Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Tap Tap Revenge 4 - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Kendinizi müziğin etkisine bırakın bırakın parmaklarınızı o kontrol etsin içinde kaybolun bunların hepsi bu oyunda. Dünyaca ünlü bir oyun diyebilirim müziğinizi seçin indirin ve oyuna başlayın yalnız bazı müzikler ücretlidir. Oyunu oynaması oldukça basit 3 yoldan aşağıya inen nesnelere tam zamanında basmak çevrimiçi seçeneği ile dünyanın bir çok bölgesinden arkadaşlar edinebilir onlar ile oynayabilirsiniz. Galaxy Mini sorunsuz çalışmıştır.
Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuz hazır.
Açılışta biraz bekletebilir.
NOT : Oynamak için internet bağlantısına ihtiyacınız vardır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

29 yorum:

  1. toprak çok saol :) bide şöle güzel bi virüs programı varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Slm toprak hocam uygulama ve oyunların harika bizim için bir batarya bilgisi veren güzel bir pro varsa bildigin... Battery Solo Widget pro' bulabilirsen çok iyi olur...
    yaptıkların ve yapacakların adına çok teşekkürler... başarılar kardeşim...

    YanıtlaSil
  3. ekremin sölediği banada lazım sevinirim toprak :)

    YanıtlaSil
  4. bide telefon hafızası aban yetmiyo çok oyun yüklenmiyo onların hepsini sd karta fln yükleme fln veya hafızayı arttıran bişiler fln varmı toprak ?

    YanıtlaSil
  5. tap tap revenge 4 hata verip kapanıyo napcam :SSS

    YanıtlaSil
  6. hocam android sürümünüz nedir?

    YanıtlaSil
  7. 2.2.1 terlefonda yer yok ondan olabilirmi ?

    YanıtlaSil
  8. hocam sürümden dolayı maalesef 2.3.6 da sıkıntı ve kasma olmadan oynuyorum

    YanıtlaSil
  9. 2.2.1 e görede koyarmısn ltfen ? stock rom yapmak istemiyorum 2.2.1 e görede yapsan ?

    YanıtlaSil
  10. hocam maalesef yapma imkanım yok :S

    YanıtlaSil
  11. 2.3.6 yı yaopcamda yan etkileri avrmız arar verirmi telefona ?

    YanıtlaSil
  12. hocam rom kurulum işlemini sorunsuz yaparsanız bir sıkıntı yaşamazsınız aksine yararını görürsünüz.

    YanıtlaSil
  13. ses tuşunda 2 sinedemi basıyoruz 1 inemi hangisine ?

    YanıtlaSil
  14. garantiden vb çıakrmı ?

    YanıtlaSil
  15. garantiden çıkacaktır. tekrar 2.2.1 roma döndüğünüzde garatiye dahil olacaktır.

    YanıtlaSil
  16. peki mstock romu hangisni seçiyim yardımcı olurmuan ?

    YanıtlaSil
  17. mart romunu öneriyorum ayrı bir konu halinde sitede mevcut sağ üstteki arama bölümünden bulabilirsin.

    2.2.1 romunu kurarak geri dönebilirsin.

    YanıtlaSil
  18. toprak hocam arama butonu ve bir kaç degişiklik daha yapmışsın... blogumuz süper sakın bozma son hız devam... uygulamayı yükledim ama henüz açmadım kullanıp yorumumu yaparım... kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  19. eyvAllah hocam güzel yorumun için. Oyun hakkındaki yorumunu da bekliyorum

    YanıtlaSil
  20. yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh hhhh hhhh voway açok güzellllllllllllll

    YanıtlaSil
  21. beğendiğine sevindim alper kardeşim

    YanıtlaSil
  22. Hocam sizi çok taktir ediyorum gerçekten.En güvenilir site sizsiniz.İnşAllah sitede kapanma veya kopmalar olmaz Ekrem arkadaşın dediği gidi DEVAMMMMM :)

    YanıtlaSil
  23. Track Read Error Veriyo Ne Yapmam Lazım ??? Bi Kaç kez Oyunu silip kurdum olmadı oyunun içinde Delete Tracks Dedim Yeniden indirdim bedava şarkıları ama olmuyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  24. Bende de ayni hata cikiyor ve attiginiz apk dosyasini acamiyorum yardim edin

    YanıtlaSil
  25. Mediafire hara veriyo

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir