Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Mart 2013 Çarşamba

Subway Surfers ARMV6 APK - Galaxy Mini

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da sevilen hit oyunlar arasına girmeyi kısa sürede başaran Kiloo Games firmasına ait olan beğenerek oynadığım 2 gündür boş zamanlarımda aralıksız oynadığım bir oyun haline geldi. Eminim sizde beğenir ve oynarsınız. Siteye eklemek için çok geç kaldığımın farkındayım neyse ekledim sonuçta daha önce birkaç kez denemiştim fazla kastığını görünce oyundan ümidimi kesmiştim neyse sayenizde ekliyorum. Emin olun kasma yok denecek kadar azdır. Dokunmatik sorunu yoktur. Tren rayları arasında inanılmaz bir kovalamaca sizi bekliyor arkamıza takılan bekçiyi atlatmak için elinizden geleni yapın aslın burada suçlu siz oluyorsunuz tren garında duvarlara graffiti yaparken yakalanıyoruz peşimize takılan bekçiden kaçmaya başlıyoruz. Yolumuza çıkan altınları topluyor, jetpackleri alarak yolumuza çıkacak olan engellerden bir nebzede olsun kurtulabiliyoruz bu arada mıktanısları almayı da unutmayın işinize çok yarayacaktır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 715.000'den fazla indirilmiştir. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

209 yorum:

  1. Toprak hocam link kırık

    YanıtlaSil
  2. KUSURUMA BAKMAYIN ARKADAŞLAR LİNK GÜNCELLENDİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yyeni surumde anahtar var onun hilesinide yaparmsn sinirsiz anahtar gibi

      Sil
    2. bende subway surfers paris var para hileli ve anahtar hileli

      Sil
    3. peki basil yaptınız bu subway surfers paris para hileli ve sınırsız anahtari ?

      Sil
    4. bu subway surfers in pariste olduğu para hileli ve anahtar hilesinin olduğu interbet sayfasinin adını veya linkini atabilirmisin harika bir şey lütfen şimdiden teşekkürler bekliyorum :))

      Sil
    5. Nereden indiriliyor bir Türlü Bulamadım Lütfen Yorumu Görenlerden Cevap yazmasını Beklerim Hayırlı Günler ...

      Sil
  3. fakat tıkladığım zaman apk linki açılmıyor onun yerine resim çıkıyor düzeltirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam çok çok çok ama çok teşşekürler hemen indiriyom. Herkez yüklesinnn bence tessekürler hocamm

    YanıtlaSil
  5. Hocam saolun. 2 aydır i serisi için arayıpta bulamadığım oyunları bugün paylaştınız :) müthişsiniz hocam

    YanıtlaSil
  6. allah razı olsun allah tutuğunu altın etsin kardeşim

    YanıtlaSil
  7. KEYFİNİ ÇIKARIN HOCALARIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben bayadır bu siteyi takip ediyorum telefonumda mini ama zippyshare indirme programı yerine başka bişey kullansan be hocam

      Sil
    2. Hocam güncellendi diyonda lingi nerdee güncel lingiiii oyununu. Hayraniyimmmmm,,,

      Sil
  8. allllah razı olsun toprak hocam , bayağıdır arıyordum acayip kasıyordu ama bunda kasmıyor :D allah razı olsun :D yalnız oyun eski versiyon galiba arkadaşın telefonundan biliyorum rome var neyse bunada şükür :D

    YanıtlaSil
  9. Hocam oyun harika cok saolun fakat bir problm var shopa girince kapanmaya zorla her shopa grsimde ayni hata yardim edreseniz cok sevinirin

    YanıtlaSil
  10. Alp hocam eski versiyon ama kasmayan bir bu var şimdilik idare edecez :)

    YanıtlaSil
  11. izzet hocam oyun da sorun yok shop rahatlıkla açılıyor.

    YanıtlaSil
  12. hocam oyun kasıyor ne yapmam gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  13. BySenturk hocam oyun kasıyorsa yapabilecek bir şey yok. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  14. hocam yanı takılmalara var benım telefonumda galaxy mini

    YanıtlaSil
  15. Toprak Hocam sana zahmet boyle oyunlari butun blogspot olarak bekliyoruz guzel bir calisma ellerine sağlık kasan populer oyunlari duzgun sekilde bekliyrouz D

    YanıtlaSil
  16. BySenturk hocam az da olsa var ancak aşırı derecede sorun yok.

    YanıtlaSil
  17. hocam şu ekran driveri falan vardı rom olarak dı galıba onu yapsam gecermi

    YanıtlaSil
  18. hocam allah razı olsun sizden telefonu aldığımdan beri bu oyunu istiyodum ama olmuyodu telefonum galaxy y

    YanıtlaSil
  19. Hocam temple run 2 yide atarmisin benimkide galaxy y

    YanıtlaSil
  20. Allah senden razı olsun hocam çok saolasın. İcy Tower 2 çalışıyormu minide??

    YanıtlaSil
  21. hocam ilk olarak daha önce apksını bile kuramadığım oyunu şimdi oynamamı sağladığınız için teşekkürler 2.si en son koyduğunuz 2d spiderman'ın bağımlısı oldum size çok teşekkür ediyorum emeğinizden dolayı

    YanıtlaSil
  22. Keyfini çıkarın görkem hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak abi sen bana hill climb racin altın hilesi paylasırmisin (benim casper nirvana tablet var bende hile bulabilirmisin)

      Sil
  23. hocam benim tel kafayı yedi :) 1-2 oynadım kasma sorunu baya azalmış kapattım açtım şidi düzelir inşallah hocam bide süper hexagonu biz modlayabilirmisiniz ya çok sağlam oyunn

    YanıtlaSil
  24. Maalesef faruk hocam superhexagon armv6 cihazlarda çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  25. hocam bizim 2-3 sene sonra halimiz ne olcak armv6 oyun bulabilcekmiyiz :)

    YanıtlaSil
  26. Hocam para hileli bulabilirsen çok daha minnettar olurum ama helal olsun bunu koydunya :)

    YanıtlaSil
  27. Faruk hocam 2-3 seneye armv6 tamamen biter :(

    Yakup hocam kasmayan bir bu var şimdilik :/

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam çok güzel paylasımlar yapıyorsunuz sizden bir ricam olcak güzel bir araba yarışı yüklerseniz sevinirim şimdiden sağol...

    YanıtlaSil
  29. Hocam teşekkürler bir de ski safari yi atsanız super olur

    YanıtlaSil
  30. toprak hicam real racing 2 yi tekrar uplat edermisin sana zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
  31. Hocam sizdede oluyomu bilmem ama oyunda ayakkabi jetpack gibi superpowerlar oyunu oynarken gelmiyo

    YanıtlaSil
  32. Hocam duzeldi

    YanıtlaSil
  33. Hocam düzelmesi normal oyunda sorun yok zaten oynarken çoğu kez aldım jetpack ve ayakkabı :)

    YanıtlaSil
  34. hocam şu real racing 2yede bi el atın allah aşkına kaç gündür her oyunun altına istiyo çoğu kişi lütfen hocam hocam ben bide şöyle bi önlem aldım 2-3 sene sonra armv6 kalmayacağı için şuan elimdeki apk dosyalarını arşivliyorum 2 gbtan fazla apk dosyam var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faruk hocam eklemeye çalışacağım ancak ne zaman olur bir garanti veremem :S
      benim elimde de yaklaşık bir 9GB'lik bir arşiv var :)

      Sil
  35. Toprak hocam oyunu indirdim kurdum acılıyor ama cok kasıyor 2.3.6 android sürümü normalde kasmaması gerekmiyormu galaxy mini telefonum sorunu ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem hocam aşırı derece bir kasma yok oynanacak derece de :S

      Sil
  36. toprak hocam real caing 2 lütfen tekrar site koyarmısın lütfen bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real racing ile ilgilenmeye çalışacağım ali hocam

      Sil
  37. hocam nba jam yada nba 2k12 yi bulabilirmisin bulabilirsen 2k11 de olabilir tabiiki varsa .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekir hocam maalesef dediğiniz oyunların hiç biri çalışmıyor galaxy mini de :(

      Sil
  38. Hocam oyunu oynarken gelen kelimenin harfleri gelmiyor sizde geliyo mu cevap verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  39. hocam bende o sorunla karşılaştım harf filan gelmiyo bide daily change kendi kendine geliyomu dün akşam yükledim oyunu bu akşammı gelcek bonusum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonus konusunda bir bilgim yok Faruk hocam o kadar oynamadım oyunu

      Sil
    2. hocam subway surfers syidney yuklermisiniz

      Sil
    3. hocam subway surfers syidney yuklermisiniz

      Sil
  40. ben bunu telefona indirmiyim çünkü bende roma var telefonumun modeli samsun galaxy mini hemde hiş kasmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam elinizde ki APK dosyasını verme imkanınız var mı ?

      Sil
    2. kesinlikle vermeli :) gmailden gönderebilirsin

      Sil
    3. :ASD:ASD:AS:DAsdADSASDA:sd

      Sil
  41. hocam guncelleme geliyo kursak olurmu

    YanıtlaSil
  42. Hocam real basketball harika bir oyun arkinin telde oynadmda bu oyunu ekleyblrmsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real basketball denemedim ancak çalışacağını zannetmiyorum izzet hocam

      Sil
  43. Hocam merhaba.Bu oyunun para hileli halini paylaşma şansın var mı acabaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ferhat hocam para hileli versiyon olarak kasmayanı yok :(

      Sil
  44. allah razıolsun hocam :)
    ,
    Bir Toprak Hoca Klasiği ;

    keyfini çıkarın hocam :))

    YanıtlaSil
  45. merhaba toprak hocam. eğer müsayid'seniz sizden oyun istegi istiyecem tabi çalışırsa. :) ben konuya geçeyim ilk olarak where's my valetine diyecem ama biliyorum dokunma sorunu varmış eski konulardan okudum hemen araştirdim. Gayet oyun oynuyor tabi biraz dokunma sorunu var ama yinede rahat oynanabiliyor bence ekliyin hocam digert arkadaşlarımız kesin beğenir onda bir sorun olmaz karar sana kalmı§ ama ekle lütfen

    YanıtlaSil
  46. Kardes oyundan cikip bida girince ayarlar bozluor asagi yukari yukari asagi oluor

    YanıtlaSil
  47. Bir tskru hak ettik demi hocam :D

    YanıtlaSil
  48. Valla ne diyeyim seviliyorsun toprak hocam

    YanıtlaSil
  49. Toprak Adamımsın Seni Çok severim kralsın valla sorunsuz milim bir kasma denilmeycek bişe var fark bile edilmiyor Telim ''Galaxy Ace[GT S5830,] sağolasın

    YanıtlaSil
  50. Toprak hocam çok başarılısınız galaxy y telefonum var ama tum oyunları burdan indiriyorum.sorunsuz çalışıyor Bu oyunda çalıstı ama çok azıcık ama çok azıcık kasma var.Bide roketle ucarken olan duman rengarenk yerine simsiyah neden hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam birde galaxy mini de roketle uçarken sorun olmuyor renkler gök kuşağı gibi.

      Sil
    2. Tamam hocam chainfire den düzelttim sağolun :)

      Sil
  51. peki hocam basketbol oyunu yokmudur doğru düzgün 2k tarzında :(

    YanıtlaSil
  52. birde hocam dead space yi oynarken ekran bembeyaz oluyor bunun çözümü nedir hiç kasma felan yok .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz i serisi ise chainfire kullanıp qualcomm driver seçin. Chainfire sitede var.

      Sil
  53. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM

    YanıtlaSil
  54. hocam çok saol bende 1 ay boyunca denedim olmamıştı ümidi kesmiştim 4 gündür siteye girmiyordum bi giriyim dedim benim oyunu görünce çok heyecanlandım çünkü gayet güzel olacağını biliyordum çok saol

    YanıtlaSil
  55. hocam para hilelisini paylaşsan ama rootsuzunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam para hileli versiyon galaxy mini de kasıyor.

      Sil
  56. hocam oyunu ilk yüklediğimde kolayca acılıyodu fakat şimdi force close sorunu çıkıyor ve reboot yapınca oynayabliyorum öneriniz varmı?

    (Kullandığım custom rom minixperiamod v5)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam romla alakalı bir şey olma ihtimali çok yüksek :S

      Sil
  57. Hocam bende pes olmuyo (2012)

    YanıtlaSil
  58. Ya ne kadar teşekkür etsem azdır benim telefonum galaxy y chainfire kullanmadan bile kasmıyor 900 mhz yapmıştım ama indirdiğim her sitede kasıyordu.Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  59. Toprak hocam emeğine sağlık çok teşekkür ederim :) Oyunda çok az kasma var kasma sadece sağa sola geçtiğimde oluyor ama az aceba sizdede böyle mi ? Telefonumun modeli GT-S5570.Birde bi sorum daha olacaktı, android sürümümü nasıl yükseltebilirim ? Pek bilgim yokta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam oyun çok az da olsa kasıyor ama genede oynanır :)

      güncelleme konusuna gelirsek son paylaştığım konuyu inceleyin :)

      Sil
  60. hocam bir sorum daha olacak ; şubat romunuzu indirdim ve bu oyunu actın sorunsuz acılıyor ama kasıyor.stock rom icin overclock kerneli varmıdır?

    YanıtlaSil
  61. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/09/can-knockdown-2-galaxy-mini-qvga-arm6.html

    hocam şurdaki linki yenilesen çoğu uygulamaların linkleri kırık düzeltsen iyi olur :)

    YanıtlaSil
  62. Hocam benim telefonun androidi 2.3.4 güncellemeye çalıştığımda güncelleme yok diyor ve oyun açılmadı sorun ne olabilir söylerseniz sevinirim hocam..
    telefon da galay mini

    YanıtlaSil
  63. Alican hocam oyun sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

    Kies üzeriden en son sürüm 2.3.4 tür güncelleme yok demesi çok normal

    YanıtlaSil
  64. Hocam adamin hasisin ya telf. Galaxy y google playda subway a fln uyumlu diil yszio uzuluyodum bnde ama saynde tum oyunlariyukleyebliorm cok saol hocam ya

    YanıtlaSil
  65. Ne demek hocam keyfini çıkarın oyunların :)

    YanıtlaSil
  66. Ah bide galaxy y için temple run olsa tam olcak .d

    YanıtlaSil
  67. hocam subway oyunlarınnı başka versiyonlarıda atarmısın

    YanıtlaSil
  68. Subway surfers in diğer oyunları donuyor.

    YanıtlaSil
  69. Hocam tel galaxy y ama kasiyor bazen neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada sırada kasması normal alt düzey telefonlarda ancak bu kadar oluyor :/

      Sil
  70. Toprak hocam sizin asıl kullandığınız telefonda galaxy mini mi yoksa sadece mini içinmi paylaşım yapıyor sunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığım telefonda galaxy mini hocam :)

      Sil
  71. OIlduuuu bee galaxy y de kardes ALLAH razı olsun senden valla Toprak Kardeş Çok Fena Bi Siten Var Helal Olsun Artık Full Burdan Oyun İndircemmmmm ! :) Biraz kasıyo ama o sorunda çözülse :'^(

    YanıtlaSil
  72. Keyfini çıkarın berat hocam

    YanıtlaSil
  73. Hocam super olmus romesinide yapabilirmisn

    YanıtlaSil
  74. Oğuzhan hocam rome olmuyor :(

    YanıtlaSil
  75. ALLAH SENDEN BİN KERE RAZI OLSUN GALAXY Y SORUNSUZ ÇALIŞTI AYAKLARINI ÖPEYİM
    ÇOK İYİ BİR İNSANSIN TOPRAK HOCAM TELEFONU ALDIĞIM GÜN İSTEMİŞTİM BU OYUNU ÇALIŞMADIĞINDA ACAYİP ÇÖKÜŞ YAŞADIM ÇOK TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  76. Ne demek hocam hoşunuza gitti ise keyfini çıkarın bu güzel yorum için ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN :)

    YanıtlaSil
  77. toprak hocam size çok minntarım galaxy mini den soğumuştum tam galaxy advance almaya karar verdim bu oyun için sitenizde gezinirken bunu gördüm size çok teşşekür ederim şimdi galaxy mini elimden düşmüyor tabi jarjı çok yiyor

    YanıtlaSil
  78. ÇÇOK TEŞEKKÜRLER AMA PARA HİLESİ OLSA ÇOK DAHA GÜZEL OLUR FACEBOOK SAYFANIZDADA SÖYLEMİŞTİM LÜTFEN RİCA ETSEM PARA HİLESİ YAPABİLİRMİSİNİZ YAPARSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  79. Hocam para hileli versiyon kasıyor maalesef

    YanıtlaSil
  80. YİNEDE TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  81. Lgp503optimus one için rom varmı

    YanıtlaSil
  82. Sitede yalnızca galaxy mini için vardır

    YanıtlaSil
  83. Hocam yeni güncelleme yapsan nasıl olur

    YanıtlaSil
  84. Yanıtlar
    1. Hocam önerebileceyin iyi kasmayan bi oyun varmı

      Sil
  85. Hocam bende htc wildfire s var room olurmu burdaki bi çok oyun destekliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Room mun linkini atarmisiniz hocam veya adını soylermisiniz ?

      Sil
  86. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  87. ya hocam tele nasıl atcam söylersen mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu bilgisayara bağlayarak direk atın veya telefona indirin :)

      Sil
  88. hocam telefonda akıcı bir şekilde az kasmalı oynanabilirmi yani galaxy s3 de oynar gibi

    YanıtlaSil
  89. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  90. hiç kasma yok saolun
    Telefon Galaxy Pocket

    YanıtlaSil
  91. hamdiye boltan16 Nisan 2013 21:05

    saolun çalışıyo

    YanıtlaSil
  92. Sağolun hocam verdiğiniz tüm oyunlar(GTA 3 HARİÇ) hepsi Galaxy Pocket'de de çalışıyor.Birde oyunda biraz grafik bozukluğu var bu Pocket olduğundan mı yoksa Galaxy Minidede aynı sorun var mı?

    Çözünürlüğü biraz az gibi.

    YanıtlaSil
  93. armv6 ne demek

    YanıtlaSil
  94. ARMV6 galaxy mininin işlemci türüdür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normalden farkı ne, yararı ne,ve nasıl anlanır telefonunun armv 6 olduğu.Hocam cevap verirseniz sevinirim.

      Sil
  95. İki çeşit işlemci vardır armv6 ve armv7.

    Armv6 artık eskidi pek oyun bulunmuyor yeni çıkan bir çok oyun armv7 oluyor.

    Her telefonda gözükmez ama ayarlar - telefon hakkında bölümünde yazar

    YanıtlaSil
  96. Samsung Galaxy Pocket GT-S5300 2.3.6 da Çalışırmı Hocam ?
    Ona Göre İndiricemde :D

    YanıtlaSil
  97. hocam birde müziksiz 1.5.0 serisini koyarmısınız bu seriside çok güzel ama dediğim seriside güzeldir teşşekür ederim

    YanıtlaSil
  98. Abi benim tel turckell t11 indirdim ams oyun yarıda kapanıo llütfen çözüm bulun

    YanıtlaSil
  99. sa kardeşim ya sana öle bir işim düştü ki bana acill ulaşırsan çok çok sevinirim

    FACEBOOK
    https://www.facebook.com/oGules

    TELEFON
    0 543 785 9782

    YanıtlaSil
  100. selam hocam bu oyunun sydney versiyonunu yüklersen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  101. toprak hocam ıcy tower 2 yi yükleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  102. para hileli olarak yaparsanız çok güzel olur gerçekten

    YanıtlaSil
  103. bende çok kasıyor benimki galaxy y yanı s5360. hocam bi şey yapın çok kasıyor.

    YanıtlaSil
  104. blood brothers atar misin

    YanıtlaSil
  105. Acilmiyo bi yardim edin yukleniyo gibi oluyo yuklenmiyo

    YanıtlaSil
  106. Hocam Yüklendikten Sonra aç diyorum biraz bekliyor ana menüye geri dönüyor Neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon yanlış oyuna yorum yapmışım Temple Run Brave İçin yazıcaktım Cihat 5570i

      Sil
  107. hocam bu bi türlü çalıştıramadım nasıl olucak bi anlatsan

    YanıtlaSil
  108. Hocam subway surfes miami atarmısınız

    YanıtlaSil
  109. Hocam ALLAH Sizden Razı Olsun.Benim Telefonum Samsung Galaxy Y.832 MHz Procesorü ve 300 MB RAM ' i var.Yükledim Kasmadan Oynadım.Galaxy Y Açtıysa Minilerde Açar.O Yüzden Güvenerek İndirebilirsiniz.Tekrar Çok Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  110. ya telefonum samsung galaxy mini gt-s5570 ama play store a girdiğimde ve subway surfers a geldiğimde cihazınızla uyumlu değil diyo neden uyumlu olmadığını sorabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  111. Hocam subway surf paris yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  112. hocam çılgın hırsız yüklermisiniz diğer adı minion rush

    YanıtlaSil
  113. sa kardesim apk dosyasını nasıl kurucam

    YanıtlaSil
  114. Hocam telefonu nasıl root edebilirim

    YanıtlaSil
  115. ulan hadi bi cevap ver nasıl apk dosyasını yüklücem lan admin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1......

    YanıtlaSil
  116. Toprak hocam ben bu apk yi yukledim ancak paris yerine new yorku aciyor lutfen yardim

    YanıtlaSil
  117. Hocam yardım edin telefonum i5700 bu telefonun android sürümü 1.5 olduğu için custom rom yükleyip 2.2 yaptım ancak bu oyun chainfire 3d kullanmama rağmen kasıyor ramlar mini ile aynı işlemci 200 mhz daha fazla minidn çok fazla kasılıyor ve yukarı sağ sol falan zor hareket ettiriyor yardım edin sırf bu yun için telefonu satıcam artk

    YanıtlaSil
  118. sorunu çözdüm ama şimdide sağ solu algılamıyor yardım edin hocam

    YanıtlaSil
  119. Nokia lumia 520de bu oyunu bulamıyorum ne yapıcam

    YanıtlaSil
  120. Moscow çıktı matruşka ve anahtar hilesi lazimmmmm ...................çş....

    YanıtlaSil
  121. hocam ben oyunu arkadaştan apksini alarak oynadm , oyun saat sonra bozuldu , apk den tekrar yüklemeye çalşyorm paketi ayrştrmada sorun var dio , senin linkinden indirdm yne olmadı , nasl yapcam ?? ?

    YanıtlaSil
  122. Hocam linke tiklayinca once biraz doluyo sonra verii agi hatasi yaziyo ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  123. hocam cadılar bayramı da çıktı onuda ARMV6 olarak ve birde hilelisini koyarsanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  124. hilelisi yoko mudur hocam

    YanıtlaSil
  125. çok sağolun telefonum uymuyodu

    YanıtlaSil
  126. toprak koç bende galaxy ace var ve subway surfers senin verdiğin newyork ta oynıyorum çok güzel eyvallah eline sağlık ama anahtar yol şuna da bi el atsanda daha üst versiyonları olsa bizm telfona ama anahtarlı falan

    YanıtlaSil
  127. Toprak abi subway surfers in ilk versyonu varmı newyork kasıyorda

    YanıtlaSil
  128. toprak koç şu galaxy ace ye göre anahtarlı bi subway surfers yapsan moscowu armv7 flann

    YanıtlaSil
  129. hocam bn açıorum oyuna başlamadan kapanmaya zorla diyor nedeni ne olabilir cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  130. Hocam telefonun hafızası çok düşük onu arttırmak için yapabileceğimiz bişe varmı acil yardım lütfen telefon beeni çıldırtıyo

    YanıtlaSil
  131. Lütfen yeni sekme olarak açın ve yanda yazan "Download" Tuşuna basın

    YanıtlaSil
  132. hocam galaxy mını subway surfers dumbai son güncel bulurmusunuz ltfn nazimozturk07@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Selamın Aleyküm Kardeş Subway Surf Son Sürüm ünün Galaxy mini için yaparmısın

    YanıtlaSil
  134. Selamın Aleyküm Hocam lütfen siteye subway surfers mumbaiyi galaxy mini için koyarmısınız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir