Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mart 2013 Pazar

Guerrilla Bob - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Düşmanlarınızı tamamen yok edebilecek güç parmaklarınızın ucunda 3D görüntüsü kalitesi sesleri ve kolay kontrolleri ile hepinizin gönlünü feth edeceğine eminim. Yalnız menülerde bazen sorun yaratabiliyor ama oyunun içerisinde sorunsuz zevkli bir ortam sizi bekliyor. Her bölümün sonunda karşınıza çıkacak olan bosslar işinizi bir hayli zorlaştıracak ama güçlü silahlarınız ile karşınıza çıkacak olan her türlü düşmanı alt edebileceksiniz. İphone dünyasının oldukça sevilen bir oyunudur resimlerden nasıl olduğunu anlayacaksınız. Makinalı silahlar, çift uziler, pompalı silahlar ve dahası... Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.angrymobgames.guerrillabob" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı da kurup oyuna giriş yapabiliriz.
Dediğim gibi menülerde biraz sorun var fakat rahatlıkla oyuna girilebiliyor oyun içinde hiç bir şekilde hata yoktur.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

44 yorum:

  1. hocam .apk daha büyük çok şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyasında sadece ses dosyaları var bu yüzden oyunun dosyaları APK içerisinde

      Sil
    2. Hemde 3D bir oyun bırakinda okadar olsun arkadaşlar

      Sil
    3. Berk yalnız apk yükleme belgesidir bilgisayarlarda setup gibi o yüzden sd card dosyaları daha büyük beklenir ama bu oyun farklıymış

      Sil
    4. Sd card dosyalari uzun soluklu oyunlar icin video vs . Olur genelde

      Sil
    5. Genelde de gameloftta oluyor

      Sil
  2. Ama kasmadan çalışıyor Toprak hocam üzerinde çok çalışmış belli

    YanıtlaSil
  3. Hocam Devil's Attorney oyununu paylaşa bilir misin?

    YanıtlaSil
  4. cok eglenceli bir oyun vector isimli bir oyun var onuda ekler misin tesekkir ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre telefonun ne sorabilir miyim?

      Sil
  5. Hocam Yönet ve fethet gibi stratejik oyun yüklermisiniz ?

    YanıtlaSil
  6. Hocam real racing 2 nin linkleri kırık defalarca belirtmiştim linklerini düzeltirseniz çok seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam mediafire hesapi kapali hocam oyuzden uptede yapilmior

      Sil
  7. hocam bu yeni sürümmü map filan eklemişlermi en son survival modda baya bi ilerledi tüm silahları açtım ama yeni harita filan gelmedi bende sildim bide bişi sorucaktım asfalt5 te ccareer modda oynuyorum 1 yarış yapıyorum bitiyo ve oyun kapanıyo hero of spartatada bi 15 dk oynadım sonra oyun kapandı sebebi nedir

    YanıtlaSil
  8. Faruk hocam oyun play storedaki son sürüm bilmiyorum güncelleme konusunu pek oynamadım.

    asphalt 5 te böyle bir sorun var fakat fix yani çözümü yok :(

    hero of spartada sorun yok bitirdim çünkü oyunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam peki asphalt 5te normal modda kapanma gibi bi sorun varmı ? bide ben chain fire kurmadım kursam dahada artarmı grafik olayı bikeresinde kurmayı denemiştim telefon kapanmıştı açılmamıştı rom yüklemek zorunda kalmıştım

      Sil
  9. normal modda sorun yoktu hocam.

    chainfire oyunlarda kasmayı bir nebzede olsa azaltıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. overclock + chain fire kasma olayını baya azaltıyo ama ozamanda şarjım bi kaç saat zor dayanıyo oyun oynarken şuanda şarjımdan çok memnunum bozulsun istemiyom inanırmısınız bilmem şarj sorunu çektiren bi telefon ama nası olduysa geçen hafta sonu 2gün 4 saat sonunda şarja taktım telefonumu

      Sil
    2. ikisi arasında bir seçim yapmak zorundasınız hocam ya performans yada şarj

      Sil
  10. hocam six guns sd akrt dosyalarını attığım halde oyun açılırken dosyaları görmüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru yere attıysanız görmesi lazım hocam

      Sil
  11. FMH 2012-2013 bulabilirmisin hocam

    YanıtlaSil
  12. hocam o 3mb lık bi dosya istiyo onuda koyamazmısınz wifi yok hiç bi yerde :)

    YanıtlaSil
  13. maalesef hocam onu sistem içine indiriyor :(

    YanıtlaSil
  14. hocam peki tavsiye ettiğin bir manajerlik oyunu varmı

    YanıtlaSil
  15. Hocam rica etsem wheres my water linkini yenilermisin acaba lutfen

    YanıtlaSil
  16. Yada hocam en iyisi tekrar siteye ekleyin

    YanıtlaSil
  17. Hocam bide hugo retro mania yi eklermisin siteye link kırıkta yada yenile hocam cevap ver lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atahan hocam mediafire hesabı kapatıldı Toprak hocanin

      Sil
    2. Biliyom berk hocam ben sadece yine siteye eklesin diye dedim

      Sil
  18. Hocam kingdoms of camelot : battle for north bulabılrmsın acaba

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam yalvarıyom lütfen hugo retro mania tekrar paylaşırmısın lütfennn cevap verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün paylaşmaya çalışacağım atahan hocam.

      Sil
    2. Çok sogulun hocam ilk yorumunuz benden olucak söz veriyorum çok mutluyum

      Sil
  20. hocam ben mart romunu yukleyip hizlandirma yapayimmi bide babamda nokia xpreesmusic5800 var sizce tks yapiyimmi
    simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hızlandırma yani overclock yaparsanız oyun performansınız bir hayli artar ama şarjınız çok çabuk biter :(

      nokia'nın 5800'ı çok hantal dokunmatiği çok zayıf önermem hocam galaxy mini iyidir :)

      Sil
  21. Hocam hugo ile ilgilendiginiz için size teşşekür ediyorum akşama ihşallah eklersiniz ilk yorumunuz benden olcak :-):-):-):-):-):-):-)

    YanıtlaSil
  22. Hocam kingdoms of camelot:battle for north calisiormu

    YanıtlaSil
  23. Galaxy y de acıyor mu hocam ?

    YanıtlaSil
  24. mükemmel oyun hocam sağolun ancak biraz zormuş

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir