Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Mart 2013 Cumartesi

Farming Simulator 1.0.10 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteye ilk sürümünü eklediğim üzerinden baya bir güncelleme gelmesi üzerine tekrar sizlere sunmak istediğim 3D çiftlik araçlarını kullanmaya dayalı bir simulator oyunudur. Güçlü bir üretici olup topraklarınızın ve ektiğiniz bitkilerin kontrolü tamamen sizin elinizde 3 çeşit bitki eke biliyorsunuz bunlar; mısır, buğday ve kanoladır. Oyunun en büyük eksiği haritanın biraz küçük olması ama ilerleyen güncellemelerde büyüyeceğine eminim. Oyundaki gece-gündüz döngüsü bir hayli hoş bir hava katıyor. Ekip işlediğiniz ürünleri satarken fiyatlar değişkenlik gösterebiliyor ucuzdan mal satmamanız konusunda sizi uyarıyorum çünkü paraya çok ihtiyacınız olacak. Kariyer modunda oynamanızı öneririm oyunun tadı orada çıkıyor. Oyunumuz son sürüm olup Play Store'da dün güncellenmiştir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.87$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

27 yorum:

  1. hocam real football 2011 ve fifa 10 linklerini yenilermisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  2. fifa 10 linklerinde sorun yok hocam.

    YanıtlaSil
  3. bugün başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın ama paketi ayrıştırma sorunu var diyor

    YanıtlaSil
  4. hocam peki bi sorum olacak cihazimi root yapip chainfireyi dogru sekilde yaptim sonra sildim fakat arada ekran kirmizi oluyor nicin boyle

    YanıtlaSil
  5. Fergan hocam oyunda problem yok tekrar indirin apk dosyanızı birde uzantısı apk değil mi?

    Bahadır hocam cihazı bir fabrika ayarlarına dönderin sorun çözülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size nereden fotoğraf gönderebilirim?

      Sil
  6. Hocam agent dash hileli paylasrmisn

    YanıtlaSil
  7. fergan hocam facebook/xxkocxx üzerinden mesaj atabilirsiniz.

    agent dash galaxy mini de kasıyor hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam mesaj atılmıyor size ekledim.

      Sil
  8. Ben s2 kullaniyorum hocam biraz ozel bi istek oluyor ama lutfn kirmayn bni :)

    YanıtlaSil
  9. hocam şu vodafone handleri yüklediğiniz için size hergün teşekkür ediyorum olmasa ben ne ypaabilirmişim ya :) internetim sınırlı telden abanıyom günde 1gba yakın Allah razı olsun bide büyük dosya indirmede sorun yaşayan arkadaşlar içni bi önerim var dosya indiriliyor yazsı çıktığında küçültmeyin bekelyin bi 3-4 dakka sonra başlıyo indirmeye 200-300 mblık zip dosyalarını bile sorunsuz indiriyorum

    YanıtlaSil
  10. hocam bide site içi aramamızda bi sorun var sanırsam ne yazarsam yazayım sonuç bulunmamadı diyo arama çubuğunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam arama kutusunda sorun vardı düzenlendi şimdi rahatlıkla arama yapabilirsiniz blog içerisinde :) uyarı içinde sağolun

      Sil
    2. Sorun yok yola devam♥♡♥♡♥

      Sil
  11. Hocam oyunların videolarını veya video linklerini koysan olur mu ?

    YanıtlaSil
  12. Hocam bunun hileleisi varmi

    YanıtlaSil
  13. Hocam Hill Cilimbing racin oyunun yeni yaması geldi hileli paylaşırmısın sitede varda yeni yamayı atmıyor

    YanıtlaSil
  14. hocam bu oyunun hilelisini paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. ishak akbaş10 Mart 2013 19:40

    sağolasın toprak koç acemde çalışsı[Ace GT S5830i]sorunsuz açıldı allah razı olsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. oyunu çözdüm toprak hocam çok zevkli teşekkürler ama kontrolü zordu biraz, sonra ayarlardan sağ ve sol içinde sürgünü açınca süper oldu tek bir apk sitesine güveniyorum o da sizin siteniz paylaşımlarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  17. Oyunun keyfini çıkarın hocam :) bu güzel yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. S5830 da sorunsuz calisiyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  19. hacam farming simulator de kilitli araçlar var onları nasıl açabilirim yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  20. İsa hocam açmanın yolu yok maalesef :(

    YanıtlaSil
  21. Selam Toprak hocam bunda para hilesi varmı acaba gamekiller gibi programlar denedim olmuyor ben yapamıyorum siz modlu bir şekilde yükleme şansınız varmı acaba ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir