Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Mart 2013 Pazar

Castle Defense (TD) MOD APK - Para Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Çıkalı pek bir zaman olmasa da Play Store'da sevilen bir defans oyunu olma yolunda emin adımlar ile ilerleyen Castle Defense oyunumuz android dünyasına bir çok oyun ve uygulama bağışlayan Elite Games firmasına aittir. Üstelik oyundaki para (Crystals) sıkıntısını bildiğim için sizlere sınırsız para (Crystals)  hileli olarak sunuyorum anlayacağınız oyunumuz tamamen modludur. Hem arcade hemde strateji tarzını harmanlayabilmiş olan Castle Defense çoğunlukla Castle TD olarak da internette karşınıza çıkabilir. Karşımıza düşman olarak orklar, ruhlar, şeytanlar ve diğer yaratıklardan oluşan koca bir ordu çıkıyor. 12 güçlü defans kulesi, 20'den fazla düşman ve 100'den fazla bölümden oluşmaktadır. Oyundaki grafikler idare edecek seviyede. Bunların yanında size yardımcı olacak güçlü büyülerde bulunmakta dondurma, ateş topu gibi. Sıkıştığınız anlarda düşman önüne askeri birliklerde ekleyebiliyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

45 yorum:

  1. Vayy be gerçekten güzel oyun. Kaç dakkadır oynuyorum te§şekürlerr toprak hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyfini cikarn toprak hocam :D

      Toprak Hoca bole der :D

      Sil
    2. Evet berk hocam biliyorum :-D :-D

      Sil
  2. hocam pes 2012 1.0.5 data dosyası inmiyor eğer mümkünse zippyshare den falan paylaşırsan minnettar olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam linkte sorun yok yalnızca narod'ta upload için vaktim olmuyor indirme için farklı bir tarayıcı deneyin.

      Sil
  3. Toprak hocam bi doodle jump Deluxe koyarmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deluxe versiyonu galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
    2. hocam benim telefon galaxy y s5360 apk dosyasını indiriyorum ama yukleyemiyorum

      Sil
  4. Toprak kardeşim ben bu galaxy aceden usandım, ya bana detaylı root işlemini bi gösteriver, yada facebook tan paslaşalım bana bi şekilde anlat lütfen
    düşük hafıza olayı iyice bunaltmaya basladı...
    emretas1903@hotmail.com face adresi

    YanıtlaSil
  5. Hocam galaxy icin popbooth u siteye koyabilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Hocam turkce bir thema yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  7. Hocam the amazing spider man 2d yi bugün ekliycem demiştiniz niye eklemediniz ekleyin hocam

    YanıtlaSil
  8. versiyonu kaç hocam ?

    YanıtlaSil
  9. Hocam bugün inş bekliyoruz nss hileli :)

    YanıtlaSil
  10. toprak abi allah senden razi olsun plant vs zombiesi de indirmek olsa harika olur

    YanıtlaSil
  11. Nasıl olacak bu bilgi verir misin indirdim kurdum daha doğrusu kuruluydu zaten üstüne kuruldu ama hile ise yaramıyor

    YanıtlaSil
  12. Hocam öncelikle oyunu tamamen silin telefondan daha sonra buradan indirdiğinizi kurun. Para hilesi için ekstra bir şey yapmanız gerekmiyor zaten paranız sınırsız olarak başlıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galaxy tab3 olmadi hocam

      Sil
    2. merhaba toprak hocam rica etsem bana ice age villagenin para ve findiq hileli modunu (galaxy ace 2 ( gt-8160 ) icin) yuklermisiniz cok acil lazim hocam

      Sil
  13. Çok teşekkür ederim.Oldu

    YanıtlaSil
  14. Merhaba. Oyunu indirdim telefona koydum, daha önce yükleme yapmadı yükleme işlemlerini anlatırmısınız? store den indirdiğim oyunu sildim..

    YanıtlaSil
  15. Hocam oyunda sorun yok sd karta atın ve açın direk kurulur zaten

    YanıtlaSil
  16. hocam root gereklimi?

    YanıtlaSil
  17. Bu hileyi nasil yaptiginizi anlatirsaniz bizde yapip paylasiminjzda yardimci olurduk

    YanıtlaSil
  18. apksurumu guncellerisimz online oynuyamiyoruz

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Toprak, Castle defence için tşk ler. bayağı zorlamıştı beni sorunu kökten çözdük :)

    LD: Dungeon isminde bir oyun daha var. özel mesaj atamadım talebim için o sebepten burada yazıyorum. cevabını bekliyorum. Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  20. gayet güzel fakat hard bölümlerindeyim 6-3 bölümünü açmadı oyun sürekli kapanmaya zorla hatası alıyorum bir yardımcı olursan sevinirim toprak kardeşim

    YanıtlaSil
  21. Umut hocam oyundan kaynaklanan bir soruna benziyor bölümlerde o kadar ilerlemedim :(

    YanıtlaSil
  22. anladım toprak kardeşim valla öyle bir bağımlı oldukki açılmayınca şimdi olmuyor böyle :)

    YanıtlaSil
  23. Online oynamada sıkıntı çıkar mi

    YanıtlaSil
  24. Online modda denemedim hocam

    YanıtlaSil
  25. toprak bey emeginiz icin tesekkurler de bu hard 6-3 icin bi cozum bulabilirseniz cok iyi olur.bolum gecemeyince paraninda bi anlami kalmiyor malesef:/ smdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  26. hocam hero defense oyununun hileli apk yi paylaşabilirsen çok dua ederim sana:))

    YanıtlaSil
  27. ya ben şimdi oyunu telden sildim tamamen nasıl yapacagım biri yaardımcı olabilir mi ????

    YanıtlaSil
  28. castle td 1.2.7 sürümü cıkdı onda sınırsız crystals yapma sansımız warmı acaba

    YanıtlaSil
  29. Bir yardım lütfen bende Htc one var uygulama yuklenemedi diyor

    YanıtlaSil
  30. Hocam bnm telef te açılmı yor bi gözden geçrir misiniz.

    YanıtlaSil
  31. toprak kardeşim Spartans vs Zombies defense HD oyununun hileli olanı varmıdır

    YanıtlaSil
  32. Hocam kale savaşı: castle clash 1.1.89 versiyonu hilesi var mı

    YanıtlaSil
  33. ngomong apa sih ANJINK

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir