Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Mart 2013 Pazartesi

Medieval 2.0 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

İos yani iphone oyunları arasından android platformuna geçiş yapmış iphone dünyasında adından sıkça söz ettiren bir oyundur Medieval üstelik sizlerle son sürüm ve FULL olarak paylaşıyorum. Oyunumuzun tarzı defans oyunlarını andırıyor aslında bir defans oyunu da diyebiliriz amacımız hem kalemizi savunmak hemde düşman kalesini yok etmek. Ana silahımız kalenin tepesinde bulunan ok atan bir silah tabi ilerleyen bölümlerde para biriktirerek geliştirebilir kaya v.b. ögeleri fırlatabilirsiniz ikinci silahınız ise askerleriniz düşman kalesine ve düşman askerlerine karşı göndereceğiniz askerler, mancınıklar düşman kalesini daha kolay yok etmenizi sağlayacaktır. Tam bir orta çağ oyunu diyebiliriz. 6 farklı asker türü 8 farklı silah. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.92$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

10 yorum:

  1. MYFC manager 2013 ün yeni sürümünü atabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın ilgilenmeye çalışacağım emre hocam

      Sil
    2. toprak hocam ben telefonuma cynogenmod yuklemıstım onu kaldırmak ıstıyorum nasıl yapabılırım eskı surumu yuklemek ıstıyorum 2.3.6

      Sil
    3. halil hocam tekrardan stock rom kurmanız lazım sitede var şubat rom konusu

      Sil
    4. Saolun hocamm road warrior diye birde batman dark knight oyunları var onları yukleyıbılırmısınız

      Sil
  2. Teşşekürler hocam gayet güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hocam oyunda askerleri alamiyorsun niye acaba 3. Bolume geldim hala alanadim

    YanıtlaSil
  5. Kadir hocam askerleri satın almanız gerekli daha sonra çıkartabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Eski oyun larin link lerini yeniler misiniz hocam. Hangisi oldugu farketmez.. Saygilar..

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir