Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Ağustos 2012 Salı

Jetpack Joyride Android - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Memlekete gittiğim için kısa bir süre ara vermek zorunda kaldım şimdi eskisi gibi paylaşımlara devam edeceğim. İphone'nun ünlü oyunlarından olan Jetpack Joyride sonunda  Halfbrick Studios android cihazlar içinde geliştirdi. Şuan için Play Store'da yer almamakta fakat önümüzdeki günlerde yerini alacağına eminim. Oyun kendine bağlayan ilerledikçe zorlaşan başından kalkamayacağınız hızına güvenenler için birebirdir. Yolumuza çıkan altınları kaçırmamaya özen gösterin çünkü yeni ekipmanlar almak için ihtiyacımız olacak. Engellerden çok karşımıza çıkacak olan roketler zorlayacaktır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Amazon Android Store'da yer almaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve maceramız başlasın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

23 yorum:

  1. İste buuu. Telefonu aldığımdan beri bu oyunu bekliyordum

    YanıtlaSil
  2. sonunda hocam aynı şekilde bende bekliyordum :)

    YanıtlaSil
  3. slm toprak hocam android telefonda arayan kişinin kim oldugunu söylemeye ait bir pro varmı? arayan kişinin kim oldugunu sesli olarak duymak istiyorum... yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. a.s ekrem hocam öyle bir uygulamaya denk gelmedim ama yarın bir araştırma yaparım neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  5. maxicep de buldum hocam ama free version şu eklentilerle çalışıyor...
    1: Classic Text To Speech Engine
    2: SVOX Turkish/Türk Cem Trial
    3: talkome
    uygulamayı denedim çalışıyor ama çok saglıklı gelmedi... SVOX Turkish/Türk Cem Trial kapanmaya zorlandı ve instal uyarısı veriyor...
    Daha saglıklı bir uygulama veya full versiyon bulup paylaşırşanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  6. akşama ayarlamaya çalışacağım ekrem hocam

    YanıtlaSil
  7. cem ile leyla seslendirmeleri var hocam trial full bulabilirseniz... teşekkür ederim takipdeyim toprak hocam

    YanıtlaSil
  8. hocam oyun süper paylaşım için çok teşekkür ederim bu oyunu bekliyordum gercekten. Hocam bu oyunun farklı yerlerde yani APK dosyasını bulabilirmiyiz.
    Cunku daha once arastırdıgım zaman Android için olmadığını öğrendim.
    ProbookTukiye.

    YanıtlaSil
  9. hocam oyun amazon android storeda satılıyor orjinal olarak

    YanıtlaSil
  10. Bu oyunun hilesi yok mu? para zor kazanılıyor :)

    YanıtlaSil
  11. hocam olabilir denemedim gamecih ile

    YanıtlaSil
  12. gamecih ... deniyorum saolasın. arkadaş Traffic Panic London diye bir oyun önerdi başka sitelere pek güvenemiyorum. paylaşırmısın sen.

    YanıtlaSil
  13. hocam bulabilirsem yarın eklerim

    YanıtlaSil
  14. gamecihi indirdim açtım error verdi root değil dedi. sanırım başka bir programa kaldık.

    YanıtlaSil
  15. doğrudur hocam cihazın root olması gerekli gamecihi kullanabilmek için

    YanıtlaSil
  16. root ise çalışması lazım android sürümünüz nedir?

    YanıtlaSil
  17. 2.3.4 android surumu bu gamecih gibi farkli uygulamalar yokmu acaba?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, galaxy mini kullanıyorum ama play store'da bu oyunu indirmek istediğimde cihazınızla uyumlu değil uyarısı aldım. Aynısı temple run için e geçerliydi, play store'da çıkmıyordu. bilgisayardan bağlanınca uyumlu değil yazdığını gördüm ama yine bu sitede verilen linkten oyunu indirebildim. Ancak çok yavaş çalıştı ve takıldı. Bu oyunu ise hiç indiremedim. ne yapmam gerekir? Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Pou calismiyi nasil oluyo??? Acil bilen varsa solesin

    YanıtlaSil
  20. hocam lınkı duzeltırmısın

    YanıtlaSil
  21. link kırık hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir