Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Ağustos 2012 Salı

Galaxy Mini 2.3.6 Temmuz ROM - S5570XWKTS

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Arkadaşlar cihazımız için sonunda yeni stock (orjinal) rom çıktı. Şuanda kullanıyorum sorunsuz stabil bir rom olmuş diyebilirim. S5570XWKTS derlemesine sahiptir. Tam çıkış tarihi 23-07-2012'dir. Cihazdaki şarj olayı yeni romlar çıktıkça dahada iyiye gidiyor. Çökme ve reset olayları yok artık. Cihazın sesinde oldukça iyi bir artış olmuş diyebilirim. Yalnız yeni çıkan romlarda yükledikten sonra eski uygulamalarınız hala duruyor olacak şüpheniz olmasınız kurulmadı diye. Daha önceki romunuza root, overclock ve clockwork mod kurmuş iseniz kalkmış olacaktır.
Özellikleri
  • Eski romlardaki alt kısımda uygulamaların bulunduğu dockbar tamamı ile şeffaf olmuş daha iyi durduğunu söyleyebilirim.
  • Galeri açılırken oluşan donma sorunu kaldırılmış
  • Kamerada iyileştirme yapılmış
  • Görüntü kalitesinde bir artış olduğunu söyleyebilir daha parlak.
Sitedeki Root-Clockwork MOD işlemleri romda çalışmaktadır.
Galaxy Mini Root Yapma
Galaxy Mini Clockwork MOD Kurulumu
Overclock işleminde sıkıntı vardır yapıldığı taktirde WİFİ çalışmıyor. - WİFİ NORMALDE SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAKTADIR.
S5570XWKTS 
İçerisinden Tek Dosya çıkmaktadır. ss_dl dosyasına ihtiyacınız yoktur önemsizdir. Kurulumu İçin - Galaxy Mini Stock Rom Kurulumu

Kurulduktan sonra açılışta kurulum sihirbazı beklenmedik biçimde durdu hatası alıyorsanız cihazı recorvery modda açıp HOME+POWER ile açıp karşımıza çıkan recorvery ekranında wipe data/factory reset kısmına girip YES--DELETE ALL USER yapın ve reboot system now ile cihazımızı yeniden başlatalım sorun çözülmüştür.

Kurulduktan sonra dili İspanyolca. Türkçe dil seçeneği mevcut menüden ayar işaretine basın orada klavye tuşu göreceksiniz üzerinde 'A' olan onada basın zaten göreceksiniz son girdiğiniz kısımda en üste dil seçeneğini
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

129 yorum:

  1. Dostum wifide sorun mu var yeni rom u yükleyince ? birde bu romları yükleyince telde bi sorun oldu diyelim ki tam yüklenmedi.eski rom devam ediyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam romda sorun overlock işlemi yaparsan WİFİ çalışmıyor sadece sorun olursa cihaz açılmaz romu düzgün bir şekilde kurana kadar

      Sil
    2. hocam ben rom atmaktan korkuyorum bir kere yapayım dedim anakartı yaktım hocam şimdi atsammı riski nedir söyleyebilirmisiniz.

      Not:garantiside bitti.

      Sil
    3. hocam anlatımı doğru şekilde uygularsanız sorunsuz bir şekilde halledebileceğinize inanıyorum

      Sil
  2. Evet bugun 3 sevindirici haber aldim bakalim daha neler olacak

    YanıtlaSil
  3. dostum indirdim romu fakat içinden 2 dosya çıktı ss_dl diye onu ne yapıcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onla bir yapılacak bir şey yok hocam sadece rom dosyasını kullanıyorsunuz

      Sil
    2. hocam şimde ben tam olarak anlamadım s5570xWKTS Yİ indir dik ondan sonra stock rom mu yapacaz

      Sil
    3. bide su wipe data factory reset yapamaktan biraz korkuyorum bikere overcolk yaptım wifi gitti son ra bende sinirlenip wipre data factory yaptım telefon kökten gitti yeni rom atmak zorunda kalktım bura bi sorun olurmu yaparsam

      Sil
    4. WKTS yi indirdikten sonra stock rom kurulumu konusundan kuracaksınız.
      hocam bu romda overclok işlemi yaptığınız taktirde wifi çalışmıyor mart romunda sorunsuz overclock

      Sil
  4. tamam teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kiesten güncellenebiliyo mu dostum?

    YanıtlaSil
  6. dostum kurulum sihirbazı beklenmedik biçimde durdu diyor ne yapıcam şimdi :S :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu recovery modda ac ordaki satırlarda reset yazan yerin üstüne gelip orta tuşa bas o yüklesin bekle sonra telefonu açılan sayfadan en baştakine tıkla . bekle samsung yazısında biraz bekletio sonra olur kardeşim.

      Sil
    2. recovery dediğin ses+orta tuş+ power tuşumu öyle yapınca dowloading resmi geliyor ama :S

      Sil
    3. power ve orta tuşa basılı tut açılıncaya kadar çıkan sayfadan wipe data resete tıkla telefon resetlicek heralde bekle biraz samsung yazısında biraz bekletiyo açılınca olmuş olcak bende yaşadım bunu aynısını yaptım oldu bende

      Sil
    4. reset yazısına tıkladım fakat birsürü no yazısı var alt alta :S :S

      Sil
    5. orda yes yazısına tıkla yüklesin sonra reboot system now yazısına tıkla bekle

      Sil
    6. yes-- delete all user yazıyor tıklimmi dostum ona

      Sil
    7. dostum dil değişti farklı bir dil oldu :S :S

      Sil
  7. Kies üzerinden güncelleyemezsiniz.

    Kurulum sihirbazı hatasını hangi ne zaman alıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  8. kurulum sihirbazı uygulaması (com.sec.android.ugl işlemi) beklenmedik biçimde durdu.Lütfen yeniden deneyin.Pass yazısı çıktı aldım elime kilidi açınca bu yazı çıkıyor

    YanıtlaSil
  9. harika cok deisiklik yok amma idare eder bu arada site super

    YanıtlaSil
  10. home+power tuşu ile acın ve reset işlemi yapın zorbey hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reboot system now
      appley update from sdcart
      wipe data/factory reset
      wipe cache partition
      test redbend fota(FS)
      BUNLAR VAR BENDE RESET OLAN SEÇENEĞE TIKLIYORUM FAKAT
      NO
      NO
      NO
      NO
      YES--DELETE ALL USER

      BUNLAR GELİYOR NE YAPMAM LAZIM DOSTUM :S :S

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. DOSTUM YAPTIM
      reboot system now
      appley update from sdcart
      wipe data/factory reset
      wipe cache partition
      test redbend fota(FS)
      BUNLAR ÇIKTI ŞİMDİ NE YAPMAM LAZIM ?

      Sil
  12. wipe data/factory reset sorunlarınızı çözecektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum dil değişti farklı bir dil oldu :S :S

      Sil
  13. toprak bu surum en son verilen surume (2.3.6)gore ne farki var hangisini onerirsin hani bunu yuklemessek bir kayip yasarmiyz sence birde bu surum garantiyi bozmuyormu

    YanıtlaSil
  14. hocam türkçeye
    çevirebilirsiniz dil
    seçeneği mevcut
    menüden ayar işaretine
    basın orada klavye tuşu
    göreceksiniz üzerinde
    'A' olan onada basın
    zaten göreceksiniz son
    girdiğiniz kısımda en
    üste dil seçeneğini

    YanıtlaSil
  15. HALLETTİM DOSTUM.TOPRAK KOÇ VE ENES BÜYÜĞE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil dostum .bendede aynı sorun olduğu için sanada yardımcı olmak istedim

      Sil
  16. Bende root yapmak olmuyor bu romda yardim et

    YanıtlaSil
  17. Hocam sitedeki root anlatımım sayesinde yapabilirsiniz sorunsuz bir şekilde yaptım

    YanıtlaSil
  18. toprak hocam peki bu kilidi değiştirebiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kilidi ayarlardn fln değiştiremezsin ama uygulamalar var google playden indirince farklı farklı kilitleri telefonuna uygulayabiliyorsun.Mesela google playe go locker yaz çıkar onu indir.Onda çeşetitli temaları indirebilirsin.

      Sil
    2. teşekkürler

      Sil
  19. Hocam mart romdakilerle aynı ekstra bir kilit yok ayarlar - konum ve güvenlik - ekran kilidini ayarla bölümünde mevcut kilitleri görebilirsiniz

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Toprak hocam bu islemleri yaptıktan sonra telefon bellegi sifirlandi hicbir uygulama kalmadi bende parking diye bir oyun indirdim google playdan 55 mb bir oyun. Bu oyunu sildikten sonra ise 20 mb lik yer telefon hafizasini doldurdu her uygulamayi kurup sildikten sonra yer gittikce daraliyor bunun cözümunu bulursan sevinirim

    YanıtlaSil
  22. hocam bir uygulama kurulduğu zaman hem sd karta hemde telefonun hafızasına belli bir yer eder siz sadece sd karttakini silmiş olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  23. Toprak kardeş benim telefonum yurt dışı ndan geldi ben,yeni romu yuklersem çakilan imei kalkarmi

    YanıtlaSil
  24. toprak hocam benim teledonda şu an en son orjinal rom olan 2.3.4 var telefonu direk bu roma yükseltirsem sorun olurmu rootlayıp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatımı doğru bir şekilde uygularsanız sorun olmaz hocam

      Sil
  25. hocam benm 2.2.1 android sürümü cihazım var rootlamadgm zaman kaybecegm bşey var mı yani 2.3.6 sürümündeki programları oyunları oynatır mı sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  26. ben yapamiyorum olmuyor kac defa denedim lutfen yardim

    YanıtlaSil
  27. Hocam clockwork mod mu kurulu?

    YanıtlaSil
  28. Benim önceki yorumlarimi takip et bendede olmadi ama yaptilar

    YanıtlaSil
  29. toprak hocam kusura bakmayın buraya yazdım ama nba king of the courtsu ayarlayabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  30. Hocam 2 tane dosya var nasıl yapçaz :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakan hocam konuda yazdım ss_dl dosyasını kullanmayacaksınız

      Sil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler toprak hocam... mart sürümünden sonra bu daha iyi gelecek sanırım telefonu hep rootlu kullanıyordum gene öyle devam :) oyunlar için yüklemiş oldugunuz 3D uygulaması gene aynı sorunu verdi kuruyorum ama tel açıldıkdan sonra uygulama menüde görünmüyor bunada şükür saglık olsun... elinize emeginize saglık... payşalım için saolun... biz sizi takibe sizde paylaşıma devam toprak hocam... başarılar...

      Sil
  32. Hocam ben ilginç bir uygulama buldum.Kullanıyorum.Burada paylaşmanızıda öneririm.Uygulamanın adı LCD Displayer mi changer mi öyle bir şeydi.Galaxy mininin ekran çözünürlüğünü QVGA dan HVGA ya çıkarıyor.Gio kullananlar bilir onun gibi oluyor çözünürlük.Tabi büyük görüntüye alışanlar için biraz sorun olabilir.Yinede gerçekten işime yarıyor diyebilirim.Herkese tavsiye ederim.Uygulamada 120 olan standart ayarı 100 yaparsanız çözünürlük artar.Yükseltirseniz azalır.İyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
  33. Hocam o uygulamayı eklemeyi uzun zamandırlı düşünüyorum root gerekli LCD density charger hocam

    YanıtlaSil
  34. evet üstad.rootluyum ben.gerçekten güzel ve herhangi bi sorun yok tavsiyemdir +

    YanıtlaSil
  35. eklede kullanalım toprak hocam... LCD density changer i...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yha krdes bunu kullandım 120 yazyodu 150 yaptım telefon bozuldu yeni surum atmak zorunda kaldım

      Sil
  36. hocam her iki yolla root yapnaya calisdim amma olmadi

    YanıtlaSil
  37. Hocam ben bunu I serisi telefonuma atsam bisi olrmu:-D

    YanıtlaSil
  38. yani atabilirmiyim?? bide kardes bende google play storeye girince hesap kurmak istermisinz dio evet diom tak kapanio ana sayfaua gelio wifi felan hersey acik yardim edersen sevinirim:-(

    YanıtlaSil
  39. Olmaz derken kurulmaz anlamında hocam :D cihaza zarar verir

    YanıtlaSil
  40. :-D rn saol bide su diger soruna yardim edebilirmisin?

    YanıtlaSil
  41. Hocam bu gmail adresinizi kullanıp direk giriş yapmayı denermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internettenmi hocam? bide benim telde gmailde yok indirdim bi kere acilmadi buda lazim olr belki:-)

      Sil
  42. RAMİDUMP MODE (ARM9 MODE DİYE BİŞİ ÇIKTI SARI YAZI ÇIKMADI NEDEN(2.3.6 STOCK ROMU ATARKEN)

    YanıtlaSil
  43. HACI Bİ YARDIM ETSEN TELE BİŞİ OLCAK DİYO KORKUYOM DEDİKLERİNİ HARFİYEN UYGULADIM SES+HOME+POWER BASTIM YOK.GENE OLMADI SARI YAZI ÇIKMIYOR RAMİDUMP DİYE BİŞİ ÇIKIYOR(GALAXYMİNİ KULLANIYORUM)

    YanıtlaSil
  44. Hocam downloading moda girmemiştir cihazı pcden ayırsanız bile sorun olmayacaktır

    YanıtlaSil
  45. hocam pc den giriom ama cihaz bulunamadı dio hani pcden gir diyorsanız oda olmadı:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şimdi telefon girin ve pcden girdiğiniz hesap ile giriş yapın.

      Sil
    2. gmail yok bende duz netten google playa giriom giris yapiom ama bir oyunuu indirince yine cihaz bulunamadi yani galiba telefondan hesap kuramiom mesela hesap kura tikliom noral ayarlardan fae ve twit varda gmail yok:-(

      Sil
    3. gmail yok bende duz netten google playa giriom giris yapiom ama bir oyunuu indirince yine cihaz bulunamadi yani galiba telefondan hesap kuramiom mesela hesap kura tikliom noral ayarlardan fae ve twit varda gmail yok:-(

      Sil
  46. Sorunsuz yükledim, telefonum hızlandı , paylaşım için teşekürler.

    YanıtlaSil
  47. toprak çok saol valla çok güzel oldu 2.3.6. sürümü pek şık :D
    helal sana

    YanıtlaSil
  48. S.a kardes bunda root olmuyor yukluyorum bi türlü kabul etmiyor acaba clokworkmod yukledım ondanmı bi türlü çalısma dı mesela nofrliss eksik izin diyo

    YanıtlaSil
  49. clokworkmodu geri nasıl kaldırırız

    YanıtlaSil
  50. Evet hocam clockwork modu önce kurduğunuz için. Kaldırmak için tek çare yeniden rom kurmaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sa Allah Razı Olsun kardes bide bişi da daha sorcom ban clokwor kurdugumu zaman sorun çıkarmayan herşeyi çalıstıran bi rom Önerebilirmisin

      Sil
  51. sagolasın kardesim canımsın valla allah razı olsun sen olmasan baska siteye guvenemıyorum hep eski surumde kalcaktım allah razı olsun bide ben senden bi sey isticem facen filan varsa e posta adresini verirmisin ekliyeyim bi sıkıntı bi soru olursa sana faceden msj atsam

    hasan can (antalya)

    YanıtlaSil
  52. Hocam yahu 4.0.4 ROMu ne alaka :D eğer varsa siteye koyda bizde yararlanalım :)

    http://roms4mini.blogspot.com/2012/08/rom-honeycream-404.html

    YanıtlaSil
  53. hocam o tip romlar için tek kelime ile vasat diyorum

    YanıtlaSil
  54. hocam keske bizim için bir 2.3.7 veya 2.3.8 gibi ROMlar çıksada 2.3.6 gormekten sıkıldık yani :) millet JellyBean 5.0.0a gecti biz hala 2.3.6 dayız
    size güvenim TAM hocam.. hocam birde yeni bir oyun bulsanız boyle SD dosyası olan eğlenceli biseyler beni baglicak bir oyun ariyorum dogrusu. :)
    hocam birde sunu MODlamayı deneyin belki olur Blood&Glory Legends...
    Bu oyun öbüründen daha farklı belki MODlama işi kolaylaşır falan belkide eskisi gibi NET istmez bi göz gezdirin derim hocam..
    Google Play Storede var ve ücretsiz :)

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar,

    size bir soru sormak istiyorum.


    CFROOT kernel nedir?
    s5570 de kullanılabilir mi ?

    2.3.6 kullanıyorum. clockword ve rootludur telefonum

    Teşekkürler


    YanıtlaSil
  56. hocam şimdi ben custom rom yükledim garantisi gitti bunu yüklersem gelirmi

    YanıtlaSil
  57. bu romu yukledikten sonra telefon yavaslamaya kasmaya fılan basladı kardesım sence neden yapıyo ve hızlandırmak icin ve duzeltmek icin ne onerırsın bı yardım edersen sevınırım sımdıden tesekkurler..

    ''hasancan''

    YanıtlaSil
  58. AYNEN HOCAM BENİM TELDE DE BIRAZ YAVASLAMA KASMA OLDU Bİ SEY ONERİYOR MUSUN NE YAPMALIYIM

    ALPARSLAN

    YanıtlaSil
  59. Hasancan ve Alparslan hocam bir yavaşlama hissetmedim aksine bir iyileşme var performans konusunda

    YanıtlaSil
  60. Bu Rom Garanti Kapsamındamı toprak?

    YanıtlaSil
  61. Hayır hocam garanti dışı kalır cihaz

    YanıtlaSil
  62. Anladım bide toprak bunun ben yükledim şimdi bir takım değişiklikler oldu telefonda fakat karnel sürümüne bkaıyorumda senin sitede yazdığın S5570XWKTS benim telefonumda gözüken s5570xwkt8 ve bide ben bunu yüklerden odinde yarısında kesiliyor telefon res çekiyor donanım yüklemede hata oluştu yeni donanım düzgün çlaışmayabilir diyor telefon açılıyor odin hayla yükelemeye devam ediyor telefon açıkken yüke yükledi 5 dk sürüd sonra pass yazısı geldi niye böyle yaptı?

    YanıtlaSil
  63. Hocam işleminizde hata yok anaband sürümü s5570xwkt8 olması normal ağustos romundada böyle. Telefon reset attıp açıldığı taktirde cihazı bilgisayardan ayırabilirsiniz pass yazısının çıkması önemli değil

    YanıtlaSil
  64. Peki Ağustos romumu iyi yoksa bumu

    YanıtlaSil
  65. hocam bunu kurmak için rootmu gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stock Rom kurmak için ROOT gerekli değildir hocam konudaki anlatım linkini kullanarak kolaylıkla kurabilirsiniz

      Sil
  66. hocama eski rott overlock vs uygulamalar gitsindiye bu romu yükledim ama hiç biri gitmemiş bi yardımcı ol alahını seversen

    YanıtlaSil
  67. Gider hocam root ve overclock emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  68. garantinin gitmeyeceği bir 2.3.6 yok mu?

    YanıtlaSil
  69. hocam 2.3.7 ne zaman çıkar

    YanıtlaSil
  70. bir bilgim yok hocam beklemedeyim ama çıkmayada bilir.

    YanıtlaSil
  71. hocam benim pc`de odin telefonumu görmüyor. bi bilgi vere bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  72. Hocam konuda bulunan samsung driverini kurdunuz mu?

    eğer kurmuş iseniz ara kablonuz da sorun olabilir

    YanıtlaSil
  73. hocam ben ics yükledim root yaptıktan sonra ama kamera bağlanılamıyor hatası var bişi önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  74. hocam zaten ics custom romlarda kamera sorunu mevcut genel bir sorundur. yapabileceğim bir şey yok tekrar stock roma geçmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  75. merhaba yüklemeyi yaptım gayet de güzel oldu.tek sorunum dil türkçeye çeviremedim telefonu.dediklerinizin aynısını yaptım ama dil aynı kalıyo.yanlış birşeymi yapıyorum ayrıntılı anlatırmısın hocam lütfen.

    YanıtlaSil
  76. hocam ayarlardan dili seçiyor musunuz?

    YanıtlaSil
  77. Telefon açılmıyor. Recoverty modda açılmıyor.. Romu ılk yuklemeye calıstım 20 dk filan oldu hala yuklenmedi diye yüklemeyii kestim böyle oldu suan dowlanding modda odinde MIBIB yazıyor ama yuklenmiyor Telefonum elden gidiyor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede EKİM ROMU var indirip tekrar deneyin.

      Sil
  78. iyide zaten galaxy mini 2.3.6 :D

    YanıtlaSil
  79. hocam benim telefon galaxy gio android sürümü 2.3.6 telefonla sürümü uyumlu değil bende apk. dosyasını indirdim armv6 amv7 dosyalarını denedim indirip telefona attım indirdi ama uygulama beklenmedik biçimde durduruldı diyor başka yapabileceğim birşy varmı indiremedim bir türlü şu oyunu offf ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki apk dosyalarının cihazınızda çalışması lazım :/

      Sil
  80. hocam ben yükledim 2.3.6 oldu yenilikler de oldu ama wifi hala açılmıyor hata veriyor acil olarak yardım edermisin .s.s

    YanıtlaSil
  81. hocam şuan hangi romu kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
  82. Toprak hocam ben rom u indirmek istiyorum tıklıyorum ama mediafire den sadece yazı geliyor karşıma. Şu linki düzeltebilirmisin

    YanıtlaSil
  83. Abi rootlucam korkuyorum bişey olur diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batuhan hocam işlemleri sırasıyla yaparsanız hiç bir sorun olmaz

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir