Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Mart 2013 Pazar

Cordy FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


3D ve renkli arayüzü ile herkesin oynamasını istediğim oldukça neşeli bir o kadar da zorlayıcı yapıda olan oyunumuz Cordy ile karşınızdayım daha öncede eklediğim hem link düzeltme hemde düzgün resim ve yazılar ile tekrar paylaşmak istediğim bir oyundur. Siteden bazı arkadaşlar hem mail hemde yorum olarak istekte bulunuyorlardı kısmet bugüneymiş. Oyunumuzu özetlememiz gerekirse arcade, aksiyon ve bulmaca tarzının karışımı diyebiliriz. Oynanış olarak oldukça kolay bir arayüze sahip aklınızı karıştırmayacaktır. Amacımıza gelirsek sevimli kahramanızın zorlu bölümleri geçmesi için zorlu yerlerde bulunan elektrik ögelerini toplayarak pilini şarj edip kapıyı açması gerekli. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 20.000'den fazla indirilmiştir. Oyunumuz FULL versiyondur bütün bölümler açıktır.

Oyunumuzdan Görüntüler






APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

47 yorum:

  1. Toprak hocam harikasınız sürekli takip ediyorum sizi yalnız subway surfers hilelisini yapabilirmisiniz rica ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileli versiyon kasıyor.

      Sil
    2. Hocam GameCIH programını deneyin ben subway surfers da öyle hile yaptım kasmada olmadı

      Sil
    3. hocam arkadaşın istediği hileli apk dosyası o kasıyor. Yoksa diğer yöntemler ile sorunsuz oluyor.

      Sil
    4. Gamecih ile nasil subway surf hilesi yapiliyor aciklayabilirmisiniz

      Sil
    5. cihazın root olması lazım öncelikle sitede gamecih konusu mevcut inleyin utku hocam

      Sil
    6. Hayir bende de gamecuh var dediklerinizi yapmama ragmen param ayni kaldi subway surfte hic degismedi resim olarak koyarmisiniz subway surfun anlatimini

      Sil
    7. Ben size FREEDOM uygulamasini oneririm. Oyunun icindeki altinlari anahtarlari bedava ala biliyorsunuz. Yalnizca marketini play store 3 olmali ve telefon rootlu olmali

      Sil
  2. toprak hocam her uygulama paylaşımınıza yazıım dedim nolur farming simulatorun offline modunu paylşın sizden özenle rica ediorum şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoruma cevap verdim.
      ---oğuzhan hocam zaten oyunu oynamak için internet bağlantısı gerekmiyor ki :S ilk başta bir kez kontrol ediyor sadece

      Sil
  3. Toprak Hocam Tablet almayı düşünüyorum bi ürün var adı onyo powerpad duo 1.4 hızı ve 512 mb ram var ve hem önde hem arkada 1.3 camera var birde qnot 7000hx var 1gb ram ve 1.5 ghz hızı var ama siz daha çok anlarsınız hangisini alsam araştırırmısınız ben hızı felan bide rami yüksek ama bence kötü birşey var ucuz olması mantıksız şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size önerim ikisini de almayın.

      Ainol Novo 7 Myth Quad Core Android Tablet PC WIFI HD 2160P Dual Camera HDMI 16GB önerimdir
      4 çekirdekli 1.5 ghz işlemciye sahip fiyatı 400-500 tl arası

      Sil
    2. Ben size Nexus 7 tableti öneririm 500 tl civarı asus ve google ın birlikte yaptığı tablet 16 gb ını internette 500 tl civarına bulabilirsin.

      Sil
  4. hocam cihazımı rootlayamıyorum neden olabilir

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam ben bu site gibi bi blog açtım blogger.comda yani googlenin bloggerinden herşey tamam ama sayfaya nasıl bu sitede olduğu gibi üst tarafda olan anasayfam stockrom custom rom root yapma uygulama ve oyun sekmeleri nasıl yapıcam onun hakkında bi bilgim yok teşekkürler hocam .

    YanıtlaSil
  6. Hocam çok acil holo Koçkor pr oyu yükler misiniz siteye çok lazim şimdiden tskler

    YanıtlaSil
  7. Hocam sonunda cok coook sagolun hocam bende bunu bekliyordum

    YanıtlaSil
  8. ishak akbaş31 Mart 2013 21:00

    Toprak hocam bu hafta tel değiştiriyom ace den, wonder yada ace 2 ye seni çok seviyoruz yine takipçinim

    earth and legend oyununu eklersen sana zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tercihim galaxy ace 2 dir hocam

      earth and legend galaxy mini de kasıyor hocam

      Sil
  9. ishak akbaş31 Mart 2013 21:21

    Eyvallah ace 2 alıcam aldığımda sana ulaşırım sağolasın hocam cevap verdiğin için allah razı olsun iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam bn tableti fabrika ayarlarina cevirsem driverler fln sistem yuklu olrmu

    YanıtlaSil
  11. Yüklü kalır tabi veli hocam merak etmeyin

    YanıtlaSil
  12. Hocam samsung glaxy mini 2 nin rootu var mi varsa yardim edebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede yalnızca galaxy mini için vardır.

      Sil
  13. hocam minecraft linkini yenilermisin ben galaxy ace kullanicisiyim diger sitelerden indirdigim oyunlar acilmiyo burdakiler aciliyo supersin hocam ama su minecrafti paylasirsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  14. Avg pro linkini yeniler misin sana zahmet ?

    http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/09/antivirus-pro-avg-antivirus-full-apk.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 güne kadar güncel olarak yeni konusu açarım hocam

      Sil
  15. Merhaba toprak hocam bugün günlerden pazartesi hocam yani şunu demek istedim wheres my water ekliycektiniz bugun ekliyceksiniz diymi aksama dogru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam eklemeye vaktim yok ama isterseniz link verebilirim

      Sil
  16. Hocam jellyflop! Yukletecektiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek ilgilenemiyorum hazır oyunları ekliyorum bu aralar.

      Sil
  17. Hocam şu konudaki sondan önceki yoruma bir bakabilir misiniz ? Son 4 gündür cevap bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/03/temple-run-oz-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

    YanıtlaSil
  18. hocam hep bişey ıstıyorum kusura bakma senden bişey daha isticem sitende minecraft var ama cok kasıyor hocam minecraft pocket edition yada survivalcraft eklermisin ? minebuilderde varda onu beğenmedim bulursan cok iyi olur hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition galaxy mini de çalışmıyor survivalcraft ise kasıyor

      Sil
  19. Toprak hocam akşam oldu niye hayla ekliyemediginiz bir sorunmu var hocam artık eklesiniz wheres my water güncelliyip siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam yüklemeye vaktim yok ama link verebilirim

      Sil
  20. Toprak hocam bazı oyunlarda ekran kare kare oluyorya onun düzeltmenin bir yolu varmı? :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz i serisi ise chainfire deneyin sitede var ama bir ihtimal sorununuz çözülür

      Sil
  21. toprak hocam menejerlik oyununa bakacaktınız uzun süredir bekliyorum eklemenizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilker hocam pek menajerlik oyunu çıkmıyor siteye eklediğim 1-2 tane var onlara bakın :(

      Sil
  22. Olur hocam linkini verin wheres my water in

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam play store'dan baktım son sürüm 1.11.0 sitede olanda zaten 1.11.0

      Sil
    2. Tmm hocam teşşekurler

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir