Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Android Zip - Rar Açma - ZArchiver

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Bu konuyu açmamda ki amacım bazı arkadaşlarımız sd kart dosyalarını telefonuna indiriyor fakat rardan çıkartamıyor bu önereceğim uygulama sayesinde sd dosyalarını ve diğer arşiv dosyalarını rahatlıkla açabileceksiniz. Play Store'daki diğer uygulamalara göre size kat kat daha fazla avantaj sağlayacağına kefilim. Uygulamanın en önemli özelliklerinden biriside telefon üzerinden kendi dosyalarınızı sıkıştırabiliyor olmanız. Şifreli dosyaları açabilirsiniz bir çok uygulamada şifre kısmında hata verir.
Arşivden çıkarabildiği dosya türleri ; "7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm" baya uzun bir listedir. Kesinlikle öneririm.
Uygulamadan Görüntüler

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

19 yorum:

  1. toprak bey son gunlerde cok arastırdım ama futbol menejerlık oyunu bulamadım rica etsem yarına bulabilriseniz
    koyarmısınız

    YanıtlaSil
  2. hocam buldum akşama ekleceğim :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkürler toprak bey unutmazsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Hocam cok tesekkur ederim cok hizli açiyor bundan iyisi yok sanirim.

    YanıtlaSil
  5. hocam ücretsiz ve iyi bir uygulama

    YanıtlaSil
  6. Toprak Kardeş senden bir öneri alabilirmitim sen mininde hangi ekran koruyucuyu kullanıyorsun bana bir öneride bulunabilirmisin fiyatı tuzlu olmasın

    YanıtlaSil
  7. toprak aksam oldu paylassana su menejerligi

    YanıtlaSil
  8. hocam açılmıyor video oynatılamaz hatası verip kapanıyor.

    YanıtlaSil
  9. Ben bu programi yukledim peki oyunlari rardan nasil cikaricam

    YanıtlaSil
  10. Ben bu programi yukledim peki oyunlari rardan nasil cikaricam

    YanıtlaSil
  11. hocam uygulama ile oyunun yüklendiği yere giriyoruz üzerine dokunup exract diyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ondan sonra bi şey yapmak gerekiyomu??

      Sil
  12. çok teşşekür ederim toprak koç bende androZip vardı hemde pro 200 mb lik dosyayı çıkartmıyodu bu çıkartıyo cok sağolun :D :D

    YanıtlaSil
  13. Kardeşim ben bu programı önceden yuklemistim tam istediğim program ama telefona format attım ondan sonra tekrar yukleyecektim ama yuklrn miyor şimdi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  14. hocam link kırık akşam yenileyeceğim

    YanıtlaSil
  15. pes 2012 de sd kart dosyası nedemek bi turlu kuramadim miniye o oyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk değildir su olabilirmi android / datanin icinde apk yi kurunca pes .2012 konami gibi bi sey var o mu sd kart dosyasi yoksa bisey daha indirmek gerek .

      Sil
  16. Toprak hocam bazi dosyalar rar dan cikmiyor ama cikti diyor bi yardim etseniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir