Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Mart 2013 Perşembe

Memory Booster (Full Version) 5.3 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Telefonunuzdaki ram kullanımı düzenleyen çok amaçlı her türlü işinize yarayacak ufak ama yaptığı iş kadar büyük olan sevdiğim bir uygulamadır Memory Booster üstelik site takipçilerime FULL ve son sürüm olan 5.3 olarak sunuyorum. Yaptığı işlere gelecek olursak adı üstende ram kullanım miktarınızı düzenliyor yoran uygulamaları tek bir dokunuşta durdurmanızı sağlıyor. Gerçek zamanlı olarak ram durum raporunu size sağlıyor. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 2.97$'dır. Üstelik tamamen TÜRKÇE'dir. Yeni ICS teması ile de kullanabilirsiniz.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup uygulamamızı açabiliriz. 
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. Toprak hocam gercekten guzel isler yapiyorsunuz sizden bi istegim var norton mobile securiti virüs programinin prosunu paylasirmsiniz

    YanıtlaSil
  2. Tekrar Merhaba toprak hocam ben. Önceden yorum yaptim ama cevap gelmedi ben tekrar yaziyim oyun istegi istiycektim ihşallah rahatsız etmiyorum akşam üstü . Neyse ben konuya geçeyim hımm hocam sitede wheres my water var o tekrar güncellenmiş :-D yeni karekter eklenmiş bir yerde gördüm rica etsem yarınki konunuza bu oyunu güncelleyip yani araştırıp eklermisiniz bu oyunun tam bir hastasıyım eklerseniz çok sevinirim cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam şu sıralar eski oyunlara dönmüyorum ancak haftaya olur

      Sil
    2. Olur hocam yeterki eklemeniz :-)

      Sil
  3. HOCAM MONTEZUMA 3 OYUNUNUN LİNKİNİ YENİLERSENİZ ÇOK MAKBULE GEÇER YİĞENİM BAŞIMIN ETİNİ YİYOR.saygılar.

    YanıtlaSil
  4. hocam bu tür uygulamalarda arkada calısıan uygulamaları kapat diyorsun.. cihaz yine açıyo bu onu engelliyormu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tip uygulamaları hiç bir uygulama engellemez hocam ancak kaldırmanız lazım kastettiğim diğer uygulamalar ne bilim tarayıcı gibi

      Sil
  5. Hocam senin paylaşımları beğeniyorum ve takip ediyorum acaba birşey sorabilirmiyim; root lazım mı?

    YanıtlaSil
  6. Hocam nfs paylasirsaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  7. hocam apk uygulamaları indirip google playdan güncelleyemiyomuyuz ?

    YanıtlaSil
  8. Go launcher pro gelebilirmi

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir