Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Major Mayhem - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Aksiyon dolu hızlı oyunları sevenlere önerim bu oyunu oynamaları. 3D HD görüntüsü ile kaliteli sesleri birleşince mükemmel bir oynanış sağlıyor. Silahlar, el bombaları gibi çeşitli mühimmatlar ile düşmanlarımıza karşı koyuyoruz. 45 farklı bölüm, 4 adet oyun modu, 20 benzersiz silah hepsi bu oyunda normalde ünlü bir iphone oyunudur. Galaxy Mini de az da olsa kasmaktadır fakat oynarken bir sorun teşkil etmiyor.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyuna girelim.
NOT : Açılışta biraz bekletiyor ve arada sırada ekran birden siyah olabiliyor 1 sn kadar hemen düzeliyor.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. Tekrar merhaba hocam bi yazıdaki arkadaşın paylaştığı Asphalt 6 açılıyor mu acaba?

    bu arada oyun süper fakat hocam.. mediafireye upload ederken yanlış yazmışsınız :) majot mayhem olması gerekirken major meyem yazmışsınız neyse hocam boyle bir professiyonal modlayıcıyada olur bole seyler :)

    iyi günler hocam.... Asphalt 6 yı bekliyorum....
    bende su anda wi-fi den indiriyorum hocam bakalım hangimizde açılacak.
    Android sürümüm 2.3.4 benimde :D ondan merak etttim zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Hocam ancak yarına indirimebilirim bende wifi yok şuanda :(

    YanıtlaSil
  3. Hocam Bende İstiyorum Asphalt 6 yı Çok aradım bi türlü yapamadım siz daha iyi anlatıyosunuz upload ederseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Hocam açıldı fakat ekrana sığmıyor problem nedir acaba?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ASPHALT 6 ÇALIŞMIYOR - video oynatılamaz hatası verip kapanıyor.

    YanıtlaSil
  7. bende denedim bendede beklenmedik bi şekilde kapandı diyor hocam bunun sebebi nedir bende sildim sonra

    YanıtlaSil
  8. Hocam oyun uygun değil galaxy mini için daha önce çoğu kez modlamaya çalıştım ama nafile diğer arkadaşlar çalıştığına dair bir video eklerseler ancak inanabilirim

    YanıtlaSil
  9. Hocam BEni Galaxy mini Telefonum var Ama Acemi sayılırım Telefonu aldıgımda 2.3.4 sürümdü Halada öyle Bunu nasıl Yükseltebilirim.

    YanıtlaSil
  10. hocam renkler birbirine karıştı bu oyunu çok istiyorum cihazım s5570i

    YanıtlaSil
  11. hocam cihazınız i serisi ekran driverleri desteklemeye bilir

    YanıtlaSil
  12. hocam peki i serisine olan oyunları biliyormusunuz sitedeki çoğu oyunda ekran siyah kaldı, beyaz da kaldı hatta oyundan attı ilgilenirsen çok sevinirim toprak hocam.

    YanıtlaSil
  13. hocam elimde i serisi bir cihaz yok nelerin çalışıp çalışmadığını bilemem sitedeki bütün oyunları galaxy minide sorunsuz bir şekilde çalıştırdım

    YanıtlaSil
  14. hocam ben galaxy mini için max payne mobile çok istiyorum yada onun tarzı bir oyun gta 3 olmadı ilgilenirsen çok sevinirim toprak hocam.

    YanıtlaSil
  15. hocam chainfire ile sorunlar düzeltilebilirmi

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir