Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Ağustos 2012 Cuma

Hockey Nations 2011 - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


İyi bir buz savaşçısı olmaya ne dersiniz kaliteli bir hockey oyunu normalde tegra işlemcilerde çalışmakta fakat sizler için cihazınıza düzenlemiş bir halde paylaşıyorum. İçersin de birbirinden farklı oyun modları yer almaktadır. 18 adet uluslararası ülke ile kıyasıya bir mücadele 3D HD görüntü kalitesinin dışında gerçekçi seslere sahiptir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 4.99$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
Sadece APK dosyasını kuralım ve oyunumuz hazır
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

31 yorum:

  1. Futboldan sonra en sevdigim oyun ateride cok guzeldi tesekkurler toprakcigim.deneyetim tekrar mesaj atarim

    YanıtlaSil
  2. Oyun guzel kasma yok ama top nasil aliniyor paso faul oluyo :-) yav su overclock kursak fifayi kasmadan acarmi neyse fazla zorlamayalim en iyisi kurmadan devam zaten sarj hemen bitiyo telefona elveda demeyeyim bide topragim telefona baya bi custom stock karisim rom attim abartmiyorum ama 50:civari attum tele bi zarari varmi bide su topu almayi soylesen bi zahmet

    YanıtlaSil
  3. hocam topun yanına gittiğinizde bütün tuşlar basın :D bende çözemedim.
    hocam custom romları önermiyorum en iyisi stock romdur.

    YanıtlaSil
  4. toprak bi ricam var tap tap revenge 4 ü galaxy miniye göre ekrana sığdırıp paylaşırmsn paylaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  5. hocam bütün tuşlara basında faul oluyor ve gol dahi atamadım :)

    YanıtlaSil
  6. sercan kardeşim oyunun hazır akşama ekleyeceğim.
    samet kardeşim adamın yanına sokulup topu atma tuşuna bastığımda alıyor

    YanıtlaSil
  7. çok saol toprak bide spiderman fln otur aksiyon varsa elinde onuda eklersen sevnrm

    YanıtlaSil
  8. yada onun yerine yarışda olur :)

    YanıtlaSil
  9. eyvallah topragım sutuda ogrendim bide kavga oldu adam kut kut vurdu :) ve hep ofsides penalty filan oluyo top hep onlara geciyor :)

    YanıtlaSil
  10. Toprak daha kaliteli bir menajerlik oyunu varsa paylasabilirisin ...

    YanıtlaSil
  11. Yav toprak bi stede gordum onceden armv6 1300 mhz cikartiliyormus bulabilirsen paylasirmisin

    YanıtlaSil
  12. raşit menajerlik oyunu paylaşıldı konular arasında bulabilirsin.

    samet kardeşim galaxy mini 700 mhzde ısınma problemleri yaşıyor 1300 mhz çıktığı taktirde patlar diye tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. hocam benim tel 800 mhzde sorun yok 1300 bulabilirsen paylaş :)

    YanıtlaSil
  14. menejerlik benim tavsiyem football manager handheld 2011 güzeldir 2012si galaxy miniye göre yok malesef :(

    YanıtlaSil
  15. samet kardeşim football
    manager handheld 2011 baktım fakat bulamadım apksını

    YanıtlaSil
  16. Hocam bende var apksi sorunsuz calisan :-) isterseniz upload edip atim size ?

    YanıtlaSil
  17. çok sevinirim hocam mail : perhidrolcu@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Yolladim koyarsin artik toprak

    YanıtlaSil
  19. hocam oyuna baktım da football manager handheld 2011 değil başa bir menajerlik oyunu :S

    YanıtlaSil
  20. Ben kurdum oynadim upload kendim ettim indirdimde .s

    YanıtlaSil
  21. Pardon tokrak simdi farkettin kusura bakma ama bilgisayarin basina gecim bulmaya calisirim ama bu oyunda guzel paylassan begenirler :-)

    YanıtlaSil
  22. Toprak abi titanium backup pro veya bir uygulamayi sistem uygulamasina cevirebilecek bir program biliyorsan ekleyebilir misin ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. taha kardeşim uygulama deği örneğin titanium backupu telefonunun hafızasına taşıyabilirsin

    YanıtlaSil
  24. hocam ayarlar-uygulamalar-uygulamaları yönet kısmından telefonun hafızasına taşıyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  25. hocam link ölü

    YanıtlaSil
  26. Evet doğru Toprak bakarmısın yazıya link kırık

    YanıtlaSil
  27. HOCAM BAKARMISIN KONUYA LINK KIRIK MALESEF

    YanıtlaSil
  28. Hocam LİNK kırık bir bakarmısın

    YanıtlaSil
  29. TOPRAK kardeş link kırık bakarmısın

    YanıtlaSil
  30. linki yenilermisin link kırık

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir