Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mart 2013 Pazar

FLASH PLAYER 11 (ARMV6) - GALAXY MİNİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Flash Player günden güne bilgisayarlarımız ve akıllı telefonlarımızın vazgeçilmez uygulaması haline geldi daha çok üst düzey telefonlara hitap eden flash player internet tarayıcınız üzerinden çeşitli video sitelerinden video izlemeyi ve flash oyun sitelerinden oyun oynamanızı sağlıyor. Daha öncede sitede v10 sürümünü paylaştığım fakat performans ve verdiği randıman konusunda iyi bir güncelleme katettiği için sizlerle tekrar paylaşma gereksinimi duydum. Flash Player'i yüklemeniz için ROOT gereklidir bunu da belirtmek isterim. Daha fazla uzatmadan kuruluma geçmek istiyorum aşağıdaki yönergeleri takip ederek kurulumu beraber yapalım. Bu arada yalnızca Galaxy Mini için değil root olan ARMV6 bütün cihazlar içindir Galaxy Ace, Galaxy Gio, Galaxy Young v.b.

KURULUMU
Öncelikle ROOT olmanız gereklidir eğer root değilseniz - Galaxy Mini ROOT Yapma
Daha sonra sistem dosyalarına ulaşabilmek için ROOT EXPLORER gereklidir. - ROOT EXPLORER İNDİR
Ve kurulumda kullanılacak FLASH PLAYER 11 ARMV6 APK ve gerekli 2 adet lib dosyası arşivlenmiş haldedir RAR'dan çıkarmanız gereklidir.
FLASH PLAYER 11 ARMV6 APK + LİB DOSYALARI
Yukarıdaki dosyamızı indirdikten sonra RAR'dan çıkaralım içerisinden:
Adobe_Flash_Player_11.1.111.9-GALAXYMİNİTURKİYE.BLOGSPOT.COM.apk
ATILACAK DOSYALAR (libflashplayer.so, libstagefright_froyo.so)
3 adet yukarıdaki gibi dosya çıkacaktır.
APK dosyamızı kuralım (açmayın)
ROOT EXPLORER'i açıp ATILACAK DOSYALAR klasörünün içerisinde bulunan 2 adet dosyayı kopyalayalım ve data/data/com.adobe.flashplayer/lib dizinine gidip kopyaladığımız 2 adet dosyayı oraya yapıştıralım.
Son olarak ROOT EXPLORER ile libflashplayer.so dosyasının üzerine gelelim ve basılı tutalım çıkan menüde Permissions seçeneğini kullanıp aşağı resimdeki ayarı verelim.

FLASH PLAYER 11 (ARMV6) kurulumu bitmiştir şimdi kurduğumuz APK dosyasını açabiliriz.
Açıldıktan sonra böyle bir görüntü gelir ekrana

İndirme işaretine basın.
Artık video sitelerinden hemde flash oyun sitelerinden tam gaz yararlanabilirsiniz.

GALAXY MİNİ TÜRKİYE HEP YANINIZDA!
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

144 yorum:

  1. hocam nova nın linkini düzeltebilrimisiniz vaktiniz varsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nova 1 de linklerde sorun yok

      Sil
    2. hocam 2 sorunlu hocam o konuyu pek aldırmayın :(

      Sil
    3. tamam hocam saolun hocam bi basket oyunu yokmu bizim telefonda çalışan mba jam benzeri nba jam 2l12 filanda çalışmıyo ama bunların alternatifi bişi varsa

      Sil
    4. hocam öyle 3D kaliteli bir basketbol oyunu yok maalesef bizim cihazlar için :(

      Sil
    5. Hocam.lutfen biri yardim edsin lutfen simdiye kadarki herseyi yaptim telefonum.galaxy mini root ludur ancak data/data/com.adobe.flashplayer/lib dosyasini bulamadim biri yardim etsin

      Sil
    6. root explorer ile arıyorsanız bulursınız hocam

      Sil
    7. Bulamadim hocam gene menu tusuna basdim search kismina yapistirdim ismini ancak olmadi yiklemedede yanlis yapmadim rardan cikardim flash player apk sina girip yukledim ve acmadim ancak olmuyor

      Sil
    8. hocam arama yapmadan root explorer ana dizinde iken data klasöre vardır girin oradan sırası ile takip edin yolu

      Sil
    9. Hocam biliyorum bıktınız ama yardım edin root exproller a giriyorum dosyaları kopyalıyorum ana menüye tekrar girşyorum orda bir data klosörü var giriyorum ancak o klosörün içi boş anlamadım gitti

      Sil
    10. ben bu siteye girdim ama sayfa siyah gösteriyo sonra birşey olmuyo

      Sil
  2. Root yapinca garantiden cikiyor mu?

