Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Ağustos 2012 Perşembe

[root] Chainfire3D PRO - Galaxy Mini

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yazıma başlamadan önce çok işinize yarayacak bir uygulama diyebilirim asıl yazmamdaki amaç bundan sonra bazı paylaşacağım oyunların Chainfire3D uygulamasına ihtiyaç duymasıdır. Amacı NVIDIA - POWERVR - QUALCOMM driverlerına ihtiyaç duyan oyunları açmanızı sağlamasıdır. Yalnız kullanmanız için ROOT gereklidir. Oyunlardaki performansınızda gözle görülür bir artış sağlayabilir ve ön bellek kullanımını azaltır. Herhangi bir oyunu açarken beyaz ekranda kalıyor ise Chainfire3D bu sorununuzu çözebilir.
Kurulumu
Her şeyden önce ROOT olmalısınız - Galaxy Mini Root Yapma
İlk olarak uygulamamızı indirelim
Chainfire3D PRO APK
Daha sonra  NVIDIA - POWERVR - QUALCOMM driverlerine ihtiyacımız var 
Chainfire3D PRO Driver
  • Cihazınız root ve yukarıdaki dosyaları indirmiş iseniz kuruluma geçelim.
  • Chainfire3D PRO APKmızı kuralım.
  • Chainfire3D PRO Driver dosyasını rardan çıkaralım içinden 3 adet daha rar çıkacaktır onları direk sd kartımızın ana dizinine atalım.
  • Chainfire3D uygulamamızı açalım ve CF3D driver kısmına girelim ve install diyelim telefon kapanacaktır korkmayın gayet normaldir. 
  • Telefon açıldığında tekrar Chainfire3D uygulamamıza dönelim. Listeden İnstall plugins/shaders kısmına girelim sd karta attığımız Chainfire3D driverlerını göreceksiniz hepsinin üzerine gelip bir kere dokunalım kurulacaktır.
Aşağıdaki Resim Gibi
  • Hepsini kurduktan sonra son aşamaya geliyoruz en başa dönüp Default OpenGL settings kısmına giriyoruz en aşağıda use plugin seçeneği ile hangi drivera ihtiyacımız var ise onu seçiyoruz.
Aşağıdaki Resim Gibi
Bu sayede oyunları açabilir ve performans sorunlarını aza indirebilirsiniz.
NOT : Uygulamayı kurup install işlemini yapınca cihaz kapanıp açılır Chainfire 3D menüde gözükmüyor ise çözümü basit Chainfire 3D'yi tekrardan kurun bu sefer install yapmanız gerekmeyecek ayarları yapıp kullanabilirsiniz
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

183 yorum:

  1. sadece oyun oynarkenmi performansda degişiklik oluyor toprak hocam yoksa genel kullanımdada bir faydası varmı...

    YanıtlaSil
  2. hocam grafik yoğunluğu fazla olan herşeye etkisi olur diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam dedklerinizi yaptm fakat bnde ganstar i acntktan snra hala beyz ekran geliyo

      Sil
    2. Hocam dedklerinizi yaptm fakat bnde ganstar i acntktan snra hala beyz ekran geliyo

      Sil
    3. Hocam dedklerinizi yaptm fakat bnde ganstar i acntktan snra hala beyz ekran geliyo

      Sil
    4. rasim bayram qualcomm driverini seçin düzelecektir %1000

      Sil
  3. Hocam spidermani ne zaman ekleyeceksiniz bir de bundan sonra cf3d grektiren oyunlarin suruculerini yazarsanz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. hocam spiderman yarına kaldı zaten eklemek zorundayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hocam nfs most çıhazımda açılıyor ama beyaz ekran çıkıyor . acaba bu programla düzelirmi . Çıhazım galaxy young.

      Sil
    3. hocam galaxy y ye işlermi bu

      Sil
  5. toprak hocam hafıza sorunu olan droit telefonlarda link2 sd isimli bir pro var bizim mini'lerde ne kadar işe yarar bilginiz varsa bir yardımcı olurmusunuz... ext2 diye hafıza kartında 1 gb lık bir bölüm açıp telefonun hafızası gibi kullanılabiliyor... sistem dosyalarına varana kadar kaldırıp istedigimiz bir uygulamayı sistem dosyası olarak bile tanıtabiliyor... ben yükledigim ama hafıza konusunda işe yarayıp yaramadıgı hakkında tam olarak bir şey farkedemedim, sürekli telefonda degişik uygulama yükledigim için sanırım... program küçük boyutlu ve çok işlevsel bana göre... cihaz rootlu olması gerekiyor program süper user uygulaması destkeli...
    sd hafıza kartını ext2 bölümü yapmak içinde MiniTool Partition Wizard Home Edition programını tavsiye ederim...
    teknik konuda bilginizi beklerim...

    YanıtlaSil
  6. hocam peki yani bu programla asphalt 6 gibi oyunları oynayabilirmiyiz acaba ?

    YanıtlaSil
  7. bu programla daha önce açılmayan cross court tennis açıldı teşekkür ederim :) ama mini de en çok oynamak istediğim oyun virtua tennis. çalışanını bulup ekleyebilirsn çok sevinirim kardeşm :)

    YanıtlaSil
  8. Doğukan kardeşim islash eklendi.

    asphalt 6 çalışmıyor hocam :(

    YanıtlaSil
  9. Aynen virtua tennis eklersen spr olur

    YanıtlaSil
  10. toprak hocam uygulamayı kurup içine girdigimde instal kısmını gerçekleştiremiyorum (BETA) EGL driver kutucugu aktif olmuyor ok işaretine tıklayamıyorum... yardımcı olurmusunuz...

    YanıtlaSil
  11. EGL beta zaten seçili olmayacak hocam

    YanıtlaSil
  12. hocam install deyince telefon dediginiz gibi acılıp kapanıyor ama uygulama telefonun menüsünde yok witget olarakda yok defalarca denedigim halde hep aynı sonuç driverları kurmak mümkün olmadı daha...

    YanıtlaSil
  13. hocam install işlemini yaparken de menüde gözükmüyor mu ?

    YanıtlaSil
  14. yok gözüküyor o zaman uygulamayı dediginiz gibi driverları sd kart ana dizinine atıp apk yı kuruyorum menüden uygulamaya tıklayıp dediginiz yerden instal yap tel acılıp kapanıyor ama acılınca menüde uygulama yok witget midir deyip baktıgımda gene yok hocam... nerde esik yada hata yapıyorum anlamadım... çok ugraştırdı toprak hocam bıktırdı... :) kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  15. hocam detaylı bir şekilde incelerseniz sd kartta attığınız driverleri kurdunuz mu ?

    YanıtlaSil
  16. hayır hocam driverları kurmak için uygulamanın kendisi menüde görünmüyorki... apkyı kurup instal dedikden sonra telefon kapanıp açılıyor acıldıkdan sonra uygulamanın kendisini bulupda yükleme yapamıyorumki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polat hocam anlam veremedim uygulamanın kendi kendine kalkmasına :S

      Sil
    2. sanırım install sonrası menüde gözükmez<se yeniden yükleyip install yapmayın uyarısı gözden kaçırılmış aynı durum bendede var ve 2 ci kez yükleme yaparak çözdüm

      Sil
  17. Temple Runun Kasamayanı Warmıdır Toprak Kardeşim?
    Birde Asphalt 6 ve Asphalt 5

    YanıtlaSil
  18. ninja saga da gelse hiç fena olmaz tmm yeri bura diil biliyorum ama yerini bilmediğimden buraya yazdım umarım sorun olmaz

    YanıtlaSil
  19. 3D olayı olmadı hocam... :) ilk yükleyip instal dedikden sonra acılıp kapanıyor uygulama yüklü ama görünmüyor tekrar kurmak istedigimde uyarı cıkıyor kuruyorum driverlar için dediginiz yer arama yapıyor ama bulmuyor bir çeşit hata var ama anlamadım... yardımınız için teşekkürler toprak hocam başarılar...

    YanıtlaSil
  20. hocam telefon yeni root yapmaya gerek varmı orda yapılmak zorunda yazıyor :D

    YanıtlaSil
  21. Yapmak zorundasın Yunus kardeşim

    YanıtlaSil
  22. hocam bu uygulama ile mesal real football 2012 veya asphalt 6 gibi oyunları çalıştırımı

    YanıtlaSil
  23. O kadar da değil hocam :D sadece oyun açılırken beyaz ekranda kalıyor ise açabiliyor

    YanıtlaSil
  24. Toprak , kardeş Galaxy Young İçin Türkçe Hiç Bir Site Yok Ve Mini Kullanıcılarından Daha Fazla. Bu Sitede Yayınladığın Bütün Oyunlar Programlar Galaxy Young'da Çalışıyor Sonuçta 2side QVGA.

    YanıtlaSil
  25. Hocam işAllah galaxy mini çin QVGA ve ARM6 olan bir Asphalt 6 çıkartsalar..
    ne güzel olur bizim için..
    hocam internette araştırdığım zaman buluyorum aslında fakat İnch problemi yaşıyorum mesela bir asphalt 6 ı indirdim. QVGA-ARMv6 idi SD Dosyalarını indirdi kurdum bi açılırken siyah ekranda donup kalıyor 1-5 DK içinde açılıyor hiç kasma yok fakat ekrana sığmıyor taşıyor.

    YanıtlaSil
  26. hocam indirdiğiniz linki verebilirseniz düzenleyebilirim ekran boyutlarına göre

    YanıtlaSil
  27. http://www.mediafire.com/?vdlj17gb73036d1

    hocam budur bırakın wi-fiden indirsin wallahi billabi açılıyor hocam...

    ah ekrana bir sığsa varya :) benim versiyonum 2.3.4 fakat kasma olmuyor derken biraz abartmış olabilirim hocam :) cok azda olsa kasıyor :)

    lutfen sunu ekrana sıgdırıp siteye koyun hocam :)

    YanıtlaSil
  28. Şuanda wifi bağlantım yok ancak yarına deneyebilirim ekrana sığmıyor derken hocam menü felan mı tam olarak gözükmüyor?

    YanıtlaSil
  29. Ümitli bir galaxy mini kullanıcısı :)29 Ağustos 2012 23:46

    evet hocam ekrana buyuk geliyor yani

    YanıtlaSil
  30. hocam bendede aynı sorun var install e bastığımda telefon açılıp kapanıyor şimdide uygulama menüde yok uygulamalara girdim ordada yok orjinal rom kullanıyorum acaba bi ilgisi var mıdır hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada uygulamayı tekrar yüklemeye çalıştığımda bu uygulama başka bir uygulamanın yerini alacak diyo altındada tüm geçmiş verileriniz kaydedilecek yazıyodu bende baştan kurdum ve diğer dediğinizden başlayarak yaptım şimdilik bi sorun yok çalıştığını zannediyorum bide NVIDIA-POWERVR-QUALCOMM her biri ne işe yarı yazar mısın hocam

      Sil
    2. hocam yukarıda yaşadığınız sorunu bazı arkadaşlarda yaşıyor neden olduğuna dair bir bilgim yok sorunsuz olarak kullanıyorum. NVIDIA-POWERVR-QUALCOMM konusuna gelirsek hepsi ekran kartı driverleri olarak bilinir hocam çoğu oyunda NVIDIA driverini kullanarak daha fazla verim alınabiliyor.

      Sil
  31. Hocam oyunda trn bolumu varya venomu yendim sonraki bolum acilmiyor hata verioyor kapaniyor.

    YanıtlaSil
  32. hocam spiderman oyununda genel bir sorun var

    YanıtlaSil
  33. abi çıldırıcam artık ya install diyorum telefon kappanıyo açınca uygulama yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çözümü basit install işlemi yapılıp telefon baştan açılınca uygulama menüde gözükmüyor ise tekrardan kurun bu sefer install yapmanız gerekmeyecek ayarları yapıp kullanabilirisiniz

      Sil
  34. Hocam hangi drivere ihtiyaciniz varsa onu seçin demişsiniz ya hangi driverin lazım olduğunu nerden bilecegiz oyundan oyuna değişiyor mu bize lazım olan drivlerler?

    YanıtlaSil
  35. Hocam dediğiniz doğrudur fakat oyunda ki kasmalar için QUALCOMM seçtiğiniz taktirde donmalar aza iniyor

    YanıtlaSil
  36. Evet hocam dediğiniz gibi yaptim 0 kasma oldu Süpersiniz. Fakst fifa 12 de hala kasma fazla. Diğer driverleride deneyeyim mi onlarda işe yarar mi? Yoksa fifa 12 icin tek care mart romlu overlock mu?

    YanıtlaSil
  37. usta hepsini yaptm ama the settlers oyunUNU beyaz pls yardm:(

    YanıtlaSil
  38. Bilal hocam cihaz i serisi değil demi?
    Birde ilk denemenizde beyaz ekran gelebilir power vr driveri seçip 1-2 defa deneyin hocam

    YanıtlaSil
  39. Kardeş overlock yapınca wifi açılmıyor bundada öyle bir sorun çıkmaz degilmi ?

    YanıtlaSil
  40. Hocam öncelikle wifi gitmez sadece mart romu kurulu olduğunda overclock yapın sorun yaşamazsınız.

    chainfire işleminde böyle bir tehlike söz konusu değil hocam rahatlıkla kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  41. Eyvallah ortak bende şu anda temmuz romu var overclock suz kullanıyorum. İlgin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  42. chainfire x10 mini pro 2.1.1 için de kullanılabilir mi acaba

    YanıtlaSil
  43. kullanılır hocam root olduğunuz sürece

    YanıtlaSil
  44. hocam format atılınca root gidermi ?

    YanıtlaSil
  45. Eğer fabrika ayarlarına dönderirseniz gitmez ancak rom kurarsanız yeni gidecektir.

    YanıtlaSil
  46. oh ozaman iyii ... Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. kardeşim cihazım i serisi rootyaptım bırde superuser su dosyası eskı dıyor ve guncelmede hata veriyor en son surm yenı aldım zatem ama pulgins shaders seceneyı gelmiyor dediklerini aynen yaptım
    ne yapap lazım acıl yardım edrsenız

    YanıtlaSil
  48. hocam plugin shaders, için driver dosyalarını sd karta çıkarttınız mı?

    YanıtlaSil
  49. Öncelikle merhaba. Hocam şimdi benim bir sorunum var. SD kartına attığımda .zip leri hiçbirşey olmadı çıkarttım açmaya çalıştım açmadı zaten öyle kaldı oyunlardada işte sdcard/gameloft klasörüne atın dediğiniz oyunlarıda attığım halde göremedim yeniden başlatmak falanmı gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  50. Toprak hocam dediginizi yaptm fakat ayni beyaz ekran ganstar oyununda bi yardm et :)

    YanıtlaSil
  51. hocam zaten kesin olacak diye bir şey yok i serisi cihazlarda :(

    YanıtlaSil
  52. Yinede saol hocam boyle surukleyici bi oyun varmi i serisine
    olack

    YanıtlaSil
  53. Kardes chainfirela oyunu acacagimizdda oyunu cf3d uzerindenmi acacagiz yoksa chainfiredan ayarlari yapip oyunu her zamanki gibimi acacgiz

    YanıtlaSil
  54. ikiside olur hocam ama chainfire üzerinden açmanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
  55. hocam bia 2 için hangi driverları seçicez ?

    YanıtlaSil
  56. qualcomm ve nvidia ikisinide deneyin bir hocam

    YanıtlaSil
  57. tamam teşekkürler toprak hocamm :)

    YanıtlaSil
  58. hocam install dedim ama telefon kapanmadı napcam ?

    YanıtlaSil
  59. Hocam asphalt 7 için beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
  60. hocam nova 2 de video gösterdikten sonra siyah ekranda kalıyor ve kapanıyor bu uygulama sayesinde açabilirmiyiz ki.... yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  61. Hocam bu işlemleri yaptıktan sonra hep oyun açmadan önce chainfireyı açmamız mı lazım?

    YanıtlaSil
  62. Hocam siz apk yi kurun diyoorsunuzda ben de olmuo

    YanıtlaSil
  63. hocam nasıl bir hata alıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  64. Hocam ben iki dosyayida indiriorum ama apk dosyasi yokki

    YanıtlaSil
  65. hocam konudaki ilk link apk dosyası indirin kurun

    YanıtlaSil
  66. Neysr hocam play storeden indirdim tessekurler

    YanıtlaSil
  67. Hocam benim telefon i. Serisi teli downloading modda aciyorum kobloyu iyice takiyorum ama odin telefonu gormuyor bide hocam gts5570 ile gts5570i nin ne farki var ((((hocam ekim romuna iki defa yazdim cikmadi o yuzfen buraya yaziorum))))

    YanıtlaSil
  68. sitede bulunan romlar i serisine uygun değildir hocam.

    YanıtlaSil
  69. Şimdi benim cihaz ZTE racer2(Turkcell T11) Bu siteden bayağı bir uygulama indirdim çalıştı ama chainfire 3D açılmıyo ingilizce mesaj geliyo telefonu kapatıp açıyorum yine olmuyo.Google play dan bak uyumluluğuna uyumlu ama açmıyor bi anlatabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  70. Batuhan hocam root yetkiniz var mı?

    YanıtlaSil
  71. Şimdi ben android de yeniyim root yetkisi falan bilmiyorum açıklarsanız kısaca bilgi verebilirim

    YanıtlaSil
  72. hocam sitede root konusu var inceleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root nedir ne işe yarar orda anlatıyo orada indirmek için bir şey var onu mu indireceğiz?

      Sil
  73. cihaz galaxy mini ise evet anlatımı aynen uygulayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef T11 Ama benim cihazda Gangstar MV açılıyo 1Dk sonra kapanıyo ona etkisi olabilir mi bu uygulama nın?

      Sil
  74. Birde şu screencast video recorder atabilirmisiniz siteye inanın çok lazım.

    YanıtlaSil
  75. Hocam cevap yazsanız eğer gangstar MV açılımını kolaylaştırırsa yapcam ve garanti ye girmiyomuş root sakat iş mi acaba ?

    YanıtlaSil
  76. batuhan hocam gözle görülür bir etki olmaz.

    root normalde iyidir. fakat garanti dışı kalır.

    YanıtlaSil
  77. toprak hocam 2.3.6 için kernel bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  78. hocam install a basınca /system de yeterli alan yok 176128 byte a gerek var diye bir yazı çıkıyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root explorer ile girip system/app içinden bir kaç uygulama silin kullanmadığınız

      Sil
  79. Hocam garanti gidiyor mu birde fifa 10 da bütün dediklerinizi yaptım. chainfire kuracağım garantiden çıkmıyorsa.fifaya girince hop download tamam diyorum download diyorum %1 de kalıyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam chainfire için root gerekli onun için cihaz garantiden çıkacaktır. son olarak data dosyasını data/data içine atın.
      ve oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.

      Sil
  80. tesekkur ederim super!!! :-)

    YanıtlaSil
  81. hocam dediklerimizi yaptım aynı şekilde giriyorum nova ve hot pursuite aynı beyaz oluyo ekran hangi ayarı yapmanız lazım telefn root
    galaxy mini i serisi ne yapsakda şu oyunları oynasak yardım etseniz birini seçiyorum ekran siyah diğerini seçiyorum beyaz sadece o 2 renk oluyor hepsini denedim :(

    YanıtlaSil
  82. hocam qualcomm driverde sorununuzun çözülmesi lazım

    YanıtlaSil
  83. hocam qualcmdada denedim ama açılmadı ekran kararıyor. diğer üçündede ekran beyaz olarak kalıyor.
    yardımcı olurmusunuz lütfen başka önerebileceğiniz program var mı lütfen yardım edin bare bi tanesi çalışsaydı da iyi olurdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam başka önerim yok arkadaşlar qualcomm driverde başarılı olduklarını söylüyor.

      Sil
  84. slm benim cihazım galaxy mini 2 de bu programı kursam çalışırmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz root ise çalışır hocam merak etmeyin.

      Sil
  85. hocam peki programı indirmiştm açarken " su programı güncelle" dedi bende güncelledim

    YanıtlaSil
  86. programı yükledim insatallden sonra kapanıp açılırken tel açılmıyo kaldı öyle CM 10.1 kuruluydu telde

    YanıtlaSil
  87. kullandığınız romdan kaynaklanan bir sorun stock romlarda sorunsuz hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam chainfire 3d kuruyorum driverleri sd kartin ana dizinine attim chainfireyi actim instatall dedi tel kapanip acildi sonra chainfire menude gozukmuyordu yeniden yukledim bu seferde chainfire acilip hemen kapanio

      Sil
    2. hocam cihaz root mu ?

      Sil
  88. Yanıtlar
    1. ilginç hocam :S kapanmasına bir anlam veremedim kaldırıp tekrar bir kurun

      Sil
  89. Hocam zaten 10 kere silip kurdum ama yine ayni Hocam surumum 2.2.1 surumden kaynaklanabilir mi

    YanıtlaSil
  90. büyük bir ihtimalle sürümden dolayı hocam 2.3.6 romda sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  91. Hocam buna benzer baska onere bileceginiz uygulama var mi ya da surumume uygun uygulamalar onerir misiniz hocam

    YanıtlaSil
  92. Yanıtlar
    1. hocam bu alanda bu uygulama tektir benzeri yok şuan için

      Sil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. hocam bende galaxy pocket var onda işe yarar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  95. Hocam yüklenir tabi yalnızca root olmanız gereklidir.

    YanıtlaSil
  96. hocam temple run için yapıcamda bi zararı olurmu telefonuma bide kurduktan sonra kaldırabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir zararı olmaz. direk kaldırabilirsiniz merak etmeyin.

      Sil
  97. hocam bide i serisi olmayan cihaz için yüklemem lazımmı

    YanıtlaSil
  98. oyunlarda kasma azalıyo felan diyolar hiç öyle birşey olmadı temple run da denedim acayip kasıyo oynanmayacak derecede bide yeni temple run koymussun onu yuklesem kasarmı hocam?

    YanıtlaSil
  99. Toprak Hocam Burda Chainfire 3d Açtım Rebooting dedi yeniden başlamadı Kardeş Napayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batu hocam normalde sorunsuz çalışıyor uygulama cihazın açılması lazım.

      Sil
  100. lg p503 telefonum var genelde oyunların hepsi çalışıyor ama bunu yapamadım detaylı anlatırmısınız veya video?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan daha detaylı bir anlatım olduğunu zannetmiyorum hocam

      Sil
  101. hocam benim tel galaxy gio death trigger diye bi oyun indirdim nvidia oyunu.sonra açtım uygulamayı açmadı hata verdi bu hatayı düzeltirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam death trigger ARMV7 işlemciler için uygun maalesef bu program o konuda yardımcı olmaz :(

      Sil
  102. hocam install yapıyorum yer yok diyo bir çok dosa sildim ama hala yer yok diyo ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nereden dosya sildiğiniz önemli root explorer ile system/app klasörü içinden silin kullanmadığınız bir şey varsa.

      Sil
  103. roor yapsam garantiyi etkilermi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet root cihazı garanti dışı bırakır.

      Sil
  104. Hocam lütfen cevap verin chanfire kurarken telefon kapandı hala açılmadı ne olur yardım edin çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normalde açılır :/
      cihazın bataryasını çıkarıp takın elle açın cihazı.

      Sil
  105. Hocam galaxy giodada aynısını yapsam olurmu ?

    YanıtlaSil
  106. Hocam ben chainfire yükledim model numaram GT-S5570 galaxy mini ve rootlu android sürümü 2.2.1 ama chainfireyi açınca 1 saniye sonra kapanıyo yani hiç açılmıyor diyebiliriz nası yapcam lütfen söyleyin call of duty black ops yüklüycem

    YanıtlaSil
  107. HOCAM HERŞEY TAMAM YAPTIM BİŞY SORCAM BU 3 DRİVERA HANGİSİNİ SECELİM ??

    YanıtlaSil
  108. Telefonun ram belleğini nasıl arttırabilirim ?

    YanıtlaSil
  109. Hocam oyunları armv6'ya nasıl kodluyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  110. hocam artık chainfire açılmıyor neden

    YanıtlaSil
  111. hocam mini 2 de olurmu regina romlu

    YanıtlaSil
  112. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  113. Hocam sd kartın ana dizini neresi oluyor acaba ?

    YanıtlaSil
  114. toprak hocam, ben sizin verdiğiniz apkyi yüklüyorum ama 1 saniye sonra kapanıyor lütfen biri yardım etsinn :(((

    YanıtlaSil
  115. toprak hocam ben öncelikle yenıyım ama bu apk sd kart linklerine girdiğimde error veriyor acaba dosyalarmı yok.

    YanıtlaSil
  116. Hoxam peki chainfireyi yükleyip işimizi halledip sonra rootu kaldırsak oyun yinebeyaz olur mu ?

    YanıtlaSil
  117. 3 rar sd kartan silebilirmiyiz ??

    YanıtlaSil
  118. amk telefon açılmadı. tekrar romu yukluycez onca programı bastankuracaz
    ,

    YanıtlaSil
  119. Not enough space available on system need 1110016 more bytes ha bu hatayi aliyorum driverleri kur dedigimde.

    YanıtlaSil
  120. dediğini yaptm telefon açılmıyo şimdi ne yapmalıym toprak hoca

    YanıtlaSil
  121. tybende onyo powerpad 7 var chainfire3d yi yükledikten sonra tabletim tekrar başladı ve her seferinde açtığımda powerpad yazısında kalıp bekliyor. artı +eksi+power tuşuna basıldığında bir yere geldim ve format attım ama değişen bir şey olmadı yardım ederseniz çok sevinirim...Not: Bir arkadaşımın galaxy mini sine bu programı yükledik ve sorunsuz çalıştı.ayrıca tabletim Roottur.

    YanıtlaSil
  122. hocam öncelikle merhaba ben brother in arms ı yukledım ekran bembeyaz oldu benim telefonum galaxy young y de root olmamız sartmıdır ?

    YanıtlaSil
  123. hocam ben zipten çıkarıp attım telefon açılmıyor kaldı böyle ne yapayım

    YanıtlaSil
  124. hocam telefon kaldı cidden kötü durumdayım

    YanıtlaSil
  125. could not acquire SuperUser access Is Your Device If you are rooted but this message persits reboot your device bu hata yı veriyo

    YanıtlaSil
  126. Sa hocam ben tablete oldu ama benim pc de olmuyor yane bluestacks da olmuyor yükleniyorda kaldı ?

    YanıtlaSil
  127. s.a aga ben nasıl root yapcam benim telefon galaxy y root yapmayı bilmiorum

    YanıtlaSil
  128. Hocam ben dediğiniz gibi yaptım.Tel kapandı şimdide açılmıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  129. hocam e tab 4 te yaptım kapandı açılmıyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batuhan hocam meb'in verdiği tablete yaparsanız normaldir çözüm önerisi sunamam bilgim yok cihaz hakkında

      Sil
  130. hocam LG L5 telefona yaptım kapandı açılmadı bıdaha çozumu nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor, konu başlığında da galaxy mini olduğunu belirttim diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  131. toprak hocam konuyla ilgili değil de sorum var siz bu armv6 portlma yapan birkaç site linki yazabilirmisiniz yada armv7 den armv6 portlama programı şimdiden teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  132. hocam chanfire 3d yapıyorum boyle bir error verio (not enough space available on/system need 245760 more bytes maybe remove some bloatware ringtones,etc ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş telefonun dahili hafızasında yer kalmamıştır onun için sorun çıkarıyodur.

      Sil
  133. hocam ben daha önce chainfire'yi yüklemiştim sorunsuz çalışmıştı ama şimdi başka rom kullanıyorum adımları aynen uyguluyorum driver'leri yüklemeye çalıştığımda recovery'de installation aborted diye bir hata alıyorum sonra telefonu tekrar başlatıyor yüklenmiş mi diye bakıyorum ama yok.Tekrar deneyince de aynı sorunu yaşıyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  134. Hocam en iyi stock rom hangisi siz hangisini önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  135. ben yaptım s3um açılmıyor ne yapayım

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir