Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Mart 2013 Cumartesi

DEER HUNTER 3D - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Av, hayvan ve av tüfeklerine ilgisi olanlar seveceği türden olan oyunumuz GLU Mobile tarafından piyasa sürülmüştür. Gerçekçi 3D görseller ve sanal avcılık simülasyonu ile desteklenen oyunumuzda dünya çapında 4 farklı yer ve 30 farklı manzara üzerinde avlana biliyorsunuz. Bazı büyük hayvanları avladığınız taktirde yeni silah ve bazı becerilerinizi kullanmaya hak kazanabiliyorsunuz. Avlayacağınız hayvanı kaçırmak istemiyorsanız dürbünlü tüfekleri tercih edin. Çoğunlukla geyik avlıyorsunuz fakat ayı, sincap gibi hayvanlarda karşınıza çıkabiliyor. Ne kadar büyük hayvan o kadar çok puan anlayacağınız. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 0.99$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "dh3d" ve sdcard/glu klasörüne atalım (glu klasörü yok ise siz oluşturun. Klasörü direk sd kartınızın ana dizinine açacaksınız.)
APK dosyamızı da kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

38 yorum:

  1. HOCAM KAÇINCI SORUŞUM CEVABINIZI BEKLİYORUM REAL RACİNG 2 VEYA 3 YÜKLERMİSİN ? 2 VAR PARTLARI KIRIK TOPRAK HOCAM LÜTFEN TELEFONU ALDIĞIMDAN BERİ ARIYORUM GOOGLEDA ARAŞTIRIYORUM AMA ÇALIŞANINI BULAMADIM SEN EKLERMİSİN ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real racing 2 yi upload için vaktim olmuyor.
      Real racing 3 ise çalışmıyor.

      Sil
  2. Av oyunu'nu pek sevmezdim ama bu oyunu beğendim teşşekürler

    YanıtlaSil
  3. hocam okul internetine bağlandığımda yasaklı uygulama ve sitelere girmeme yardımcı olabilecek bir program varsa siteye koyarmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'da proxy uygulamaları var inceleyin bir.

      Sil
  4. Hocam Avatari yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam avatar sorunlu galaxy mini de ekranda sorun yaratıyor.

      Sil
  5. hocam lütfen cevap verin machinarium varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim ama ARMV7 olma olasılığı yüksek

      Sil
  6. Hocam doddle jump linlerini yenilerseniz cok mutlu olurum :D

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam benim telefonda;1 telefonun hafızası,1 telefonun sd kartı,1de kendim aldığım hafıza kartı var,telefona hafıza kartımı taktığımda gözüküyor içini birşey atabiliyorum fakat yüklediğim her oyun uygulama vs. hepsi telefonun sd sine gidiyor,istersem telfonada taşıyabiliyorum ama hafıza kartıma hiçbir uygulamayı taşıyamıyorum vede oyunları apk +sd sini attıgımda sadece apk çalışıyor,sdsi sadece telefonun sd kartında attığım zaman çalışıyor.Şu telefonun hafıza kartını kendi hafızası gibi görmesini nasıl sağlarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berkay Hocam eğer telefononuz root ise marketten Link2SD uygulamasını indirin o size yardmcı olabilir

      Sil
    2. berk hocam dedigin programi indirdim fakat telefondaki dosyalari gene ayni sekilde sadece telefonun kendine ait olan sdsine tasiyabiliyosun ben hafiza kartina tasimak istiyorum

      Sil
  8. Toprak hocam bugün müsayid olursanız istedigim oyunu yani the amazing spider man 2D yi ekliyebilirmisin. lütfen hocam bugün ekleyin artık bekliyemiyorum :D cevabınızı bekliyorum hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam eklemeye çalışacağım bugün.

      Sil
  9. Hocam sanalikaya benzeyen oyun paylaşabilirmisiniz? Sanalika ne derseniz böyle eviniiz felan oluyor balık tutuyorsunuz para kazanıyorsunuz görevler felan oluyor ev alıyorsunuz geziyorsunuz kendinize felan eşya alıyorsunuz (yoyo,kaykay,kıyafet) gibi hocam paylaşabilirseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede sims var var hocam o tarzda bir bakın isterseniz.

      Sil
    2. Hocam oyunu acıyorum ama arka planda glu yazıyo iki secenek çıkıyo phone memory ve sd card ikisinide denedim ama olmuyo en kısa sürede yardımcı olursanız sevinirim..

      Sil
  10. Hocam vector para hilesini koyarsa cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  11. backflip madness ekleye bilirmisin hocam

    YanıtlaSil
  12. Hocam mütiş devam edin...

    YanıtlaSil
  13. Hocam bikerace linkleri yenıler mısın

    YanıtlaSil
  14. hocam hazırladığın blog süper ellerine sağlık
    hungry shark evolution
    s 5360 için varmıdır sitede arattım ama göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry shark evolution ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef hocam

      Sil
    2. eyvallah elinw sağlık

      Sil
  15. i serisi çalıştırımı

    YanıtlaSil
  16. Nereye Atılcak Anlamadım Ya

    YanıtlaSil
  17. toprak hocam pou hileli acilmiyor napmam lazim

    YanıtlaSil
  18. hocam minion rush u yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam cevap verirseniz çok sevineceğim sizce galaxy s3 mini mi yoksa galaxy wonder mi

    YanıtlaSil
  20. hocam para hilesi yokmu deer hunter ?

    YanıtlaSil
  21. hocam sd kart dizisi derken

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir