Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Ağustos 2012 Pazar

SwiftKey 3 Keyboard Full APK - 3.0.1.330

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Telefonumuzda belkide en önemli şey o diyebiliriz klavye. Mesaj yazan, internette uzun süreli sörfler yapanlar için iyi bir klavye diyebilirim ama kendi tercihim orjinal de gelen swype klavyedir. Yazmakla uğraşıp parmaklarınızı yormak istemiyorsanız bile o yanınızda siz söyleyin o yazsın yalnız bu özelliği kullanabilmek için geçerli bir internet bağlantısına ihtiyacınız var. 42 adet dile destek vermektedir. Farklı tema seçenekleri mevcuttur. Android uygulamalar arasında fiyatına göre oldukça iyi satmış diyebilirim kullanıcısı çok. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da fiyatı 4.73$'dır.

Klavyemizden Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve aç diyelim gerisini ona bırakın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. yorumumu dikkate alıp Paylaştığınız için Çok Teşekkürler , Toprak Hocam.

    YanıtlaSil
  2. Allah sizden, bu siteden razı olsun.. kim veriyorsa bu uygulamaları, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. telefondaki klavyede yanlış tuşa basma sorunu tamamen çözüldü.sağolun.size birşey soracağım blood and glory bulabilirmisiniz acaba ? lütfen. ben Berkant.

    YanıtlaSil
  3. Toprak bey ben yükleme sırasında 2 . adımda seçiyorum geri tuşuna basınca shiftkey seçili değil fln dio 3. adıma geçmiyo şimdiden teşkr :)

    YanıtlaSil
  4. lınk kırık hocam

    YanıtlaSil
  5. Ben linki göremiyorum nerede acaba...

    YanıtlaSil
  6. Hocam o kadar kelime öğrettik bu programa şimdi biz yeni bir rom yüklesek telefona program her şeyi unutacak android/data kısmındaki swiftkey klasöründe kelimeleri kaydeden dosya hangisi ?

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam bunun tablet için olan versiyonunuda yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  8. farkındayım ama bulamadım hiçbiryerde elinizde mevcuttur diye düşündüm?paylaştığınız bütün uygulamalar genelde tabletimlede uyumlu olduğu için sitenizi devamlı takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun Rahmi Hocam :)

      http://www30.zippyshare.com/view.jsp?locale=en&key=23172201

      indirin.

      Sil
  9. toprak hocam siz nasıl bir insansınız ya...:)...çok teşekkür ederim.paylaşımlarınızın 2013 tede devam etmesi ümidiyle...

    YanıtlaSil
  10. ya benim telefonum galaxy gio bu swiftkey klavyeleri arasında böğürtlen seçenneği var ama benim telefonumda gözükmüyo neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o kadar çok kullanmadım fakat Play Store'dan indirmeniz gerekebilir klavye temalarını.

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir