Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Mart 2013 Cuma

Next Launcher 3D 1.20 APK + Tema Paketi

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir



NEXT LAUNCHER kalitesinden ödün vermeden, hızından kesmeden güncellemelerine devam ediyor her güncellemede hızına hız kalitesine de kalite katıyor uygulamamız şuanda 1.20 sürümüne ulaşmıştır. Sevdiğim bir launcher olduğundan sizlerle neredeyse her güncellemesini paylaşmak istiyorum sizlerinde beğenip kullandığına eminim. Launcherin en büyük eksiği TÜRKÇE dil olmaması bu beni oldukça üzüyor fakat elden bir şey gelmez elbet bir gün TÜRKÇE dil desteği de gelecektir. NEXT LAUNCHER'in kaliteli olmasını sağlayan GO Launcher ailesine ait olması bu ona ekstra artı puan sağlıyor. Launcherda 3D hava hakim neredeyse her ögeye 3D  havası verilmeye çalışılmış üstelik sizlere yanında tamamı ücretli kendi seçimim olan 5 adet yeni tema paketi de sunuyorum. Telefonunuza oldukça kaliteli bir hava katacağına eminim. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 15.99$'dır.
Launcher Görüntüleri



Next Launcher 3D 1.20 APK
TEMA PAKETİ - 5 ADET YENİ
2.TEMA PAKETİ - 5 ADET
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım işlem tamamdır.
İster tema paketinden istediğinizi kurup kullanabilir isterseniz de orjinal teması ile devam edebilirsiniz.
Paketi rardan çıkarmanız şarttır içerisinde 5 adet tema APK dosyası mevcuttur.
Tema paketi içeriği aşağıda verilmiştir.

1.Paket Listesi
  • MIUI Theme-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
  • ICSBlueHD-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
  • SoftTouchN-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
  • LuxorTheme-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
  • BlackLimeHD-galaxyminiturkiye.blogspot.com.apk
2.Paket Listesi
  • JELLY_BEAN-galaxyminiturkiye.blogspot.com
  • Sphere-Next-Launcher-Theme-3D-galaxyminiturkiye.blogspot.com
  • Next-Launcher-Theme-Windows-8-galaxyminiturkiye.blogspot.com
  • meego-galaxyminiturkiye.blogspot.com
  • Carbon-HD-Next-Launcher-Theme-galaxyminiturkiye.blogspot.com
     

    Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

    Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

    android oyun indir - android uygulama indir

    48 yorum:

    1. Hocamm lutfen hd widgets i tekrar upload eder misin lutfen hocamm surrkli yorum yapiyorum cavap yok sana zahmett mediafareden inmiyo hocamm :) lutfenn

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hocam toprak hocam mediafireden atılmış

        Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. batuhan hocam ilki launcherin apk dosyasıdır diğer ikisi tema paketi launcherin kendi tarzını beğenirseniz tema paketlerini indirmek zorunda değilsiniz

        Sil
    3. toprak hocam sıze bı sorum var. ben bu tema dagıl market olsun bı suru tema ındırmıslıgım var.benım sorunum ben bı temayı kullanırken onun gorev yonetıcısınden kaldıramıyorum.sankı bı uygulamaymıs gıbı o hep acık kalıyor.telefonun ortasındakı okey tusuna basıncada bu temadan cıkıp kendı eskı temasına donuyor.ne yapmam lazım :S

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hocam zaten launcher bir uygulamadır oradan kaldıramazsınız maalesef :( kullanmak istiyorsanız buna razı olmak zorundasınız :(

        Sil
    4. tmm hocam uygulamalar oyunlar
      fılan hepsı cok guzel allah razı olsun

      YanıtlaSil
    5. üstad emeklerin için teşekkür ediyorum. ellerin sağlık bir de sorunum var cevabını biliyorsan..bu launcher ı yükledim temaları da yükledim. personal kısmından tema yı değiştiriyorum ama tema aynı kalıyor. hangi temayı severçem seçeyim tema default ta kalıyor.sebebini biliyor musun? tekrar teşekkürler

      YanıtlaSil
    6. temaya girip apply yaptıysanız temanın seçili olması lazım yoksa bütün temaları tek tek kontrol ettim problem yok

      YanıtlaSil
    7. şarj yermi hocam

      YanıtlaSil
    8. Hocam paylaşımlarınızı severek kullanıyoruz benim konu dışı bir sorum var ama galaxy mini için cm10 çıkmış diyorlar doğru mu?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hocam var cm10 fakat custom rom önermiyorum

        Sil
    9. beyler bu tema PAKETLAERİNİ NEREYE ATICAZ HANGİ DOSYAYA KOPYALICAZ DATAYA MI?

      YanıtlaSil
    10. hocam paketleri rardan çıkarıp kuracaksınız rardan apk dosyaları çıkar

      YanıtlaSil
    11. her gün marketten aktivasyon isteyip üçüncü gün program kapanıyo kendiliğinden.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hüseyin hocam böyle bir sorunla karşılaşmadım :S belki bende kaynaklanan bir şeydir telefon üzerinden internet erişimim yok çünkü.

        Sil
    12. bu arada galaxy mini için cm 10.1 unofficial olarak yayınlandı ama kurmanızı tavsiye etmem.bir iki gün denemek için kurabilirsin.stabilite istiyosan cm7.2 kur.stock rom kadar stabil.ayrıca sd partition yapıp dahili hafızanı 500mb a kadar çıkarabilirsin

      YanıtlaSil
    13. Hocam bu temalara uygun saat widgetleri nasıl oluyor ?

      YanıtlaSil
    14. hocam saat widgetlerine pek bakmadım

      YanıtlaSil
    15. Saolun hocam peki ben.nereden bulabilirim tek birtane next launcher clock widget vqr ama o da hiç birine uymuyor.

      YanıtlaSil
    16. hocam play storedaki herhangi.bir widgeti deneyin olur diye düşünüyorum.

      YanıtlaSil
    17. hocam ben versiyon güncelledim batarya kalibrasyonu yapayımmı sizce ?

      YanıtlaSil
    18. Next Launcher HTC Sense4 Theme yı bulamaz mısın hocam

      YanıtlaSil
    19. Hocam sitede subway surf var mi ?

      YanıtlaSil
    20. Subway surf galaxy mini de kasıyor samed hocam

      YanıtlaSil
    21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    22. hocam bnm telefonumda facebook hd widgets google play hizmetleri filan baska program yok ama hemen ram doluyo facebook girdigim gbi ram doluyo ck kasiyo telefon ne yapabilirim hocam??

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. raminizi sık sık temizlemenizden başka bir şey öneremem Samed hocam

        Sil
    23. bu uygulamalar ücretli midir ?

      YanıtlaSil
    24. Hayır hocam hepsi ücretsizdir

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. peki yazdığınız ücretler ne

        Sil
    25. Yazdığım fiyatlar play store daki fiyatlardır sitemizden ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

      YanıtlaSil
    26. Hocam telefonumda saat dogru ama facebooka girdigimde son paylasilan durum vb 2 saat once diyo saat ayarlarindan 2 saat geri aliyorum o zmn duzeliyo ama 2 saat geri alinca NE YAPABİLİRİM hocam

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hocam uygulama kullanıyorsunuz sanırsam kaldırın tekrar kurun

        Sil
    27. hocam pes2013 ne zmn cikar??

      YanıtlaSil
    28. Tema yı nasıl kullancaz apk yi kurdum bişey olmadı yardım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hocam temaları kurduktan sonra aktif etmek zorundasınız uygulama launcher içinden

        Sil
    29. Anlamadım detaylı bir şekilde anlatır mısınız. Toprak Hocam

      YanıtlaSil
    30. apk dosyasini gunceller misin acilmiyor

      YanıtlaSil
    31. Erdem hocam linkte problem yok sorunsuz iniyor :)

      YanıtlaSil
    32. Toprak hocam selam yakın zamandan beri sizi takip ediyorum çok faydalı işler yapıyorsunuz.teşekkürler.bir ricam var next launcherin son sürümünü paylaşmanız mümkün mü?kolay gelsin saygılar sevgiler...ibrahim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. yarın güzel bir tema paketi ile birlikte eklenecek :)

        Sil

    Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

    Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

    android oyun indir - android uygulama indir