    YanıtlaSil
  3. hocam hemen deniyorum cok sagolun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin hocam flash player 10'a göre oldukça performanslı

      Sil
  4. Hocam Telefonum Galaxy Young sitedeki root anlatımı ile root yapabilirmiyim telefonu?

    YanıtlaSil
  5. hocam size bir sorum olacak chainfire yapınca diğer oyunların ekranları falan kayıyor nasıl düzelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal bir şey oyun oynarken ayarlarını geri eski hale getirin.

      Sil
  6. eski hale nasıl geliyor hocam yardımcı olurmusunuz cok acil

    YanıtlaSil
  7. hocam hangi ayarları değiştirmiş iseniz onlara geri alın chainfireden yani eski haline getirin.

    YanıtlaSil
  8. nası yani hocam none falanmı yapcaz yoksa reduce texture qualitye bastık diyelim onumu geri alcaz

    YanıtlaSil
  9. hocam siz varya adamsınız başarılarınız devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. hocam galaxy i serisi için geçerlimi bu ????

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam bu yukarıdaki hd oyunlarımız varya hani ilk yüklediğimzde ekrana sığmıyolar sd kard dosyalarını yükleyince sığacaklarmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yukarıdaki seçtiğim oyunların hepsi galaxy mini de sorunsuz çalışıyor ekrana tam uyumludur.

      Sil
  13. hocam telefonum galaxy pocket ARMV6 olup olmadığına nerden bakçam veya bu fp bende olurmu? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınız ARMV6 görkem hocam :)
      Flash Player olur tabi ki de hocam yalnızca root olmanız gerekli

      Sil
    2. işte buuuuuuuu kurdum fp yi hocam eliniz dert görmesin tel flash destekliyo artık yesss be

      Sil
    3. keyfini çıkarın Görkem hocam :)

      Sil
  14. Tek kelimeyle kralsınız.

    YanıtlaSil
  15. Subway Surfers çalışmıyormu mini de ??

    YanıtlaSil
  16. hocam data data klasörü bende yok . kopyaladım ama data klasörünü bulamadıgm için yapıştıramadım .s

    YanıtlaSil
  17. hocam klasörü buldum sagolun . ama şu en sonda sitede indirme işareti çkmadı bende ya sayfa açldı ama o indirme işareti çkmadı yanlışlıkmı yaptm yoksa .s

    YanıtlaSil
  18. kemal hocam permissions ayarlarını yaptınız mı?

    YanıtlaSil
  19. hocam android 2.2.1 de de çalışıyormu

    YanıtlaSil
  20. Hocam dediginiz klasor yok malesef

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Hocam apkyi indiremiyorum indirme basarisiz diyor ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ege hocam farklı bir tarayıcı deneyin indirme yaparken opera ve telefonun kendi tarayıcısından sorunsuz iniyor.

      Sil
  23. hocam ben bunu kurdumda mesela ben bartender the right mix diye bi oyun var araştırın bi ben önceden telefonuma indirmiştim flash player istiyodu yani flash oyundu bunu yükledim şimdi bu oyunu açarmı acaba? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. 2.2.1 de çalışmaya bilir garanti veremem.

    oğuzhan hocam apkyı kurup root explorer ile data/data klasörüne girerseniz olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam data var ama ondan sonra bir klasor cikmiyor

      Sil
  25. Hocam telefonum galaxy ace 5830i sitenizdeki root dosyasını indirip telefonu rootladım. Su an bir sorun çıkmadı. Bu ileride bir sorun yaratır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik sorun yoksa olmaz rootladı mı ? 5830i :S

      Sil
  26. evet hocam yaptm resmdeki gbi
    ama o 2 kopyaldgmız dosyayı data/data/adobe flash - a attm orda lib klasörü dmişsniz ama lib klasorne grdgmde paste(yapıstr) kayboluyor hocam niye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam adobeflash içine değil direk lib dosyası içine atacaksınız.

      Sil
  27. hocam kopyaladığınız 2 dosya diorsunuz birincisi 2 dosyayı pc den kopyalıom root explorer aç dionuz hadi 2 dosyayı sd karta attım 2 si birden kopyalanmıo biri kopyalınıo oda sd kartta biyere yapıştırmak zorundansın herşeyi yaptım ama bişey anlamadım son asamadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu dosyaları bilgisayar kullanarak data/data ya atamazsınız.
      ikisini birden kopyalamak için atılacak dosyalara klasöründe iken menü tuşuna basın ve multi select yapın ikisini seçin ve data/data yapıştırın.

      Sil
    2. az yaptım gibi lib li dosyaları sf kartta yeni bi klasöre attım sonra root exploreri açtım ordan sd karttan açtığım klasördeydi kopyaladım attım lib li yere fakat indirme işareti gelmedi

      Sil
    3. hocam permissions ayarlarını yaptınız mı ?

      Sil
    4. yaptım kardesim saol varol benim teli alalı 2 yıl oldu garanti yok fakat telefonuma bi zarar gelmez demi root explorer ve root felan yaptık ben hiç kurcalamam sorun olmaz demi

      Sil
    5. yardımcı olduysam ne mutlu hocam :)
      merak etmeyin hocam gelmez sistem dosyalarına dokunmadıkça

      Sil
  28. hocam data/data ya grdm orda lib klasörüne yapıştracm warning veriyor

    YanıtlaSil
  29. evet hocam rootlu 2 dosyayı kopyaladm smdi adım adım anlatsanz hocam olur mu zahmet vrcem ama .s sadce son aşama kalmış .s

    YanıtlaSil
  30. kemal hocam en detaylı anlatımı konuda zaten sırayla izleyin

    YanıtlaSil
  31. hocam 2 tane lib klasörû var datada bîri flashplayerda biride data klasóründe :(

    YanıtlaSil
  32. flashplayer içinde olana atacaksınız

    YanıtlaSil
  33. Hocam cihaz galaxy ace 5830i bu armv6 midir degilse nedir

    YanıtlaSil
  34. Mert hocam sanirsam arm7

    YanıtlaSil
  35. toprak hocam flash player i kaldırdım yeniden yükledim oldu gerçekten size çok teşekkür ediyorum elinize saglık
    başarılarınızn devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  36. Toprak hocam hugo retro mania tekrar paylaşırmısın link kırıkta yada link atabilirsin buraya ama hocam en iyisi tekrar paylaşın siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün tekrardan eklemeye çalışacağım atahan hocam.

      Sil
  37. hocam subway surf ün modlusunu paylaşabilir misin?

    YanıtlaSil
  38. okan hocam sammobile.com sitesinden istediğiniz sürümde romu indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  39. Hocam şu apk yi armv7 tabletime atsam kursam çalışırmıı?

    YanıtlaSil
  40. aykan hocam gene root yapıp dosyaları gereken klasöre atmanız lazım.

    YanıtlaSil
  41. şöyle voov dicemiz bi oyun yokmu yav :S

    YanıtlaSil
  42. Toprak HOCAM galaxy young kullanıyorum apk kurdum tamam atılacak olan iki dosyayı atarken yeterli disk yok diyo fakat 41 mb boş alan var. Nasıl hallederim bunu :-(

    YanıtlaSil
  43. halil hocam yeni çıkan çoğu oyun galaxy mini de çalışmıyor :(

    sistemden 1-2 şey silin işinize yaramayan. (system/app içinden)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam lutfen cevap verin indirmeye bastiktan sonra yerel depolama felan yazio ne yapicagiz lutfen cevaplayin

      Sil
    2. yasin hocam cihaz nedir galaxy mini de böyle bir sorunla karşılaşmadım

      Sil
  44. galaxy gio : cok cok cok teşekkür ederiz hocam emeginize.. saygılarımla ..

    YanıtlaSil
  45. Galaxy young takı hafıza sorunu çözdüm ve kurdum Sağol toprak hocam lib klasörü nü sildim kendim tekrar olusturdum sorun ortadan kalkti

    YanıtlaSil
  46. Ellerine saglik hocam harika olmus

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Emeğine Sağlık çok teşekkür ederim sorunsuz çalıştı

    YanıtlaSil
  49. Keyfini çıkarın önder hocam :)

    YanıtlaSil
  50. Toprak stock rom kurulu ama bilinmeyen dosyalari indirmiyo yinede rarlari falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam farklı bir tarayı deneyin sorun çözülür.

      Sil
    2. Çok sagol hocam eyw on numarasin

      Sil
  51. Hocam yalniz data datay giriyoru. Sonra flash playerle alakali hicbir dosya yok!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root explorer ile gireceksiniz klasörlere

      Sil
  52. Yanıtlar
    1. dosyalarda sorun yok bence siz bozuk indirdiniz tekrar indirin

      Sil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. ''there was not enough free disk space to complete the paste operation'' eğer bu hatayı alıyosanız galaxy mini'niz i serisidir. Çözümü data/data/com.adobe.flashplayer klasöründe herhangi bir yeni dosya yaratın ve içine atıcağınız dosyaları atın ve sonra adını lib yapın :D bunu bulmak 2 saatimi aldı :D

    YanıtlaSil
  55. Hocam bişi sorucam ben aynı yolları izledim fakat data/data da adobe dosyası yok ne yapmam gerek adobe flash playeri kurduğum halde ?

    YanıtlaSil
  56. telefonda data dosyası yok ayrı sadece android/data var

    YanıtlaSil
  57. data/data klasörünü root explorer ile görebilirsiniz ancak root gereklidir. Konuyu iyi inceleyin

    YanıtlaSil
  58. kardeşş tmmda öncekinde yüklemiştim videoları açıyo internetten ama donuyodu şimdi donuyomu

    YanıtlaSil
  59. Kasmalar azda olsa oluyor cihazın işlemcisi yetersiz kalıyor :(

    YanıtlaSil
  60. biraderim pessions da o ayar yapımıyo kabul etmiyo

    YanıtlaSil
  61. kardeşş lib dosyasına atılmıyo r/w r/o yaptım yine olmadı napcam

    YanıtlaSil
  62. Kardeşim telefonu her açıp kapattığımızda yaptığımız ayarlar kayboluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kaybolmaz bir kere yapmanız yeterlidir.

      Sil
  63. Okan hocam bu sorunu sizin kendi telefon media playeriniz veriyor. Flash player sitelerdeki videoları browser kullanarak açar

    YanıtlaSil
  64. browser ile video sitelerinde izleme yapamıyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  65. data data klösörünü bulamıyorum nerede olduğunu söyleyebirmisiniz

    YanıtlaSil
  66. hocam data/data klasörü root explorer'dan girince gözükür

    YanıtlaSil
  67. Hocam bir şey sorucam galaxy y toplam 290 mb uygulama yüklememe izin veriyor bunu arttıramayazmıyım ?

    YanıtlaSil
  68. hocam dosyaları nasıl kopyalıyoz

    YanıtlaSil
  69. hocam dediğiniz herşeyi yaptım sonra adobeye girdim internete bağlandı indirme işaretine tıkladım yerel depolama falan bişeyler yazıyodu orda napıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey yapmanız gerekmiyor kurulmuştur artık

      Sil
  70. Hocam Yüklenmiyor Yardım Edermisiniz ( Galaxy Mini İ )

    YanıtlaSil
  71. Hocam, aynı yöntemi uyguladım. Adobeye bağlandı indirdim. Yerel depolama sayfası geldi geçtim orayı fakat xvideos a girince videolar hep soru işareti çıkıyor açmaya çalışınca da bu video oynatılamaz diyor :(

    YanıtlaSil
  72. Hocam benim cihazın galaxy y ama olmuyor indirmeye çalışıyorum bilgisayarımdan iniyor am telefondan olmuyor.Bende bilgisayardan indirip bluetoothla telefona atmaya çalıştım. Attıktan sonra dediklerinizi yaptım ama başarısız oldu lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  73. kardeşm bende o simge çıkmıyor ya Adobe Flash Player Ayarları Yöneticisi çıkıyo oldumu ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  74. hocam ben root exproler a girdim dediiniz dosyaları kopyaladım fakat data ya girince klasör boş gözüküyor lütfen yardım edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  75. Mrb toprak hocam bn fatih ilk önce sitenizi tebrik ediyorum.
    Ben dediğiniz gibi herşeyi eksiksiz yaptım ama lib dosyaları bi türlü dediğiniz şekilde permissions olmuyo (e.g. sd card) diyo bitürlü olmuyo lütfen yardım edin hocam bizi cevap tan mahrum etmeyin hocam lütfen

    YanıtlaSil
  76. Linki Güncelleyebilirmisiniz Teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. Linki Güncelleyin Lütfen :/ :D

    YanıtlaSil
  78. Linki Güncelleyin Hocam Lütfenn...

    YanıtlaSil
  79. Benim galaxy minide android 4.1.2 jelly bean var dediklerini yapmaya çalışıyorum olmuyor android sürümüm yüksek olduğu için olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  80. hocam birde gt-s5570 için google chrome yaparmısın

    YanıtlaSil
  81. yerel depolama diye bişey çıkıyo kardeş internette ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  82. root browser ile yaptım herşeyi fakat indirme işareti çıkmıyor

    YanıtlaSil
  83. androidi nasıl yükseltebilirim?

    YanıtlaSil
  84. toprak bey sizinle görüşmek isitorum ama nasıl görüşebilirim ?

    skeype gorkem.bozkurt3

    YanıtlaSil
  85. Toprak hocam data data klosörünü kendimiz yapsak olurmu

    YanıtlaSil
  86. e data/data/com.adobe.flashplayer/ boyle bi dosya yok nerdr var kardedim

    YanıtlaSil
  87. Hepsini harfiyyen yaptim ama uygulamayi actigimda settingse giriyo indirme isareti yok nedendir napmam lazim siyah ekran cikiyo ?

    YanıtlaSil
  88. Hocam ben tapletten indiriyorumda mobo market indiriyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir