Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Mart 2013 Çarşamba

Raging Thunder 2 HD - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


3D yarış oyunu oynamak isteyenlere önerebileceğim oldukça kaliteli bir oyun olan Polarbit firmasının yapımcılığı üstlendiği Raging Thunder 2 HD FULL olarak sizlerle paylaşmak istiyorum sitedeki istekler üzerine ekliyorum.  Kolay kurulumu ve 3D grafikleri ile aksiyon ve heyecanın hiç düşmediği tropikal adalardan, karla kaplı dağlara ve şehrin içinde tek yapmanız gereken sadece sensörlerimiz ile aracımızı kullanıp nitromuzu doğru yerde basmak. Polarbit Games son zamanlarda oldukça iyi iş çıkarıyor olması oyunumuzu bir hayli popüler yapmıştır. İster career modunda oynayıp aracımızı değiştirebilir. veya instant race ile direk yarışa başlayabiliriz. Oyunda multiplayer moduda bulunmaktadır. Fakat denemedim. Galaxy Mini de sorunsuz ve kasmadan oynanmaktadır. Play Store'daki fiyatı 1.99$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Karşınıza çıkacak uyarıya "COUNTİNE" deyin.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

32 yorum:

  1. saol adminim teşekür ettim Multiplayer oynanıyorsa harbi cok güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. multiplayer modu denemedim ancak play store'daki son sürümdür.

      Sil
  2. Abi yha catwar 2 yede bi baksana

    YanıtlaSil
  3. Toprak Hocam Galaxy Note 2 cihazım var ama dead spaceyi çalıştıramıyorum beyaz bi ekran geliyo çok az da siyahlıklar cihazım rootsuz eğer bi yolu varsa paylaşırmısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun nedeni o data dosyası galaxy mini
      için.Ama sen sadece apkyı yükle ve oyun otamatik indirsin

      Sil
  4. abi iki anroid tel arası bluet. ile oynanan oyun var mı ?

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam tam 1 aydır bu oyunu arıyordum niyahet buldum. Okadar teşşekür ediyorumki ellerinize ve emeginize saglık. :) paylaştıklarınızın devamını dilerimm... :)

    YanıtlaSil
  6. ÇOK TŞK EDERİM GALAXY Y DE DENEMİŞTİM AMA ESKİ İDİ VE KASIYODU BUNDA İNŞ KASMAZ ÇOK TEBRİK EDERİM ALLAH RAZI OLSUN SUBWAY BİKERS GİBİ Bİ OYUN VAR ONU EKLERMİSİN BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  7. PARDON SUBWAY BİKES DİYE BİŞEY YOK AİR PENGUİN ARMV6 EKLERMİSİN HOCAM

    YanıtlaSil
  8. Merhaba toprak hocam ben oyun istegi istiycektim ihşallah rahatsız etmiyorum akşam üstü . Neyse ben konuya geçeyim hımm hocam sitede wheres my water var o tekrar güncellenmiş :-D yeni karekter eklenmiş bir yerde gördüm rica etsem yarınki konunuza bu oyunu güncelleyip yani araştırıp eklermisiniz bu oyunun tam bir hastasıyım eklerseniz çok sevinirim cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski oyunları yeniden upload için ancak haftaya söz verebilirim.

      Sil
  9. Toprak hocam gercekten guzel isler yapiyorsunuz sizden bi istegim var norton mobile securiti virüs programinin prosunu paylasirmsiniz :-)

    YanıtlaSil
  10. Hocam Virtual Tennisi de atabilir misin?Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Hocam bizim is ne oldu cordy i upload edecektiniz

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam şöyle tam bilgisayar oyunu gibi rpg oyunları paylaşırsan çok iyi olur hocam ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3D RPG oyunları çıkmıyor çıkanlarda galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  13. hocam bir sıkıntısı var ya klavyesi gözükmüyor multiplayer icin register yapıyorum internet olduğu halde bağlantı yok diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğurcan hocam play store'dan orjinal olarak indirilmediği için olabilir.

      Sil
  14. Toprak hocam selamlar elinde armv6 ya gore pes 2013 varmi ? Cikmis galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes 2013 android platformu icin cikmadi daha

      Sil
  15. hocam baska siteye upload edebilirmisin???

    YanıtlaSil
  16. arkadaşım bnde galaxy y war hd diyonuz oyunu bi açtım grafikler birbirene girmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınızdan dolayı. galaxy mini de sorunsuzdur.

      Sil
  17. Hocam redline rush ekleyebilirmisin veye euro track

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir