

    YanıtlaSil
  36. Ücret konusunda sıkıntı yok merak etmeyin kesilmez :)

    YanıtlaSil
  37. Hocam balıklılı akvaryumlu hileli oyun bulup yüklüyebilirmisin

    YanıtlaSil
  38. Hocam oyun açılmıyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir