Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Ağustos 2012 Perşembe

Dr.Web Anti-virus Full APK - Android Antivirüs

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Bilgisayarlarda uzun yıllar boyunca kullandığımız davetsiz misafirlere karşı yanımızda olmuş en iyi virüs programı diyebilirim. Mobil telefon piyasası gelişince kendini elini bu sektöre de attı ve alnının akıyla çıktı diyebilirim kısacası bahsettiğim uygulama Dr.Web Anti-virus. Gelişmiş filtreleme seçenekleri ve uyarı sistemiyle telefonunuzda kontrolü ele almanıza olanak sağlıyor. Play Store'dan indirdiğimiz uygulama, oyun v.b. ögeleri tarayabiliyor ve bize karşı olabilecek tehlikeleri işin başındayken çözüyor. Play Store'da 75$'dır.

Özellikleri nelerdir?
Türkçe dil seçeneği ile birlikte geliyor.
  • SMS filtreleme
  • Numara engelleme
  • Google Maps kullanarak yerinizi tespit etmek isteyenlere karşı korur
  • SD kart ve telefonun kendi hafızasında olan uygulamaları tarar. (Müzik, resim, oyun, arşiv dosyaları)
  • İnternette dolaşırken kendinizi güvende hissedebilirsiniz URL filtreleme özelliği mevcuttur
  • Sürekli güncellenen veritabanı sayesinde yeni ve gelişmiş virüslere karşı sizi korur
  • Cihazın dinlenmesini önler. 
Uygulamamızdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı indirelim ve kuralım. Uygulamamızı açıp güncelleme yapalım ve spider guard seçeneğini aktif hale getirelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. Evet admin harikasın böyle seyler bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. hocam bunu eklemem deki sebep biraz daha stabil çalışıyor ve oldukça pahalı bir uygulama

      Sil
  3. Toprak bende awast var sence bu uygulamayi yukleyim mi yoksa benim uygulama yeterlimi

    YanıtlaSil
  4. avast kullanmadım. denemek istersen kur bir derim uygulama 75$ 1600 kişi satın almış play store'dan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol harika işler yapıyorsun dostum...

      Sil
  5. teşekkürler hocam çok iyi oldu bu avg pro kullanıyordum... indirdim kullanıp yorum yazarım tekrardan...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir blog çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. hocam bu full versiyonumu yanı demo deil deme

    YanıtlaSil
  9. enes hocam full versiyondur :)

    YanıtlaSil
  10. Galaxy note 2 kullansam da bu blog cok isime yariyor. Boyle yararli bir site actiginiz icin cok tesekkur ederim. Burdaki cogu uygulmalar 4.1.2 note 2 de de problemsiz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  11. Hocam siz ne guzel insansiniz 3 gun once dr.web demo suresi dolmustu gercekten uzuldum dr.web benim icin vazgecilmez bi programdi bize full versiyonunu sunmussun gercekten saol.

    YanıtlaSil
  12. keyfini çıkarın hocam :)

    YanıtlaSil
  13. hocam sanırım bu dr. webin 7.00.0 sürümü 7.00.3 sürümü çıktı yükleyebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar. No nasil engellerim. Yardim lutfen

    YanıtlaSil
  15. hcam ya antithefti açtm şifreyi unttum bulamıyrm ya nolcak kldi telefon

    YanıtlaSil
  16. Hocam uygulamayı kaldıramazsınız büyük bir ihtimalle telefonu fabrika ayarlarına döndürmek zorundasınız

    YanıtlaSil
  17. Hocam bn smdi bunu tablete indirdigimde silinmese makineyi cok yorar i tablet 7 inc 512 ram vardi yardici olrmsunuz

    YanıtlaSil
  18. uygulama güzel ama serialleri koyan adamdır onmlı olan seriallerini bulmak yardım bole olunur

    YanıtlaSil
  19. bu uygulamayı indirsek telefonumuz garanti dışı kalmaz di mi?

    YanıtlaSil
  20. Kurulumunu anlatabilirmisiniz arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu içinde alt kısımda anlatım mevcut hocam

      Sil
  21. toprak hocam sizin hayrannızım gece gündüz sizin sitedeyim dr web için teşekkür ederim yukarıdaki arkadaş benim bu yüzden annemden ve babamdan dayak yedim tablet telefon aşşaya inme hepsi yasak bilgisayar da bu yazıdan sonra yasaklanıcak lütven bu dr web vakasına yardım edin tablet yapılana kadar hepside yasak bu siteyi ben dışında 50 arkadaşıma önerdim abartı değil lütfen yardım edin nolur ben 12 yaşındayım toprak hocam güle güle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şifreyi unutmuş iseniz tek yapabileceğiniz cihazı recovery modda açıp hard reset yapmaktır. google'da araştırın cihazınızı nasıl recovery moda alacağınız anlatılmıştır.

      Sil
  22. Çok teşekkürler babamın bilgisayarcı arkadaşı bile yapamadı ama sizin önerimiz ise yaradı

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir