Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Mart 2013 Cumartesi

Football Kicks 1.5.3 - MOD (HİLELİ) APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android cihazlar için iyi bir penaltı çekme oyunu diyebileceğim Football Kicks oyununu modlu halde isteyen birkaç arkadaş vardı site üzerinde iyi ki de istemişler diğer arkadaşlarımızda yararlanabilecek. Oyundaki bütün ögeler açıktır istediğiniz gibi oynayabilirsiniz. Çeşitli platformlar üzerinden 7 milyon indirilmeye ulaşmıştır. Tamamen 3D karakterler ve 3D stadyumlardan oluşmaktadır. Top atışlarınız da tamamen sezgisel bir hava hakim ekrana dokunup ileri doğru vurmanız kafidir. Topa falso verebilir aşırtma atabilirsiniz. Oyun modlarına gelirsek ister süreye karşı yarışabilir isterseniz de normal olarak oynayabilirsiniz. Karakterinizi istediğiniz gibi yapılandırabilir forma renklerinden tutunda ayakkabı renklerine kadar her şeyi kendiniz belirleyebilirsiniz. Neyse daha fazla uzatmadan konumuzu paylaşmak istiyorum. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Son sürümdür 1.5.3'tür. Play Store'da 40.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapın.
HİLE : Bütün oyuncu özellikleri açıktır. Girdiğinizde paranızda olacaktır stadyumları alabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

34 yorum:

  1. toprak Hocam nba jam varsa siteye koyabilirmisin

    YanıtlaSil
  2. Nba jam galaxy mini de çalışmıyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışıyor hocam indiriyorum ara sıra ama sıkıyor oynadıkça bir kaç eklenti indirince oluyor yaklaşık 500 mb yer kaplıyor sd card ta %100 şarz 20 dk da bitiyor.

      Sil
  3. Keyfini çıkarın ertuğrul hocam

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam basketbol oyunuda paylasirmisin kaliteli ve guzel varsa elinde rica etsem bulamadim adamakilli hicbi sitede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bildiğim o tarzda 3d oyun yok olanlarda çalışmıyor zaten :(

      Sil
  5. Penaltı oyunu harika'nın ötesi ellerine ve emegine saglık paylaştıklarının devamını dilerim size

    YanıtlaSil
  6. toprak hocam galaxy mini kullanıyorum bu son 1 hafta içinde telefona nolduysa oldu telefon tuşları kilitlenmiyor napabilirim yardım edin

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam müthiş bi site kurmuşsunuz tebrik ederim ama ben üye olmak istedim kaydol diye bişey görmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. site blogger olduğu için üyelik sistemi yok ancak google hesabı açarak giriş yaparsanız adınız gözükür.

      Sil
  8. N.O.S. Car Speedrace bulursan sevinirim hocam

    YanıtlaSil
  9. toprak hocamsizden ricam bana farming simulatorun offline modunu paylaşınm lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzhan hocam zaten oyunu oynamak için internet bağlantısı gerekmiyor ki :S ilk başta bir kez kontrol ediyor sadece

      Sil
  10. Hocam real basketball yukler misin

    YanıtlaSil
  11. Real basketball galaxy mini de çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam ellerine sağlık bnde bu oyunun hilesini arıyodum kaç gündür sonunda buldum saolasın

    YanıtlaSil
  13. Sizin Sitenizi 1 ay önce keşfettim çok güzel bir site telefonum ve android tabledim için her oyunu burdan indiriyorum ve herkeze tavsiyede edim sınıfa..Toprak hocam oyunuda indirdim sorunsuz çalışıyor çokk sağoll

    YanıtlaSil
  14. Oyunların keyfini çıkarın furkan hocam :) bu arada tavsiye ettiğiniz içinde çok saolun :)

    YanıtlaSil
  15. Elinize saglik hocam

    YanıtlaSil
  16. toprak abi ben tel t11 var.bide galaxy mini mibide açılıo t11 de açilmio bu defter çok buyuk digiyo çare varmı

    YanıtlaSil
  17. yaa bende acimiyo error veeiyo hocam

    YanıtlaSil
  18. Hocam real football 2012yi yükler misin

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Hocam score armv6 oluyormu

    YanıtlaSil
  22. Toprak abi oyunu yüklüyorum kuruyorum siyah ekran geliyo uyari veriyo kapaniyo neden abi ?

    YanıtlaSil
  23. beyler indiriyorum amk apk dosyası bir türlü çıkmıyor sadece birkaç tane dosya var çözemedim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir