Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Eternal Legacy HD - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Android için bence en iyi rol yapma yani RPG oyunu diyebilirim Gameloft firmasının harikası. 3D ortamın kalitesi ve görüntünün HD olması ile birleşince oyundaki hikaye mükemmel bir serüvene dönüşüyor. 8 farklı savaşçıdan takımımıza 3 kişi seçiyoruz özelliklerini iyi belirlememiz gerekli. Saatlerce oynayabileceğiniz oyunların arasına alabilirsiniz. Fantezi ve bilim kurgunun karşımı silahlar ve kılıçlar ile robotlar, askerler ve ilginç yaratıklara karşı mücadele ediyoruz. Galaxy Mini sorunsuz çalışmıştır. Play Store'dan kaldırılmıştır normalde fiyatı 4.99$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "GloftELHP" ve gameloft/games klasörüne atalım.
Son olarakta APK dosyamızı kuralım.
NOT : Oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.
Açılışta ekrana sığmayabilir menü kısmı gelince sorun çözülecektir. Açılırken siyah ekranda 1 dk'ya yakın bekletebilir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

53 yorum:

  1. helal olsun bea yuru be toprak hocam yuru be!!!!!
    cok sagol toprak hocam senin sayende oynayabileceğim bu oyunu sadece boyutu biraz fazla okadar :D sagol toprak hocam cok sagol....

    YanıtlaSil
  2. oynayın keyfini çıkarın hocam :)

    YanıtlaSil
  3. hocam birde shadowgun die bir oyun var eğer ARM6 işlemcisi varsa koyarmısın siteye hocam :)

    YanıtlaSil
  4. ayarlamaya çalışacağım kardeşim :)

    YanıtlaSil
  5. overclockuda bi halletseydin keşke.

    YanıtlaSil
  6. hocam ben açıyorum hemen açılıyor new game diyince %90 a gelip oyundan atıyor. acaba kullandığım chocobread 3.2 romundan mı kaynaklanıyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir hocam 2.3.6 stock rom da sorunsuz oynadım.

      Sil
  7. Eyvallah toprak kardesim 2.3.6 gingebardta sorunsuz calisiyo

    YanıtlaSil
  8. hele birde oyunda savas asnasında sıra sıra olmasa daha guzel olacakmıs ama bunada sukur :) toprak hocam noldu bulabildinizmi ShadowGun ı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun mantığı zaten bu hocam sıra ile :)
      hocam shadowgun için bakma fırsatım olmadı maalesef :(

      Sil
  9. hocam siz JetPack JoyRide dı mutlaka oynamaışsınızdır fakat ben daha Android için warmı onu bile bilemiyorum eğer bulursanız sevinirim hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iphoneda oynamıştım. ayarlayabilirsem android için de paylaşırım hocam

      Sil
  10. Hocam asphalt 5 unlocker varsa atabilirmisin

    YanıtlaSil
  11. hocam bende bu video oynatılamaz diye hata veriyor neden acaba

    YanıtlaSil
  12. hocam ben ve indiren arkadaşlarımız sorun bir şekilde oynuyor android sürümünüz nedir?

    YanıtlaSil
  13. 2.3.6 sürüm oyun açılıyor gameloft yazısından sonra video oynatılamaz diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunsuz çalıştı test ettim hocam sizde neden böyle bir hata verdi anlamadım :S

      Sil
    2. valla bende anlamadım çokta istiyordum oyunu oynamayı :D napsak ki :D

      Sil
    3. rardan çıkarırken part 2 de file001578.dat dosyasında ve part 3 de file 002283.dat dosyasında crc hatası dosya bozuk diyor 2 sefer indirdim ikisinde de böyle dedi

      Sil
    4. hocam siteden indiriyorum bakacağım hata olması ihtimali yok arkadaşlarımızda indirip oynamış

      Sil
    5. hocam akşamı bekleyebilir misiniz sizin için tek part ekleyeceğim

      Sil
  14. acaba sd dosyası hatalı inmiş olabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir ihtimal var eğer indirmeye ara vermiş veya bir hata ile karşılaşmış iseniz

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. hocam indirdim oyun açıldı ama biraz yürüdükten sonra ekran yeşil oldu sonra oyundan attı tekrar girdim contine dedim start dedim girmeden gene attı oyundan

      Sil
    2. hocam yaklaşık 1 saat kadar oynadım hatasız

      Sil
    3. valla hocam az bişi yürüdüm ondan sonra yeşil ekran oldu oyundan attı

      Sil
    4. :/ sorunsuz çalışıyor hocam normalde

      Sil
  16. Hocam backstabi ekleyebilirmisin galaxy s2 icin

    YanıtlaSil
  17. toprak hocam benim telefon i serisinden oldugu için çalışmıyor olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  18. s.a kardeşim blogun çok güzel ben bu oyunu huawei x5ime kurdum başta sorun yok ama daha sonra beyaz ekran geliyo 3-4 dakika sonra tel. kapanıyo sebebi nedir acaba cevaplarsan sevinirin :)

    YanıtlaSil
  19. hocam ekran driverleri desteklemiyor olabilir galaxy mini de sorunsuz oynadım

    YanıtlaSil
  20. hocam başka sitelerde baktım sorunsuz oynuyolar 800 mhz işlemcili 512 mb ram telefon +adreno 205 gpu var hocam açmaması normal mi? ya da başka yerden indirip mi deniyim ?

    YanıtlaSil
  21. başka bir siteden indirmenizi öneririm hocam oyunun ekren çözünürlük ayarları galaxy mini için

    YanıtlaSil
  22. Hocam bende galaxy mini 2 var bende çalısırmı bu oyun ?

    YanıtlaSil
  23. Sorun vermez hocam çalışır

    YanıtlaSil
  24. Saol hocam yanlız az önce gangster miami oyununu yükledim yarım ekran oldu.Tam olmuyor:S

    YanıtlaSil
  25. Hocam gangstar galaxy mini de de sorunlu biraz

    YanıtlaSil
  26. Anladım saol hocam cevaplar için.Eline sağlık paylaşımlar güzel.

    YanıtlaSil
  27. Hocam apk sadece yüklermisiniz..Apk link uçmuş...Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  28. Hocam data indirme basarisiz diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam linkte sorun yok farklı bir tarayıcı ile deneyin

      Sil
  29. hocam ya oyuna giriyor adamla konuşuyor yazı çıkıyor oyun oynanmıcak şekilde donuyor çıok geç hareket yeri çalışıyor ve ayrıca o mesaj kapanmıyor

    YanıtlaSil
  30. toprak hocam bu rar dan çıkınca kaç mb yer kaplıyo

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir