Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

16 Mart 2013 Cumartesi

Earn to Die FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Aksiyon, hırs, öfke, macera aklınıza ne geliyorsa hepsi bu oyunda. Zombi oyunlarını sevenler için biçilmiş bir kaftan diyebiliriz. 2D olduğuna bakmayın oyuna başlayınca kendinizi alıkoyamıyorsunuz oyundan. Not Doppler firmasına ait olan oyunumuzun işleyişine gelirsek. Zombi dolu bir çöle düşüyoruz elimizde bulunan araçlar ve ekipmanlar ile çölü geçmeye çalışıyoruz bu uğurda karşımıza çıkacak zombileri ezmemiz gerekiyor ilk başlarda gördüğünüz ufak zombilere aldanmayın ilerleyen bölümlerde dev zombileri görünce şaşırabilirsiniz. Oyun içerisinde 3 mod bulunmakta Story yani hikaye, Hallowen ve Championship modları son 2 modu açabilmek için 1.modu bitirmeniz gereklidir. Toplamda 8 farklı araç var bunları para biriktirip geliştirebiliyorsunuz motor, tekerlek, çeşitli silahlar, pervane gibi... Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 0.96$'dır. Dediğim gibi FULL sürümdür. Keyfini çıkarın.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

68 yorum:

  1. metecan bayraktar16 Mart 2013 22:32

    hocam oyun çokgüzel ama şöyle arkadaşla bluetooth üzerinden oynayabilecegimiz bi oyun bulup paylaşırsanız çok sevinirim protanks ve genesisten başka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bluetooth oyunlar pek çıkmıyor bulursam eklerim

      Sil
  2. HOCAM QVGA YAZAN OYUNLAR BENDE AÇILMIYOR NEDEN?

    YanıtlaSil
  3. Oyunu bittirdim yeni oyun yokmu_?

    YanıtlaSil
  4. Hocam ben bunu pc den oynuyordum telefondan oynaliyormu diye hiç düşünmemiştim teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  5. Evet ege hocam :) üstelik oldukça sürükleyici bir oyun :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam doodle jump sozunuz vardi :/ (doodleyi yanlis yazmis olabilirimm )

    YanıtlaSil
  7. HOCAM REAL RACİNGİ iSTİYİYORUZ lÜTFEN UPLOAD EDİN

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam ski safariyi eklermisiniz
    birde genesis ind data linkini yenileyin inmiyor bluetootla oynanan oyunlar önerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ski safari ancak yarına olur.
      oyun linklerinde problem yok

      Sil
    2. Saolun hocam birdaha bakıcağim ski safari içinde şimdiden teşekkürler

      Sil
  9. Toprak hocam oyun harika'nın ötesi dediginiz gibi sürükleyici oyun gerçekten çok teşşekürler :) herkeze tavsiye ediyorummm

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam bn tablet kullanicisiym senin paylastign seylri hep takip ediyorm ama bu aralar pek hile paylasmiyorsun hileli oyununu herkes sever

    YanıtlaSil
  11. Hocam lutfen nba jami paylasirmisin you tube da gordum ace de galaxy y de oynayanlar var lutfen hic biyerde bulamadim allah askina bi bakarmisin lutfen sitedede isteyen cikacaktir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
    2. Hocam nasil calismaz ace de y de armv6 cihaz degilmi minide nasil acilmiyor

      Sil
    3. armv6 olsa da çalışmıyor çok denedim.

      Sil
    4. Hocam senide böyle rahatsız ediyorum ama kusura bakma bu ne peki ?

      http://www.youtube.com/watch?v=DsoMtYJbjU4

      Sil
  12. Hocam striker soccerı paylasırmısınız

    YanıtlaSil
  13. Toprak Hocam Subway Surfers Rio Paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surfers rio kasıyor.

      Sil
    2. hocam subway surfers rio yun paylaşırmısınız

      Sil
  14. hocam su paladogu da paylassan ne guzel olacak :)

    YanıtlaSil
  15. Toprak Hocam Hungry Shark Evolution galaxy minide çalışıyormu ya çalışıyorsa bi eklesen hungry shark 1-2-3 çalışıyor ama evolutionu desteklemiyor bi baksan

    YanıtlaSil
  16. Ya Arkadaşlarr yardımm !! Ya bu subway suurferste nasıl eşyaları kullanıcam şapkayı felan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar karakter almak için kullanılıyor

      Sil
  17. Hocam Paladog sitede var ama upluad etmen lazım edersen sevinirim :D

    YanıtlaSil
  18. Hocam Big Win Basketball ı da eklermisin

    YanıtlaSil
  19. Galaxy Mini i serisi telefonum var. Oyunu sorunsuz bir şekilde kurdum ve oynuyorum.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. bu oyun cok güzelmiş emeğine sağlık benzer tavsiye varmı?galaxy ace 2

    YanıtlaSil
  21. Hocam sitede bir çok oyun var deneyin :) şimdi aklımda benzer bir oyun yok

    YanıtlaSil
  22. Hll olsun kardeş heryerde bu oyunu arıyordum.

    YanıtlaSil
  23. Keyfini çıkarın eray hocam :)

    YanıtlaSil
  24. admin kardes bu verdigin full sürümü demi bunun gibi demo degil ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.notdoppler.earntodielite&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLm5vdGRvcHBsZXIuZWFybnRvZGllbGl0ZSJd

    YanıtlaSil
  25. FULL sürümdür uğur hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam oyunu dun indirdim iyi hos guzel oynuyom oyun bugun bitti bolum cok azmis ya ??

      Sil
  26. Doğrudur hocam bölümleri oldukça az

    YanıtlaSil
  27. yeni sürümü cıkınca bölümler artıyomu yeni sürümler ne zmn cıkar

    YanıtlaSil
  28. hocam benim telefon turkcell maxi plus 5 ama zippyshareden oyun indiremiyorum neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
  29. Uğur hocam pek bilgim yok bölümleri hakkında.

    İndirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın opera mobile tercihim

    YanıtlaSil
  30. Ben S3 te nasil oynayabilirim.

    YanıtlaSil
  31. Hocam earn to die para hilelisini yüklermisin acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileli apk yok maalesef :( diğer türlü için root gerekli

      Sil
  32. İshak akbaş30 Mart 2013 08:15

    Hocam ben açamadım galaxy ace dde bu oyunu her yerde arıyorum yardım et hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben telefona reset attım çaılştı dene istersen? sadece telefona.

      Sil
  33. ishak hocam oyun sorunsuz kuruluyor ve açılıyor

    YanıtlaSil
  34. Hocam elinden gelebilirse dream league soccer ida atabilirmisn ???

    YanıtlaSil
  35. Hadi ya iphoneda gormustm hayran kalmistm S3 um var benmde belki apk si vardir sanmistm

    YanıtlaSil
  36. Bide son bisi isticem worms 2 nin apk sini atarmisin ?

    YanıtlaSil
  37. Hocam bunun sınırsız para hilesini atarmısınız

    YanıtlaSil
  38. harika site hocam

    YanıtlaSil
  39. Hocam giriyorum ekran geliyor cok kisa sure sonra ekran karaiyor

    YanıtlaSil
  40. Hocam rarı çıkartıp dosyayımı atıcaz yoksa rarımı ?

    YanıtlaSil
  41. toprak hocam bir ricam var gangster rio'yu paylaşabilirmisin

    YanıtlaSil
  42. toprak hocam robocop hileli yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  43. internetlimi oyun

    YanıtlaSil
  44. Hocam bunun mod+full sürümü varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam buyurun sitede var link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/04/earn-to-die-107-full-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  45. Hocam dream league soccer de indirineniz

    YanıtlaSil
  46. Toprak hocam earn to die full değil zaten lite istesem google playden de indiririm .

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir