Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Mart 2013 Pazartesi

Championship Racing 2013 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Uzun zamandır sitemizde yarış oyunlarına yer veremiyorum daha doğrusu yeni çıkan oyunların bir çoğu ARMV6 işlemcilerde çalışmıyor yani suç bende değil yapımcılarda neyse fazla şikayet etmeden oyunumuza dönelim. Formula 1 araçları ile yapılan kıyasıya bir yarış oyunudur Championship Racing 2013. 19 farklı bi o kadar da zorlu parkurda 10 adet hız canavarı ile verdiğiniz amansız mücadeleyi konu almaktadır. Kontrolleri oldukça basit yalnız sensör ile oynamıyorsunuz ekranın sağ ve sol tarafına dokunarak yön veriyorsunuz. Yarışlarda 1.olarak tam puan toplayın ve aracınızı geliştirin. 2 farklı yarış modu arasında istediğinizi seçebilirsiniz kariyer veya hızlı yarış olmak üzere. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 1.42$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

57 yorum:

  1. Hocam striker soccer paylasabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam striker soccer kasıyor :(

      Sil
    2. Olsun hocam

      Sil
    3. hocam strike soccer bnbaska bir siteden indirdm. pek fazla kasmiodu ama hmn sildim . cunku bu site haric baska sitelere guvnmiorm.

      Sil
  2. toprak hocam bu galaxy mini için cyanogenmod uyarlamayı dusunuyor musun bir diğer sorm kusura bakma cok soru soruyorum :) ben overclock yaptm ya telefon aniden kapanır demişsin oyle bişey oldugunda rom atmakla düzelir mi saol şmddn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam pek bilgim yok rom yapma konusunda ama aklımda öyle bir şey var.

      Sil
    2. telefon aniden kapanır derken ?

      Sil
    3. telefon compache ram ve dalvik cache sınırlandırmasında aniden kapanabilir ayrıca 825mhz de stabil çalışmıyor ve donuyor ardından kapanıyor.

      Sil
    4. eyvallah toparak hocam sağol uygulamalrın devamını bekliyoruz allah razı olsun senden :) ya overclock sayfasında yazıyorya telefon aniden kapanabilir diye ondan sordum

      Sil
  3. Hocam Earnd to Die tarzı sarıcı oyun varmı o oyun baya güzeldi. Bu tarz sevdiğiniz sitede paylaşmadığınız oyun varsa paylaşırmısınız... Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan elimde bir oyun yok yarına ilgilenmeye çalışacağım güzel bir oyun için Berkay hocam

      Sil
  4. Hocam real dootball 2012 yarın mı yapıcaksın

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam pocket legends online bi oyun var onun hilesi varmi bi bakarmsin :-)

    YanıtlaSil
  6. Hocam bir forum var da senden izin almak istedim eger iznin olursa senin konularını forumda paylaşacağım izin verir misin?

    YanıtlaSil
  7. Hayır can hocam izin vermiyorum zaten kopya içerikler oldukça başımı ağrıtıyor

    YanıtlaSil
  8. hocam london gangstar sexes boys 3D ekliycekmisiniz google play da paralı

    YanıtlaSil
  9. Hocam zombie roat trip i yuklermisin.

    YanıtlaSil
  10. Zombie road trip ile ilgilenmeye çalışacağım hocam

    YanıtlaSil
  11. HOCAM BU OYUNLAR S3 TE ÇALIŞIRMI EKRANA TAM OTURURMU

    YanıtlaSil
  12. Sitedeki oyunların %90 çalışır hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam oylee diyorsnz ama eski oyunlarin link calismaz halde

      Sil
    2. keyfimden zaten veli hocam.

      Sil
  13. hocam sky gamblers rice of glory gelişme varmu

    YanıtlaSil
  14. Order&Chaos Online Yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  15. hocam yarış oyunu asphalt 6 gönder bi zahmet yarın bekliyorum

    YanıtlaSil
  16. hocam Hungry Shark Evolution ın çıktığını duymayan kalmamıştır ve öncekilere göre süper bi ilerleme var oyun mükemmel olmuş bağımlılık yapıyor resmen ve sanırım mini için uygununu bulmak okadar zor değil sana zahmet siteye eklersen çok seviniriz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. hocam asphalt 5 telefonuma olmuyor
    telefona uyumlu gönder biz net haber bekliyorum

    YanıtlaSil
  18. Hungry Shark Evolution armv6 da çalışmıyor

    asphalt 5 sitede var galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  19. hocam telefonumu istiyorum sorun çıkartıyor oyun yükledim ama ekran büyük çocuğu telefonum onun küçük oluyor
    asphalt 7 yükle onu gönder haber bekliyorum
    tamam

    YanıtlaSil
  20. Hocam ski safari yi de unutma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ski safari'yi bugün eklemeye çalışacağım.

      Sil
  21. Samsung s3 kullaniyorum ve bu sitedeki hd oyunlarin hepsini rahaglikla oynuyorum eline saglik.hocam basarilar ®

    YanıtlaSil
  22. toprak kardesim bildigin guzel bi futbol menajerlik oyunu varsa paylasirmisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımda veya elimde maalesef menajerlik oyunu yok :( bulursam ekleyeceğim.

      Sil
  23. toprak kardesim bildigin guzel bi futbol menajerlik oyunu varsa paylasirmisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımda veya elimde maalesef menajerlik oyunu yok :( bulursam ekleyeceğim.

      Sil
  24. hocam kardeşim samsung s3 var sen gönder yüklü tırı tamam hadi bekliyorum

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Toprak Hocam, mümkünse Galaxy Mini için Final Fantasy koyabilir misiniz siteye? aradim fakat bir turlu calistiramadim , simdiden çok sağolun Hocam.

    YanıtlaSil
  26. subway surfers rome lütfen

    YanıtlaSil
  27. Merhaba toprak hocam sana birşey diyecem ama ilk öncelikle oyun mükemmelin ötesi :) teşşekürler.. İkinci diyecegim şey istek olucak. İlgilenirsen sevinirim. Hocam hatırlarsanız sitede eski konularda temple run 1 var onu tekrar güncelleyip yeni halini eklermisin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski konulara dönüş fırsatı pek bulamıyorum.

      Sil
  28. hocam the sandbox varmı atabilirmisiniz dün ''yarın atarım'' demiştiniz

    YanıtlaSil
  29. hocam bişey sorcam nasıl google playdan bişey alcaz denedim kabul edilmedi diyo ne yapayım hocam

    YanıtlaSil
  30. Toprak Hocam Lutfen Order&Chaos Onlineyi Koyarmisiniz Lutfennnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürüm çalışmıyor eski sürümde aşırı derece kasıyor.

      Sil
  31. evet hocam kredi kartı ile nasıl alınıyor

    YanıtlaSil
  32. Mustafa hocam daha önce denenedim ancak önce kredi kartı hesabınızı eklemeniz lazım diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  33. hocam modern combatı eklermisin 2 veya 3 eğer olmaz ise bu tarzda bir oyun eklermisin ? nova yı denedim bu video oynatılmaz hatası verdi oynanmıyordu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modern combat 2-3 çalışmıyor ancak sitede 1 mevcut.

      nova galaxy mini de sorunsuz bir şekilde çalışıyor cihaz nedir?

      Sil
  34. s5300 hocam tüm oyunlar sorunsuz çalışıyor ..

    YanıtlaSil
  35. hocam birde modern combatın apk linki kırık .

    YanıtlaSil
  36. Bekir hocam 1 saate kadar düzelteceğim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir